piątek, 27 stycznia 2012

Ulubiony puder brązujący.. :)

Bardzo lubię stosować bronzery, pudry brązujące. Można nimi fajnie wymodelować twarz, albo nadać jej lekkiej opalenizny i rozświetlenia.



VIPERA, PUDER PRASOWANY WIELOFUNKCYJNY BRĄZUJĄCY ZE ZŁOCISTYM BLASKIEM (nr 501)
Upiększa twarz lekką opalenizną
Modeluje rysy
Zastępuje róż



Pomijając fakt okropnego opakowania, które szybko się rysuje przejdę od razu do konkretów :P


KOLOR/KONSYSTENCJA/ZAPACH
Myślę, że kolor jest dość uniwersalny. Tonacja ciepła. Puder posiada rozświetlające złote drobinki, które nie są nachalne. Nie jest ani twardy, ani zbyt miękki- taki w sam raz. Przyjemny zapach.



TRWAŁOŚĆ/WYDAJNOŚĆ
U mnie o dziwo nie wymaga żadnych poprawek (na mojej cerze mało co chce się długo utrzymać). Baaardzo wydajny! Już nawet nie pamiętam kiedy i gdzie go kupiłam, a on nadal jest i dna nie widać.

EFEKTY NA TWARZY





PODSUMOWANIE

5/6 (odejmuję punkt za opakowanie)

Tani i dobry puder brązujący. To już chyba uzależnienie, bo jeśli go nie użyję w moim makijażu to czegoś mi brakuje.

------------------------------------------------------------

Nie wiem czy zauważyłyście, ale zaczęłam podpisywać zdjęcia.. Wczoraj jedna z Was pokazała mi linka do bloga gdzie było moje zdjęcie. Nie miałabym nic przeciwko gdyby ktoś się mnie zapytał czy może zamieścić u siebie moje zdjęcie. A tak to poczułam lekki niesmak..
Największym jednak zaskoczeniem było to: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=48972
Poznajecie zdjęcie? Jeśli nie to spójrzcie tutaj: http://mallene.blogspot.com/2011/12/sodkosci-w-mojej-azience-biaa-czekolada.html

Zdaję sobie sprawę, że mój aktualny znak wodny na zdjęciu jest marny, gdyż zdjęcie po prostu można obciąć.. Znacie jakiś fajny program do znaków wodnych? Najlepiej taki, gdzie można by było od razu wgrać kilka zdjęć.

70 komentarzy:

  1. Fajny, subtelny efekt - jak skończę brązer z Rimmela to z chęcią wypróbuję ten. Może po prostu taguj zdjęcie jakoś bardziej na środku - w photoshopie można np zrobić tak, że to co napiszesz na zdjęciu to można zrobić odpowiednie natężenie koloru czcionki tak żeby wyglądała jak znak wodny, a nie będzie aż tak bardzo psuć zdjęcia.

    http://nuttinbutstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zbyt ogarniam Photoshopa ;)
      Ja z tego programy korzystam póki co http://picmarkr.com/index.php ale właśnie chciałabym, żeby napis był pośrodku ale żeby nie zasłaniał strasznie zdj.

      Usuń
    2. w picasie też da się tak zrobić;)

      Usuń
  2. Mam bardzo jasną karnację dlatego większośc pudrów brązujących jest dla mnie za ciemna. Ideałem jest puder brązujący dla blondynek L'Oreal. Widzę, że Ty też masz jasną karnację, a efekt jest naprawdę świetny. Może go poszukam u siebie w mieście, bo fajnie mieć tańszą alternatywę ;)
    Zamieszczanie cudzych zdjęć na innych stronach to dla mnie zwykła kradzież. Też się tego obawiam dlatego nie zamieszczam zdjęć mojej twarzy na swoim blogu. Nie chciałabym żeby ktoś przwłaszczał sobie mój wizerunek czy moje makijaże. Cierpi na tym blog, ale co zrobić skoro nikomu nie można już zaufać... Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam podchodzę do tego z dystansem. Zdaję sobie sprawę, że wiele osób zapisuje moje zdj na dysk, no ale nie chciałabym żeby ktoś wykorzystywał moje zdj kosmetyków (lub nie daj Boże twarzy) gdzieś na swojej stronce czy portalu. To powinna być moja decyzja, a nie tej danej osoby, dlatego wystarczy zapytać. W obu przypadkach o których napisałam prosiłam o usunięcie mojego zdjęcia i zastąpienia go innym, ale nawet odpowiedzi się nie doczekałam więc to już jest moim zdaniem chamstwo.. ale jeszcze poczekam.

