piątek, 27 września 2013

NIVEA LONG REPAIR, odżywka odbudowująca.


Dużo dobrego czytałam o tej odżywce, więc podczas jakieś promocji w Rossmannie skusiłam się na nią i niestety  u mnie się nie sprawdziła  :)







NIVEA LONG REPAIR- ODŻYWKA ODBUDOWUJĄCA

Pielęgnuje i odbudowuje włosy od nasady aż po końcówki

Olejek babassu + płynna keratyna

Włosy łamliwe, rozdwajające się lub długie




Odżywka ładnie pachnie, po umyciu czuć ją na włosach. 
Biała, gęsta konsystencja, dobrze się aplikuje,  nie spływa z włosów.




Niestety moje włosy nie polubiły jej. 
Po spłukaniu i wysuszeniu włosy były bardzo dziwne. Z wyglądu suche, a w dotyku przetłuszczone, obciążone. 
Efekt taki jakbym ją niedokładnie spłukała, a tak się nie stało.
Robiłam kilka podejść..

Tym bardziej się dziwie, ponieważ moje włosy na długości są suche, potrzebują dociążenia. 
Jedynie w miarę sprawdzi się podczas aplikacji mniejszej ilości, chociaż i w tym przypadku oszałamiających efektów nie ma.

Nie zauważyłam żadnego wygładzenia włosów. Natomiast zaobserwowałam efekt matowienia i szorstkości w dotyku. 


Mam nadzieję, że efekt ten widoczny jest na poniższym zdjęciu. Włosy są z wyglądu suche, proszą się o rozczesanie i odświeżenie, a  dotyku są tłuste.. 




Ja nie skuszę się ponownie, a Wy co o niej myślicie? 
Zbiera sporo pozytywnych opinii, więc domyślam się, że należę do małego grona osób, które jej nie polubiły.

37 komentarzy:

  1. Moje włosy jakoś odżywek i szamponów Nivea nie lubią : )
    Nie mogą się do nich przyzwyczaić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ją podkradłam mamie i razem z szamponem z tej serii u mnie bardzo się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi generalnie odżywki Nivea kiedyś służyły, więc pewnie i tą kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. o niee Nivea odżywki nigdy więcej. kiedyś również zakupiłam pamiętam jak dziś tą marskość włosa. Polecam Dove intensiv repair granatowa etykieta

    OdpowiedzUsuń
  5. na KWC to hicior jest :) po Twojej recenzji tak czy siak ją kupię ale będę brała pod uwagę, że może być słabo ;) zawsze mniejsze rozczarowanie :PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem w lekkim szoku, że to aż taki hicior jest, a u mnie bubel :)

      Usuń
    2. u mnie zachowuje się tak samo. i też mam rozjaśniane włosy i też myślałam, że będzie super :(

      Usuń
  6. a u mnie się bardzo dobrze sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A u mnie właśnie sprawdziła się rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam tą odżywkę, szkoda, że u Ciebie się nie sprawdziła...

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie tak samo sprawdza się świetnie, o wiele lepiej niż Aussie. -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ''u mnie tak samo'' oczywiście miałam na myśli komentarze nade mną. ;)

      Usuń
  10. U mnie niestety też się nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  11. na zdjęciu to twoja toaletka ? wygląda przepięknie ;) jak z moich marzeń :) nigdy nie miałam tej odzywki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to moja toaletka. Zawsze o niej marzyłam :)

      Usuń
  12. a ja ją uwielbiam, świetnie sprawdza się na moich włosach, szkoda że Tobie nie przypadła do gustu

    OdpowiedzUsuń
  13. A mi ta odzywka bardzo pasuje.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie Nivea się kompletnie nie sprawdza..

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie się sprawdziła. :) Jeśli chodzi o drogeryjne, to w sumie jest na podium. Może na 2 miejscu, bo najlepsza była Isana z olejkiem z babassu. NaturVital granatowa jest też dobra. Mam wysokoporowate wlosy i ogólnie rzadko które kosmetki do włosów mi odpowiadają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Isana z olejkiem z babassu- ahhh to dopiero była rewelacyjna odżywka!

      Usuń
  16. nie używałam jej, ale za jakiś ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam podobną i jest fajna i strasznie wydajna mam ją chyba nawet 3 tyg .:>

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja bardzo lubię tę odżywkę, jedna z moich ulubionych :D mam po niej takie milutkie i śliskie w dotyku włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, ze u Ciebie się nie sprawdziła, ja na pewno kupię ją jeszcze nie raz, najlepsza z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To niedobrze, że tak podziałała na Twoje włosy. U mnie sprawdza się natomiast bardzo dobrze, włosy nie są obciążone, są miękki i wygładzone.

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślałam, że będzie lepsza;/ Mi zawsze odpowiadały produkty Nivea;)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie cały czas wisi na liście zakupowej.

    OdpowiedzUsuń
  23. ja osobiście jej nie używałam, ale czytałam masę pozytywnych opinii na jej temat, szkoda, że u Ciebie się nie spisała ;/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubiłam tą odżywkę i u mnie się spisała:))

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie sprawdza sie calkiem dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie sprawdza się super :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie lubię zarówno szaponów jak i odżywek nivea, bo dokładnie jak to opisałaś włosy są dla mnie tłuste w dotyku. Po całym dniu od głowy nawet widać że są tłuste a na końcach suche... Mimo paru podejść do różnych rodzajów nie dałam się przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ją lubię, u mnie super się sprawdzała :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam na oku tą odżywkę, ale dobrze że jednak jej nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dokładnie to samo działo się na moich włosach, uczucie jakbym jej nie spłukała

    OdpowiedzUsuń
  31. Rzeczywiście same dobra o odżywkach Nivea czytałam, ale mimo wszystko nigdy się nie skusiłam. Dopiero Twoja opinia mnie kusi, żebym mogła skonfrontować te dwa bieguny:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...