czwartek, 6 listopada 2014

GARNIER NEO- ANTYPERSPIRANT O FORMULE SUCHEGO KREMU





 Pierwszy antyperspirant w suchym kremie od Garniera dla intensywnej 48 godzinnej ochrony i regeneracji skóry pod pachami. Idealne połączenie skuteczności antyperspirantu i pielęgnacji skóry, dzięki zawartości 80% składników pielęgnacyjnych. Wchłania się natychmiastowo, niewidoczny na skórze i ubraniach. Lekki zapach o bawełnianej świeżości.

Cena: ok 14 zł/40 ml 


Garnier Neo- antyperspirant o formule suchego kremu to nowość na półkach sklepowych, która spośród innych tego typu kosmetyków wyróżnia się innowacyjnością. Intensywny antyperspirant, niewidoczny suchy krem- brzmi ciekawie, prawda? 
Lubię testować tego typu nowości. Chociaż przeważnie okazuje się, że są to normalne produkty, po prostu w nie co innych wydaniu.

Opakowanie jest lekkie i poręczne, estetyczne, wyglądem przypominające krem do rąk.
Posiada przepiękny zapach- przyjemny, delikatny (są różne wersje zapachowe- ja posiadam soft cotton).


Jego plusem jest wygoda i przyjemność stosowania. Produkt wydobywa się poprzez naciśnięcie tubki i bezpośrednie rozsmarowanie pod pachami. Tak więc możemy aplikować tyle ile chcemy. 
Nie mam żadnych zarzutów jeśli chodzi o aplikator. choć czytałam, że niektórzy sądzą, że jest niehigieniczny. Myślę, że pod koniec produktu aplikacja może być utrudniona.




Konsystencja kremowa, szybko się wchłania. 
Skóra po aplikacji nie klei się. 
Nie pozostawia plam i nie odbarwia ubrań. 
Eliminuje zapach potu i chroni od rana do wieczora. 
Zastosowany po depilacji nie podrażnia skóry- nic nie piecze, nie szczypie.





Relacja cena-wydajność moim zdaniem jest na plus. Jestem z niego bardzo zadowolona, ale muszę podkreślić, że nie mam większych problemów z potliwością. Dlatego nie wiem, jak sprawdziłby się u osób bardziej wymagających.


25 komentarzy:

  1. Ciekawe rozwiązanie :) Muszę go kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jak by się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupię go na pewno jak wykończę moje zapasy

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie, chętnie się na niego skuszę...:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo polubiłam ten antyperspirant :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że firmy kombinują z nowościami, ale poza opakowaniem to jest to chyba zwykły krem, jak te wykręcane z Lady Speed Stick czy podobne. Sama nie wiem co o nim myśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa forma ale ja chyba zostanę przy kulce ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie spotkałam się z takim kosmetykiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi ciekawie, ciekawe jak u mnie by się sprawdził, bo potrzebuję nieco mocniejszej ochrony.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pierwszy rzut oka myślałam, że to krem do rąk. ;) Wydaje się być ciekawy, ale chyba wolę kulki. Też uważam, że aplikator jest niehigieniczny i nie przepadam za tubkami, bo źle się wyciska na końcu. Ale chyba i tak go wypróbuję. :) Pozdrawiam, justysxo

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba ciężko będzie aplikować go jednocześnie wyciskając resztkę z tubki. jak dla mnie średni pomysł.. stworzony tylko po to by zainteresować klientów i zarobić więcej kasy :) pozostanę jednak przy sprawdzonych sztyftach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dość ciekawy produkt, choć ja niestety należę do tych bardziej wymagających osób, które oczekują bardzo skutecznego działania tego typu kosmetyków. Dlatego od lat jestem wierna Driclor'owi :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzialam go w cenie 8,99zl zaluje, ze go wtedy nie kupilam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie widziałam go ale kusi, teraz mnie kusi ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zamierzam go spróbować bo zimą nie lubię używać sprayów ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie dzisiaj widziałam reklamę i jestem jego bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam dziś w drogerii, całkiem nieźle wygląda, zainteresował mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Po zobaczeniu reklamy w telewizji bardzo mnie zaciekawił, a teraz jeszcze przeczytałam u ciebie pozytywną opinię :) Chyba trafi na moją listę zakupów po tym, jak skończę swój antyperspirant.

    OdpowiedzUsuń
  19. Tyle o nim czytam, ze No musze kupic! Nie ma innej opcji!

    OdpowiedzUsuń
  20. akurat dziś rano pierwszy raz widziałam jego reklamę, włączam komputer a tu od razu recenzja :)
    ciekawy ale chyba zostanę przy antyperspirantach w sprayu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie go kupiłam, zobaczymy jak się sprawdzi bo jestem z tych bardziej wymagających :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mało skuteczny,i bardzo brudzi ubrania oceniam wersje bezzapachowa:)

    OdpowiedzUsuń
  23. dzięki za kolejną recenzje :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. zastanawiam się, dlaczego większość ludzi uważa, że ten produkt jest niehigieniczny? przecież w przeciwieństwie do kulki i sztyftu, tutaj końcówkę można przetrzeć po każdym użyciu, a nawet umyć i zdezynfekować. a sztyftu już raczej nie umyjemy, nie mówiąc o kulce, która wszystko spod pach "wciąga" wprost do buteleczki z płynem.

    OdpowiedzUsuń
  25. ja także ma wersje bezzapachową, poki co widze ze troszkę brudzi czarne ubrania...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...