      Usuń
  3. Aha, jeszcze jedno: cóż to za piękny kolorek na paznokciach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lakier hean o którym za niedługo będzie mowa plus brokatowy lakier z essence :) Będzie o nich post.

      Usuń
  4. puder fajny ..ja jednak zachwyciłamm sie twoim pieknym kolorem oczu i rzesami...szczesciara :))aa i dostrzegłam sliczny lakier na pazurach, co to za lakier?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fiolet Hean w połączeniu z Essence (będzie post)

      Usuń
  5. brązer ma ciekawy odcień, ale zachwycam się Twoimi rzęsiskami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz przepiękne oczy!!! a ja swój "znak wody" dodaję w paincie. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie wygląda:)
    ja na razie przekonuję się do róży, na pudry brązujące jeszcze przyjdzie czas:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie wyglada.. No, przykre to jest z tym przywłaszczaniem sobie zdjęć..

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja praktycznie od zawsze dodaje podpis na zdjęciach. Bardzo fajnie wygląda ten brązer, na pewno go kupie bo właśnie szukam jakiegoś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Problem w tym, że u mnie też wygląda okropnie, dlatego sam już nigdy nie zagości u mnie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię Viperę :) a chcę zacząć używać pudru brązującego, bo do tej pory raczej go unikałam..., może Vipera będzie dobra na początek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. One_LoVe- dzięki
    MintElegance- ja tam wolę pudry brązujące :)
    jolkag78- a no przykre..
    KajaMakefashion- tak też będę robić
    Patrycja- nie dziwie się
    apteka marzenie- warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. może po prostu photoscape co do tych zdjęć ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Znak wodny można prosto zrobic w Picasie. Jeśli nie przechowujesz zdjęc na innym portalu hostingowym to zapewne są one w Picasie.
    Ja tam "olewam" sprawę zdjęc. Nie podpisuję ich zazwyczaj. Nie są to jakieś artystyczne twory więc nawet jeśli ktoś z nich skorzysta to mnie od tego nie ubędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam bronzer z elfa, jednak na zbyt dużo błyszczących drobinek, na lato bedzie idealny, ale teraz zakupię w pełni matowy i chyba również z elfa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ciekawy merytorycznie blog, na pewno będę częściej zaglądać ;) paznokcie z poprzedniego posta powaliły mnie na kolana, są po prostu rewelacyjne! pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam tak samo ja Ty Kochana! Jak nie mam bronzera na twarzy to czuję się dziwnie :)
    Aktualnie używam bronzera z Astor, jest bardzo fajny tylko trzeba uważać żeby nie przesadzić bo jest bardzo mocno pigmentowany:)
    Pazurki jak zawsze cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładnie wygląda na Twojej buźce :)
    co do zdjęć to niemiło :/... pisz do nich do skutku z prośbą usunięcia

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantasytyczny puder, na imprezki idelany . . . :) pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny efekt daję:))
    Co do zdjęć to faktycznie nieprzyjemna sprawa mógł ten ktoś zapytać się ciebie o zgodę czy może użyć twojego zdjęcia już by było inaczej....

