sobota, 10 grudnia 2011

Mikołajkowy prezent.. cz2

Nie byłabym sobą, gdybym nie wykorzystała dnia 6 grudnia do sprawienia sobie prezentu.. :)


Ze względu na to, że ostatnio niezbyt dokładnie przestrzegam swojego szlabanu na zakupy (klik) oraz przydałoby mi się kilka rzeczy, zawitałam ponownie do SuperPharm.


L'BIOTICA, BIOVAX Dwufazowa odżywka bez spłukiwania (w sprayu) do włosów blond.


Opakowanie zawiera odżywkę w sprayu 150ml oraz intensywnie regenerującą maseczkę w saszetce 20ml.



ECOTOOLS, bambusowy pędzel do korektora (1230)
Jest rewelacyjny, na pewno poświęcę mu osobny post



ESSENCE, COLOUR&GO szybkoschnący lakier do paznokci ( 70 nude it!).
3 KULECZKI DO KĄPIELI.



Będąc przy kasie przemogłam się i poprosiłam o PRÓBKI. Kasjerka wyciągnęła pudełko i powiedziała, abym sobie sama coś wybrała.. ;)
- 1 próbka kremu na noc OLAY
- 1 próbka kremu przeciw zmarszczkom na noc ZIAJA
- 1 próbka bazy wygładzająco-rozświetlającej DAX
- podwójna próbka z Ziaji termowyszczuplanie, po lewej żel chłodzący, po prawej żel rozgrzewający
- mini szampon GLISS KUR 50ml
- 2x Olay regenerist, eye micro derma-pod

---------------------------------------

Zapomniałam poprzednio wspomnieć o jeszcze jednym prezencie od Mikołaja:


25 komentarzy:

  1. aaa, zazdroszczę:) warto pytać o próbki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ah czemu ja na to nie wypadlam heh nic straconego jutro jade na zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  3. no ładnie szalejesz :D A swoją drogą bardzo milo ze strony Pani kasjerki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, też kiedyś muszę spytać czy da mi próbki, hehehe:D

    OdpowiedzUsuń
  5. próbki powinni dodawać do każdych zakupów :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pytajcie o próbki, należą Wam się! :)
    Po to one tam są, dla klientek. A mają ich na prawdę sporo pod ladą.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę, też się następnym razem przemogę i spytam!

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten pedzelek do korektora tez go uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolor lakieru :D
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam pędzle ecotools, wszystkie są świetne :) używam ich non stop! a jeśli chodzi o pytanie o próbki to ja się chyba jednak za bardzo wstydzę ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. następnym razem i ja poproszę o próbki ;) ten gliss kur to fajna sprawa - taka miniaturka :)

    a eco tools kusi bardzo, bardzo mocno i mnie, ale w zasadzie mam już kilka pędzelków do nakładania cieni, z drugiej strony tego nigdy za dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne prezenty. To jest prawdziwa asertywność, poprosiłaś i masz. To dobra lekcja, możne po prostu trzeba się przy kasie przypomnieć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. mmm jakie prezenty :p zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne prezenty...
    Ja jestem tak nieśmiała, że aż wstyd się przyznać;p

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie niestety w żadnej drogerii nie podarują. Także Tobie zazdroszczę! :)


    ZAPRASZAM: marikape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Warto obdarowywać siebie samą prezentami :D świetne wybory :D

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny:)

    zapraszam do mnie na rozdanie do wygrania 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. mmm bardzo ciekawe prezenty, kosmetyki aż same się proszą, żeby je wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. O, to w SuperPharm mają probki? Zadziwiające, żadna z ekspedientek przez tyle lat ani słowa nie pisnęła :p!
    Przy następnej okazji zapytam, zobaczymy co z tego wyniknie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny sobie sprawiłaś prezencik:D
    z chęcią poczytam sobie o tym pędzelku z ecootols czekam na post:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawa jestem tej odżywki do włosów blond:) czekam na jakąś recenzję, też jestem na prawie i też przed obroną także dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie kilkakrotnie Panie ekspedientki mnie wyśmiały gdy zapytałam o próbki (pewnie same sobie wzięły) a w aptece podobno tylko płatne próbki mają ;/;/

    OdpowiedzUsuń
  23. Tylko w SuperPharmie dają próbki czy też w innych drogeriach typu Rossmann albo Natura? ;>
    Bo ja się jeszcze z tym nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czekam na recenzję tej odżywki, wydaje się być ciekawa :) Dodaje do obserwowanych :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. procentova- w Rossmanie też powinni dawać. Spotkałam się ostatnio z sytuacją, kiedy Pani w kasie za mną powiedziała kasjerce "Zrobiłam większe zakupy, poproszę o próbki"
    Gośka- bardzo dziwne, że Cie wyśmiały, ale jak jeśli to w takiej drogerii np osiedlowej, to możliwe, że poprostu właścicielka wszystko zgarnia i pracownice jako tako tych próbek nie mają..
    eskafloreska, procentova- słowem wstępu powiem, że odżywka nie powaliła mnie na kolana.. :(
    eskafloreska- o proszę jaki ten świat mały. Witam w "klubie":P
    Makeupkama, KT, raquel-annabelle, monica - już niedługo poświęce pędzelkowi post :P
    Annathea- no popatrz, milczą jak zaklęte :D
    not beauty, Lyna_sama,Mufffffinka,Dorota,enamour - dziękuje :)
    marikape- same od siebie raczej nie dadzą :P Trzeba pytać
    Magda,Femme(Not)Fatale - musisz się więc przełamać, tak jak ja to zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...