niedziela, 29 grudnia 2013

GARNIER MINERAL INVISIBLE BLACK+WHITE+COLOR - antyperspirant


Przyznam, że jeśli chodzi o ochronę przed poceniem zawsze byłam wierna antyperspirantom w sztyfcie. Jednak ostatni, o którym pisałam na blogu zawiódł mnie bardzo więc kiedy dostałam dezodorant Garnier byłam ciekawa jak się u mnie sprawdzi wersja w sprayu.








GARNIER MINERAL INVISIBLE 48H NON STOP SPRAY

Antyperspirant Garniera z minerałem o właściwościach ultraabsorpcyjnych. 48h nieprzerwanej ochrony przed wilgocią. Skóra oddycha. Bez alkoholu. Bez parabenów. Testowany dermatologicznie. Optymalna tolerancja dla skóry.

INVISIBLE BWC: Formuła nowej generacji z niewidocznymi składnikami aktywnymi. Chroni czarne, białe i również kolorowe ubrania przed śladami, plamami i sztywnieniem. Nowy świeży zapach.



Cena: ok 10 zł
Pojemność: 150 ml


Należę do osób, które zwracają uwagę na ładne opakowania. Bardzo podoba mi się więc przyjemny design tego dezodorantu oraz, że jest wygodny i poręczny.

Wielkiego plusa dostaje ode mnie za możliwość blokady przed naciśnięciem. Taka opcja przydaje się, kiedy macie zamiar antyperspirant przenosić w torebce lub gdy macie małe dzieci.



Aplikator nie zacina się podczas używania, odpowiednio aplikuje produkt. 
Subtelny, delikatny zapach.

Nie roluje się pod pachami, nie wytwarza się efekt talku, szybko wchłania się w skórę.

Jest delikatny, daje uczucie pielęgnacji. Nigdy po jego użyciu nie szczypała mnie skóra w tym miejscu.

Czy chroni 48 h przed poceniem? Nie miałam możliwości sprawdzić :) Jednak uważam, że jest skuteczny i przez cały dzień zapewnia komfort. 

Osobiście nie znoszę, kiedy dezodoranty brudzą ubrania.
Antyperspirant Garnier nie pozostawia białych śladów na ciemnych rzeczach. Nie brudzi ubrań i nie pozostawia plam. Także jeśli poszukujecie takiego produktu, zwłaszcza teraz na sezon sylwestrowo-karnawałowy to nie macie czego się obawiać.




Reasumując, jestem pozytywnie zaskoczona. Przekonałam się, że używanie antyperspirantów w sprayu może być równie skuteczne co tych w sztyfcie. 

Dodatkowo obietnice producenta zostały w 100% spełnione, choć tu muszę podkreślić, że należę do osób, które nie mają problemów z nadmierną potliwością itp.


Używałyście go? Co o nim sądzicie?

PS- ręka do góry (bez mokrej plamy pod pachą :P), która z Was idzie jutro do pracy? :(


35 komentarzy:

  1. Właśnie zawsze mnie to zastanawia, do kogo kierowane są te hasła o 48 godzinnej ochronie? A w przypadku antyperspirantów dla mężczyzn zdarzają się nawet 72 godziny! Strach się bać :DDD

    A tak poza tym, na mnie antyperspiranty w spreju zwykle nie działają, niezależnie od marki, najbardziej lubię te w kremie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm właściwie to kupując antyperspirant nigdy nie zwróciłam uwagi na zapewnienie producenta czy to jest ochrona przez 12h, 24 czy 72 ;) Dla mnie to zwykłe hasło reklamowe. To samo jest z podkładami itd :)

      Usuń
    2. haha i kto to sprawdzał czy 72h wytrzyma ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że ten dezodorant zbiera sporo pozytywnych opinii :))

      Usuń
  3. Dla mnie najlepsze są Rexony a zaraz po nich garniery :)
    Tej wersji nie miałam jeszcze okazji używać.
    Na szczęście jutro mam wolne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie wypróbuj tą wersję, bo jest fajna :)