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny efekt daje ten bronzer, ale co innego zawsze zwraca moją uwagę - masz PRZEpiękne oczy i rzęsy <3 zazdroszczę Ci ich :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam okazję przetestować parę kosmetyków z Vipery i były naprawdę fajne, więc puder pewnie też jest:) Ładnie się u Ciebie prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  23. spróbuj ściągnąć Picassa3, ja tam zawsze dodaję tekst a później go robię bardziej przeźroczystym, to bardzo prosty program, do tego w łatwy sposob mozna dotrzec do wszystkich zdjec z komputera :))
    ja kiedyś miałam różne ciekawe sytuacje gdy prowadziłam photobloga i dodawalam swoje rozne zdjecia m.in. z wakacji za granicą, kopiowanie ich i zakładanie fikcyjnych kont na fotce, nk było normą, a raz była szczególnie "śmieszna" sytuacja gdy pare osob zaczelo mi pisac ze wyswietlam sie jako profil na Mixerze (czy cos w ten deseń - portal gdzie poznaje sie swoje "sympatie") pod kazdym artykułem na pudelku :P ludzie mają fantazje zeby cos takiego robić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. A cena jaka tego pudru brązującego , bo nie widzę albo nieuważnie czytam :)
    PS Śliczne masz oczy i cerę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam kiedy go kupiłam, gdzie i za ile :P Ale do 20zł to na pewno, nie więcej.

      Usuń
  25. kolejna kradzież, masakra :(

    brązer bardzo ładnie wygląda na Twojej buzi :)

    (ach te oczy...)

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz śliczne rzęsy :) A ten brązer ma naprawdę piękny odcień i świetnie pasuje do Twojej cery.

    OdpowiedzUsuń
  27. Najładniejszy to na zdjęciu jest kolor twoich oczu! :)
    I ciekawa jestem co tam masz na paznokciach na pierwszym zdjęciu - bo ślicznie się mieni ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Właśnie poszukuję jakiegoś fajnego bronzera; >, a jaka jest cena? Bo albo napisałaś i nie widzę albo jej nie ma, a bardzo mnie to ciekawi:). Co do Twojego komentarza dziękuję bardzo <3!

    OdpowiedzUsuń
  29. Szukam właśnie pudru brązującego, ale do modelowania twarzy więc nie nadaje się żaden z drobinkami. :/ Ciężko znaleźć. Dużo dziewczyn zachwyca się Viperą, wiec chyba muszę wypróbować. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dusiołku, czemu nie można modelować twarzy pudrem z drobinkami? Ja tak tym vipery robię, że na policzki, bo bokach nosa i czoło tam gdzie są hmm "zakola" :D i efekt mi się podoba.. z tym, że tych drobinek tak nie widać.
      Czy ja coś znowu robię nie tak? :P

      Usuń
  30. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to Twoje paznokcie. Bardzo ładne! i ten kolor niesamowity!
    Ja przyznam się, że z bronzerami jeszcze nie próbowałam. Zawsze się bałam, że przy mojej jasnej karnacji wyjdzie mi jakiś niesmaczny placek na twarzy. Efekt na Tobie bardzo mi się spodobał. Zacznę na początek szukać jakiegoś delikatnego bronzera. Muszę zobaczyć na żywo ten z Vipery. Może to on mi przypadnie do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawie przedstawiasz produkty i dlatego zdjęcia "lecą dalej". Szkoda, bo jednak kultura wymaga zapytać o pozwolenie. To tak jakby komuś bez pytania coś wziąć...
    Bronzer ładny, delikatny efekt daje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładny ten puder, ciekawie wygląda na buźce. Z tym zdjęciem to faktycznie nieciekawie, czy to jakiś problem wysłać maila i zapytać o zgodę?

    OdpowiedzUsuń
  33. właśnie szukam jakiegoś bronzera! jak będę na stoisku vipery to spojrzę. a co do zdjęć to jedna laska też moje wykorzystała, napisała do mnie wprawdzie, ale już po fakcie :O a Ty masz piękne fotki więc je podpisuj!

