piątek, 17 lutego 2012

Baloniki, słodkie babeczki a może lody? ;)

Cześć dziewczyny!
Wczoraj postanowiłam zmalować na swoich paznokciach baloniki. Kiedy skończyłam to już sama nie wiedziałam co to jest :P

Wszystkie paznokcie pomalowałam bladoróżowym, gluciastym lakierem no name :P Na całość naniosłam top coat Essence (który wg producenta daje efekt żelowych paznokci, a u mnie sie super sprawdza w przypadku lakieru, który zgęstniał, albo robi smugi. Do tego niesamowicie przedłuża trwałość).
Kropeczki robiłam różnymi lakierami :)


Baloniki?




Słodkie babeczki?


Lody?


A może lody z posypką? ;)



Słodkie prawda?
Wzorek zrobiłam na dwóch paznokciach co by nie przesłodzić ;) Co Wam przypomina?



79 komentarzy:

  1. A mnie przypominają bukiet kolorowych kwiatów :) Nieważne co to - ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm bukiet kolorowych kwiatów.. zainspirowałaś mnie do zrobienia kolejnego mani! :P

      Usuń
  2. mi przypominają rozsypane cukierki czy coś w tym rodzaju ;) w każdym razie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, takie cukiereczki, którymi posypuje się ciasta/ciasteczka itp ;)

      Usuń
  3. Jestem za lodami z posypką. :) Pychaaa.
    Lubię te Twoje słodkości na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez najbardziej to wygląda jednak na lody :P

      Usuń
  4. ale słodko i apetycznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem co mi przypomina, ale jest słodki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię różowe paznokcie =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Właśnie! Zdecydowanie lody z kolorową posypką :)

      Usuń
  8. Mnie również przypominają lody :) Mniiiiaaaaaaam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz świetne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. babeczki z różowym lukrem i posypką, pyycha:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale urocze;) bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. oczywiście że baloniki! wszędzie tylko te kejki, muffiny i dounaty! a tu proszę- baloniki:) i cicho sza! zadne tam slodkości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Niezwykle okrągłe te baloniki :P Malowałam je pierwszy raz, teraz już wiem, żeby nast razem zrobić je większe i trochę bardziej podłużne ;)

      Usuń
  13. wszystko procz lodów:) Ale mam ochote na babeczke!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ smakowicie wyglądają te paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi przypomina po prostu kropeczki ;P Ale bardzo fajnie całość wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. hmm baloniki ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. hehehe bardzo ciekawie:))

    OdpowiedzUsuń
  18. zdecydowanie lody z posypką :) bardzo smakowity mani :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jejku słodkie;) śtrasznie smacznie wygladają:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Zostałaś oTAGowana. Zapraszam do zabawy.
    http://dusiolek-makeup.blogspot.com/2012/02/sesja-zdjeciowa-tag-pieciu-nielubiencow.html

    OdpowiedzUsuń
  21. jakie słodkie :D zaraz nam odlecisz jak domek w Up :)

    OdpowiedzUsuń
  22. podoba mi się ten gluciak ;) dla mnie to jak rozsypane konfetti :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Faktycznie słodkie i urocze :) Czasami można sobie pozwolić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Słodkie i śliczne :) nie ważne czy to baloniki czy lody :p

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki piękny ten róż...mam podobny odcień lakieru. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Lody z posypką ;) z resztą nieważne, ważne, że słodko i uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja tam bukiet kwiatów widzę ;) dałabyś rade zrobić pazurki w pszczółki? :P Mam do Ciebie pytanie- czy w Picasa da się obrócić zdjęcie? Chodzi mi o to, ze mam zdjęcie w poziomie a chce je obrócić do pionu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm w pszczółki.. chyba nie mam odpowiedniego lakieru w takim kolorze, ale pomyślę, pomyślę :P

      Tak, da się. Klikasz prawym przyciskiem na zdjęciu :)

      Usuń
    2. A ja się tyle naszukałam :P dzięki ;) zmieniłam adres bloga na zmieniłam adres bloga ;) -http://marilynbox.blogspot.com

      Usuń
    3. Ja właśnie też się naszukałam jak zadałaś mi pytanie i w końcu zgłupiałam i kliknęłam prawym przyciskiem :D

      Usuń
  28. Kochana, ten lakier wibo, który trzymasz w łapce na 3 zdjęciu to jaki odcień? Bardzo mi się spodobał. Podobnie zresztą jak efekt końcowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jak dla mnie to baloniki :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak dla mnie może być cokolwiek wygląda super!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. A tak wogóle Twój blog mnie zauroczył!!!Jest taki profesjonalny! Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  32. jak zobaczyłam pierwsze zdjecie to, mimowolnie wyszeptałam "O! wow" ten róż delikatny wyszedł Ci bajeczny.
    Zgadzam się z dziewczynami lody!

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie ważne co to jest, ważne, że genialnie wygląda ! (:

    OdpowiedzUsuń
  34. Przecież to są kolorowe fajerwerki :D Urocze!

    OdpowiedzUsuń
  35. jak słodziutkie cukiereczki :D !

    OdpowiedzUsuń
  36. ach doskonałe na tłusty czwartek ;P

    OdpowiedzUsuń
  37. Jejciu jakie śliczne pazurki Ci wyszły :D Mi na myśl przychodzi guma balonowa :D:D

    OdpowiedzUsuń
  38. jakie urocze! znów czuć wiosnę ;) mnie się kojarzą z takimi kolorowymi owocowymi cukierkami na pierzynce z waty cukrowej :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mi to na początku jakiś kropeczkowy chaos przypomniało, potem dopiero dostrzegłam lody. :-P Podoba mi się kolor bazowy.

    OdpowiedzUsuń
  40. ależ słodko to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale słodko ;)! Aż mam ochotę zmalować coś podobnego ;).

    OdpowiedzUsuń
  42. Nieważne co to, ale bardzo ładnie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. "Gluciasty bladoróżowy lakier" pochodzi z Editt Cosmetics. KWC : http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=45221

    A mi to wygląda jak balony! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajny efekt i kolorki śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Przepięknie to wygląda! Ale masz bardzo oryginalny sposób malowania paznokci - na prosto rzy skórkach. Pierwszy raz coś takiego widzę :) Paznokcie masz w każdym razie piękne! (tfu tfu!) ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. sa naprawde apatyczne ;)latwy i dobry pomysl na ocieplenie jednolitego koloru ;)
    obserwuje! ;) zapraszamdo siebie madaleine90.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten bladoróżowy gluciasty lakier jest prześliczny! A całość wygląda wręcz uroczo :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...