poniedziałek, 19 stycznia 2015

Buty, buty, buty..


Tęskni mi się za beztroskim lataniem po sklepach. Nie mam już na to czasu i jeśli wybieram się na zakupy to raczej zazwyczaj mam w głowie konkretny cel i chciałabym wejść do sklepu, wziąć produkt i jak najszybciej wyjść.
Niestety z niewiadomych przyczyn mało kiedy w sklepach jest dokładnie to co chcę ;))

Ostatnio potrzebowałam bardziej eleganckich kozaków. 
I Julka, moja córka namówiła mnie na te:



Super, że są przyległe w łydce. Nie lubię jak w tym miejscu cholewki odstają.


Bardzo spodobał mi się obcas!



Ale te odpadające cyrkonie psują wszystko! Chyba je odkleję :)



CCC -30%
  149,99 104,99


Natomiast będąc na mieście całkiem przypadkowo kupiłam te kozaki za jakieś 60 zł i skończyło się na tym, że tych wyżej jeszcze ani razu nie ubrałam. 
Kobiety ;)



Miłego dnia! :)

24 komentarze:

  1. Baaardzo ładne :) Szczególnie te pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te pierwsze boskie! ale faktycznie te odpadające cyrkonie będą psuły efekt.. nie wiem czemu tak słabo je przyklejają..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to mogłoby ich w ogóle nie być :P

      Usuń
  3. Sama teraz jestem na etapie poszukiwania butków zimowych:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym pozbyła się cyrkoni, psują efekt i ogólnie (ja ogólnie nie lubię połączenia ze złotem) ale buciki są śliczne bardzo podoba mi się obcas w pierwszych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak zawsze jak akurat nie chcemy robić zakupów jest mnustwo wspaniałych rzeczy a jak już idziemy po te wspaniałe rzeczy nic nam się nie podoba :D ale córka ci bardzo dobrze doradziła! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze super, ale faktycznie odpadające cyrkonie psują efekt i odbierają urok butom :(

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsze urocze, świetny obcas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. te tańsze bardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tańsze ładniejsze :) Te pierwsze śliczne tylko te cyrkonie mi się nie widzą bo będą odpadać, chyba żeby je lakierem bezbarwnym przejechać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te pierwsze wyglądają ładnie z tym obcasem, a jak da się odkleić te cyrkonie to jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. te pierwsze kozaczki super, ale cyrkonie bym odkleiła bo jakoś tak dziwnie z nimi ;)
    Ja ogólnie preferuję płaskie obuwie, więc nie będzie ochów i achów ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. A w moim CCC ich nie było :/ A są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  13. A mi się te pierwsze o wiele bardziej podobają niż te drugie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cyrkonie pożegnaj i będą fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cyrkonie bym wyskubała ;) Obcas bardzo ciekawie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne i bardzo eleganckie. Podoba mi się obcas i ten zamsz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubie kupować buty, a wyprzedażą ciężko się oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...