      Usuń
    2. Skuszę się na pewno! :)
      Rexony mają również blokady ale wracając z Gdańska nie pomogły..jakimś cudem dezodorant się odblokował i 'wypsikał', całą kosmetyczkę miałam zroszoną, mokrą, oblepioną zawartością ale za to ładnie pachnącą :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię antyperspiranty tej firmy, zazwyczaj używam tych w sztyfcie a te w sprayu w szkole po wf. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam go, najczęściej używam antyperspirantów w kulce a jeżeli już w sprayu to Rexony :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem lubię ten antyperspirant, jednak jak dla mnie ochrona jest ciut za słaba. Pod koniec dnia zostaje tylko zapach, a ochrony przed poceniem nie ma już wcale. Ale ja już tak mam ;) Najbardziej lubię antyperspiranty Dove :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natomiast u mnie antyperspiranty Dove się nie sprawdzają, ale bardzo lubię ich zapach :)

      Usuń
  7. Ja akurat najbardziej lubię antyperspiranty w sprayu, bo się nie kleją, momentalnie wysychają i zwykle nie brudzą ubrań. Jestem ciekawa tej nowości, z pewnością kupię sobie ten dezodorant:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja lubię antyperspirantu w sprayu, ale kiedyś miałam jakiegoś Garniera, który okazał się słaby i trochę się do nich zraziłam... może ten jest lepszy

    OdpowiedzUsuń
  9. Garnier Minerals miałam w kulce i się nie zaprzyjaźniłam z tym kosmetykiem. Ten może wypróbuję jak zużyję kulki Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam okazji go wypróbować ale po Twojej pozytywnej opinii mam na niego ochotę, w szczególności jak nie brudzi ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się innowacyjne rozwiązanie w postaci blokady, ponieważ w torebce często noszę antyperspirant:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Wprawdzie jutro nie idę do pracy, ale muszę odwiedzić parę urzędów. Łączę się z Tobą w bólu:)

      Usuń
  12. Zielony garnier jest moim ulubieńcem:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie kończę antyperspirant Dove, muszę rozejrzeć się za nowym, może tym razem na niego padnie. Najważniejsze dla mnie, żeby nie pozostawiał żadnych plam, bo z kilkoma bluzkami już w taki sposób się pożegnałam ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja rano w sylwestra idę do pracy... a tak to jeszcze wolne do 7.01.

    OdpowiedzUsuń
  15. może jednak zdradzę moją rexonę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Thanks so much for this! I have not been this moved by a post for quite some time! You have got it, whatever that means in blogging. Well, Youre certainly someone that has something to say that people need to hear. Keep up the good job. Keep on inspiring the people!
    Badminton Games

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy to reklama? na ktoryms z kolei blogu doslownie w tym samym czasie pojawia sie wpis zachwalajacy akurat TEN dezodorant....zbieg okolicznosci?pewnie dostalas ten dezodorant od firmy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie jest to reklama, jest to recenzja kosmetyku. Nie rozumiem takiego podejścia do współprac. To, że blogerka dostała kosmetyk od danej firmy oznacza, że musi coś złego o nim napisać żeby było to wiarygodne? Jeśli produkt spełnia oczekiwania to przecież nikt nie będzie na siłę wymyślał jego wad.

      Usuń
  18. nie przekonują mnie antyperspiranty od Garniera.. bardziej wole Adidas, moim zdaniem lepiej chroni przed potem ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczęśliwego Nowego Roku kochana !!! :*:*

    OdpowiedzUsuń
  20. I really enjoy this template you have got going on in your internet site. What is the name of the template by the way? I was thinking of using this style for the web site I am going to create for my class project.
    escape online games

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nie znalazłam dezodorantu "invisible", który rzeczywiście nie zostawałaby plam :) . Pomysł z zabezpieczeniem super!

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie jest fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdecydowanie cieszę się że natknęłam się na Twojego bloga bo piszesz bardzo ciekawie, zachęcasz do czytania i co najważniejsze robisz świetne zdjęcia. Zdecydowanie zostanę Twoją wierną czytelniczką :):)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dosłownie kilka minut temu, czytałam recenzję tego samego antyperspirantu na innym blogu, również pozytywną. Ja na razie jestem wierna produktom tego typu od Dove, ale gdy mi się już znudzą wiem, że będę musiała spróbować czegoś z serii Garnier Minerals :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...