poniedziałek, 20 maja 2013

Ciężki tydzień..


W ostatnim tygodniu praktycznie w ogóle nie zaglądałam na bloga, nie odpisywałam na komentarze, maile. 
Był to po prostu ciężki tydzień spowodowany głównie operacją kogoś z rodziny.


Dlatego wybaczcie, ale nie mam przygotowanych żadnych recenzji i uraczę Was dzisiaj zdjęciami z tygodnia :)


Korzystając z okazji, że byliśmy w Krakowie, zaglądnęliśmy na rynek, Wawel.





Natomiast w niedziele rano obudziłam się z okropnym humorem (zmęczenie dało znać), ale zostałam wyciągnięta z łóżka i wybraliśmy się nad wodę odpocząć. 
To był bardzo dobry pomysł. 




W najbliższym czasie pokażę Wam moje ostatnie zakupy kosmetyczne, ubraniowe i ruszam z recenzjami.

A Wam jak minął tydzień? :)


20 komentarzy:

  1. ale z Ciebie laska kochana!ostatnie zdjęcie jest boskie:)
    mam nadzieję , że humor się poprawi, tego Ci życzę:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu figurke masz:) Czekamy na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne włosy widzę :)
    Ja w Krakowie nie byłam od czasu, kiedy robiłam certyfikat, chyba muszę nadrobić stracony czas w najblizsze wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za mną właśnie dzisiaj jakaś woda chodziła, ale skończyło się na tym, że stwierdziliśmy z chłopakiem, że w tym roku pojedziemy sami nad morze odpocząć. Pewnie jak zawsze nic z tego nie wyjdzie, bo nie lubię morza ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic tak nie odpręża jak pobyt nad wodą :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również miałam ciężki tydzień i całkowicie Cię rozumiem:P
    ale jako Krakowianka, która ma dość gołębi nie pochwalam ich karmienia (strasznie głupieją po tym i wpadają pod koła rowerów i samochodów)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kraków jest magiczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne ostatnie zdjęcie :D

    nigdy nie byłam w Krakowie :<

    OdpowiedzUsuń
  9. jej, pierwsze opalanko już za Tobą???

    OdpowiedzUsuń
  10. minął niestety baaardzo szybko. Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz, Kraków też piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. marzę aby pojechać do Krakowa :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Pojechałabym do Krakowa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kraków pięęękne miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na recenzje :) piękne zdjęcia
    Pozdrawiam dadiprezentuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...