sobota, 20 kwietnia 2013

Jak się ubiera Mallene?


W związku z większą ilością wolnego czasu, ruszam z postami ubraniowymi :)
Już od dawna o tym myślałam, wiele z Was również proponowało mi tego typu notki.
Nie mam pojęcia czy to się przyjmie, ponieważ mój styl ubierania raczej niczym szczególnym się nie wyróżnia.
Nie wydaję fortuny na ubrania (wolę na kosmetyki :P żart).
Lubię klasykę i prostotę- w takich strojach najlepiej się czuję.



Uwielbiam nosić.. legginsy + bluzka/koszula (na to marynarka) + buty na obcasie/koturnie + torebka.
I tak wyglądałam.. wczoraj :)



Bluzka: Stradivarius 
Legginsy: no name, sklep w moim mieście
Buty: SNC 
Torebka: SH


Macie jakąś swoją "ukochaną" rzecz- ubranie? Torebka, którą widzicie na zdjęciach jest moją ulubioną i sama nie wiem czemu.. ;) 
W każdym bądź razie jest już mocno styrana.. i muszę zacząć się rozglądać za inną.






Buty dorwałam w SNC za 29zł 


I jak? "Ujdzie w tłumie?" :P


44 komentarze:

  1. Strasznie nie lubię połączenia legginsów z krótką bluzką..grr ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, choć w tym przypadku jest ok bo legginsy przypominają jeansy ;) taką klasykę lubię :)

      Usuń
    2. ej, ale to są praktycznie spodnie :-) tyle że dopasowane do ciała.
      rozumiem i też nie lubię jak ktoś ubiera krótką bluzkę do legginsów cienkich/prześwitujących :-)

      Usuń
    3. Prześwitujących i w połączeniu z wrzynającą się bielizną <3

      A z całego prezentowanego ubioru najbardziej podobają mi się buty, sama nie chodzę w butach na koturnie, dlatego zazdroszczę każdej kobiecie, które ma jakieś ładne :)

      Usuń
    4. Moje są z tych "spodniowatych" :) Mają kieszenie, szlufki na pasek itd :)
      Ale chyba wiem o jakie Aleks chodziło. Sama niejednokrotnie mijam dziewczyny z legginsami albo zwisającymi z tyłka co wygląda jakby nosiły pieluchy :) albo prześwitującymi tak, że widać jakie majtki nosi dana Pani.
      W każdym jednak przypadku stwierdzam, że jeśli ona się z tym dobrze czuje to jej sprawa, a jeśli taki wygląd razi moje oczy, po prostu odwracam wzrok :)

      Usuń
  2. pewno, że ujdzie ;)
    ja wielbię mój zestaw: obcisłe jeansy, bokserka i trampki (czarne z obszyciem w kratkę) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się podoba i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysl na tag 'Jak ubiera sie...':) Ja najbardzeij lubie nosic zwykle bluzy zakladane przez glowe i spuszczac je z jednego ramienia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najwygodniejszy strój ;) Również preferuję taki styl .

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze to ja lubię taki styl niczym się nie wyróżniający:) sama tak się raczej "noszę" ;P
    Też zastanawiam się nam "ubraniowymi postami" :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. prosto ale jak ładnie :)
    podoba mi się ten look !

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny pomysł na post, sama chciałabym taki wstawić jako miłą odmianę od recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja Ci zazdroszczę figury , ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne butki :) podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię takie proste, nie przekombinowane zestawy :) Bardzo ładne te koturny, co to jest SNC jakaś sieciówka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SNC to inaczej Super Niskie Ceny :) Mają sieć sklepów w Pl.

      Usuń
  12. fajne te koturny, zwłaszcza za taką cenę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też się na co dzień ubieram bardzo prosto, także takie posty przypadną mi do gustu, zawsze jakaś mini inspiracja prostotą będzie :) Buty są super, a za taką cenę to aż żal nie kupić :D
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również lubię takie połączenia, gdy nie wiem w co mam się ubrać, wybieram podobne zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna stylizacja, prosta i ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty extra i cena ich też super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. również ubieram się podobnie :) wygoda to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietnie wyglądasz:) Torebka super i koturny tez.

    OdpowiedzUsuń
  19. leginsy wyglądają jak spodnie :) Bardzo mi się podobają jak i cały look.W końcu się ciepło zrobiło.

    Zapraszam do siebie na post o kosmetykach z lusha.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. ja mysle, ze to dobry pomysl by dodawac posty "ubraniowe" ;) poniewaz uwazam, ze kazdy znajdzie cos dla siebie:)
    pozdrawiam!
    ps. I w cale nie trzeba wydawac fortuny na ciuchy by wygladac dobrze/kobieco itp ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo poodba mi się pomył na tego typu posty ;) Może i masz prosty styl, ale bardzo kobiecy i ładny. Masz bardzo ładne nogi

    OdpowiedzUsuń
  22. lubię;) i ubieram się podobnie;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja też ostatnio domordowałam moją ulubioną torebkę i muszę rozglądnąć sie za nową :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Legginsy najwygodniejsza rzecz na swiecie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Jezusiu jak Ci włosy urosły??? Fajnie, ze mam trochę więcej czasu na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się ten zestaw :) Torba w moim stylu, tak jak buty :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie :*:*
    Jejciu ale Ty masz długie włosy :):)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurczę ale się cieszę, że będą takie posty! :) Uwielbiam Twój styl, bo sama mam podobny i mogę czerpać z kogoś inspiracje :). Oby było ich dużo ^^. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. prostota to podstawa - taki strój super na każdą okazję - a torba szkoda że powoli kończy swój żywot ;) bo jest super

    OdpowiedzUsuń
  30. ja jestem butomaniaczką i Twoje bym z chęcią do siebie przytuliła:))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...