    OdpowiedzUsuń
  34. ja wolę jaśniejsze odcienie pudru^^

    OdpowiedzUsuń
  35. ale masz piękne rzęsy i cerę...marzenia

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładny efekt :) Mój ulubiony bronzer do tej pory to matowy z essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie przypuszczałabym, że tak ciemno wyglądającym pudrem można wyczarować tak subtelny efekt:) Masz śliczną cerę:)
    PS Do czego to się ludzie nie posuną. Nie wiem, jak można kraść cudze zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń
  38. Ludzie sa beznadziejni:/ A co do pudru to ja też brazerem modeluje twarz. Nigdy nie maluje całej twarzy brazerem, czasem, ale na prawdę czasem lekko muskam, ale tak żeby nie przesadzic bo u blondynek to tragedia:d Kochana a co to za cudowne pazurki?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za niedługo zobaczycie :P Zdradzę tylko, że jest to fiolet z hean plus brokatowy lakier na to.

      Usuń
  39. Mallenku a nie jest za pudrowy w sensie konsystencji?Slicznie wygląda u Ciebie.
    Wiesz co z tymi zdjęciami to świnśtwo:(A photoshopie nie możesz wtopic swojego logo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specem nie jestem, ale jak dla mnie konsystencje ma super.
      Już ściągnęłam Picasa 3 - btw fajny program bardzo i prosty. Można też w nim wyostrzyć zdjęcie, rozjaśnić, przyciemnić, tło rozjaśnić. W następnym poście pod koniec napisze małą wzmiankę o tym.

      Usuń
  40. Bronzer całkiem fajny, ja w tym celu używam mozaikowego pudru z Essence. :)
    Co do zdjęć - zdążyłyśmy już wymienić maile na ten temat. Napisz coś o Picasie! Może zmienię mój tandetny program. :p

    OdpowiedzUsuń
  41. Kochana dziękujemy serdecznie ja i w imieniu mojej siostry. Wspaniale mi pomogłaś, właściwie dzięki Twojej wiadomości udało mi się moją siostrę przekonać. Z całego serca dziękuję!! Na pewno wrzucimy efekt już po wyregulowaniu brwi:-) Buziaczki:* Jesteś Wielka!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Bardzo się cieszę :) Czekam w takim razie na efekty!

      Usuń
  42. zostalas otagowana :) http://blogeve-evel.blogspot.com/2012/01/nigdy-nie-wychodze-z-domu-bez.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Masz niesamowite oczy i będę to powtarzać do znudzenia. Pudru nigdzie nie widziałam jak i samej firmy Vipera... niestety
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. przykre są takie sytuacje z kradzionymi zdjęciami. mój znajomy fotograf poleca programik sns-resizer, w którym jednym kliknięciem wstawisz znak wodny na nawet 1000 zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny efekt daje ten bronzer! Chyba skuszę się na zamówienie ze stronki;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja robię podpis każdego zdjęcia w Macromedii Fireworks. A co do pudru to przydała mi się recenzja, bo od dawna właśnie szukam brązującego :)

    OdpowiedzUsuń
  47. A poza tym, to mów już mi tutaj co to za tusz, dzięki któremu masz takie nieziemskie rzęsiska :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja kupilam na zapas dwa opakowania i w dwoch mi sie ten bronzer pokruszył ..
    kolor fajny,chociaz do slonca swiecisie bardzo tandetnie !

    Nie kupilabym nastepnym razem, wolę cos mniej swiecidełkowego :)

    Marlena.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój na szczęście się jeszcze nie pokruszył, ale nigdy mi nie upadł ani nic z tych rzeczy.
      I u mnie te drobinki są nie widoczne, nie wiem czy się ścierają czy coś, ale jest to bardziej taki satynowy efekt. :) Kusi mnie teraz bronzer Benefit hoola- ponoć jest matowy :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...