L'OREAL VOLUME MILLION LASHES- POGRUBIAJĄCY TUSZ DO RZĘS
Jak sama nazwa wskazuje maskara ta precyzyjnie pokrywa kolorem każdy włosek z osobna przez co rzęsy wydają się dużo gęściejsze, więc optycznie wydaje się ich dużo więcej niż jest w rzeczywistości. Receptą na osiągnięcie takiego rezultatu było stworzenie idealnie wyprofilowanej szczoteczki, która dociera nawet na kącików oka przez i co bardzo ważne nie pozostawia nieestetycznie wyglądających grudek na powierzchni rzęs. Nigdy więcej sklejonych włosków! Efektem są więc długie, pogrubione, doskonale rozdzielone rzęsy, które przyciągną wszystkie spojrzenia.
Cena: ok. 50 zł
Pojemność: 9 g
Tusz zamknięty w eleganckim, złotym opakowaniu. Lubię ładne rzeczy :) Lubię też maskary L'oreal, ponieważ większość z nich jest tak zaprojektowana, że z łatwością się je używa, konsystencja jest idealna, a kolor głęboki i intensywny.
Jednak w przypadku tego produktu mam małe zastrzeżenia.
Szczoteczka silikonowa, która jest dość duża. I to przez swój rozmiar oraz krótkie włoski ciężko nią dotrzeć do krótszych rzęs w wewnętrznym i zewnętrznym kąciku oka.
Według mnie nie jest łatwa w użyciu i nie poleciłabym jej osobom początkującym czy nie mającym wprawy.
Muszę przyznać, że początki użytkowania nie były łatwe. Dopiero, jak konsystencja troszkę podeschła tusz dawał dobry efekt. W miarę upływu czasu było wręcz jeszcze lepiej.
Plusem jest, ze nie tworzy grudek. Nie osypuje się w ciągu dnia, ani nie rozmazuje. Jest bardzo trwały i posiada ładną czerń. Jednak jest trochę kapryśny. Potrafi skleić rzęsy, czy nie równomiernie je pokryć. Druga warstwa pogarsza sprawę. Największy problem miałam z malowaniem dolnych rzęs. Szczoteczką nie mogłam dotrzeć do samej nasady.
Jest dobry, ale nie najlepszy. Spodziewałam się czegoś więcej, zwłaszcza, że gdy się skończył otworzyłam inny tusz tej firmy i efekt po pierwszym pociągnięciu był rewelacyjny.
Zbiera sporo pozytywnych opinii więc warto mu się przyjrzeć. Ja nie przepadam za takim kształtem szczoteczek więc pewnie dlatego nie usatysfakcjonował mnie ten produkt.