czwartek, 5 lutego 2015

TANIE I DOBRE KOSMETYKI- KOLORÓWKA- AKTUALIZACJA


Pora na aktualizację notki o tanich i dobrych kosmetykach z kolorówki. Jeśli chodzi o tego typu produkty to bardzo lubię wyszukiwać tzw perełek kosmetycznych w atrakcyjnych cenach. Wbrew pozorom można ich znaleźć sporo i wcale nie trzeba przepłacać- choć wiadomo, że to co spodobało się mi to nie oznacza, że spasuje komuś innemu :) Nie mniej jednak wiele z wymienionych niżej produktów są lubiane przez sporą ilość osób i zbierają dużo pozytywnych recenzji.

Co innego się tyczy perfum. Muszą myć markowe :) Chociaż i tak zawsze wyszukuję ich w korzystnych cenach. Moi znajomi mówią na mnie łowca okazji :) Kupując coś on-line szukam kodów rabatowych, np tutaj: KodyRabatowe.pl 
W taki sposób również mogę zaoszczędzić trochę pieniędzy.




Poniżej spis wszystkich tanich i dobrych kosmetyków wymienionych na moim blogu. Więcej informacji znajdziecie w zakładce tanie i dobre albo poprzez skorzystanie z wyszukiwarki w górnym lewym rogu.

KOLORÓWKA


WIBO, EYEBROW STYLIST- BRĄZOWY ŻEL STYLIZUJĄCY DO BRWI
Wersja z grubą szczoteczką i cienką.
Cena: ok 10 zł

Polecany w blogosferze. Sprawdził się również u mnie, jako osoby początkującej.
Żel dostępny w dwóch wersjach (mniejsza szczoteczka i większa), jednak nie jest to zaznaczone na opakowaniu. Niektórzy narzekają, że trudno się go nakłada (mowa o większej szczoteczce)- ja
po wyciągnięciu szczoteczki, nadmiar żelu wycieram o chusteczkę i aplikuję na brwi.







TANIE I DOBRE TUSZE DO RZĘS

LOVELY, CURLING PUMP UP- MASKARA PODKREŚLAJĄCA I UNOSZĄCA RZĘSY
Cena: ok. 10 zł
 Zużyłam już kilka opakowań- jest świetny. Rozdziela, wydłuża rzęsy. Nie jeden droższy tusz jest gorszy od niego.





WIBO, LIFT LASH XXL VOLUME- POGRUBIAJĄCA MASKARA UNOSZĄCA RZĘSY
Cena: ok.10 zł.
Lubię go mniej niż tusz do rzęs wyżej. Nie mniej jednak potrafi dać ładny efekt, ale trzeba się "namachać".





EVELINE VOLUME CELEBRITES

Cena: ok. 10 zł
Jeden z moich pierwszych, tanich i dobrych tuszów do rzęs. Koniecznie muszę go kupić ponownie.




EVELINE VOLUMIX FIBERLAST

Cena: ok 10 zł
Tusz dobrze "łapie" rzęsy i równomiernie nakłada warstwy, bez efektu grudek.
Należy odczekać, aż maskara wyschnie. Tusz jest lekki, rzęsy są miękkie w dotyku.





CELIA, UZUPEŁNIACZ/DOŁADOWANIE DO TUSZU 

Cena: ok. 3 zł
Trudno dostępny, ale warto go mieć w swojej kosmetyczce i uzupełnić nim stary tusz. Bardzo go lubię.








TANIE I DOBRE KOREKTORY POD OCZY


WIBO 4 in 1 CONCEALER PALETTE- PROFESJONALNY ZESTAW KOREKTORÓW DO ZADAŃ SPECJALNYCH
Cena: ok. 10 zł
Używam pod oczy- rewelacyjnie kryje cienie.







BELL PERFECT COVER- MASKUJĄCY KOREKTOR
Cena: ok. 7 zł
Kupiony w Biedronce. Dobrze maskuje cienie pod oczami. Niektórzy narzekają, że ciemnieje.






EVELINE ART SCENIC, KOREKTOR 2w1 KRYJĄCO-ROZŚWIETLAJĄCY

Cena: ok 12 zł
Kremowa konsystencja, dość dobrze napigmentowana i kryjąca, ale jednocześnie lekka, nie obciążająca skóry. Zdecydowanie daje naturalny efekt, odświeża spojrzenie. Jego krycie jest dobre, choć wiadomo nie jest to kamuflaż. Niżej na zdjęciu po prawej stronie efekt przed, po lewej po.








TANIE I DOBRE PODKŁADY/PUDRY

PODKŁADY INGRID
Najlepsze tanie podkłady. Kupiłabym je nawet wtedy gdyby kosztowały więcej! Biją na głowę nie jeden droższy produkt.
Koszt: ok. 6- 10 zł

INGRID MINERAL SILK&LIFT- jedwabisty fluid do każdego rodzaju cery (odcień: 29 porcelanowy)
INGRID IDEAL FACE- luksusowy jedwabisty fluid (odcień 15 natural)
INGRID MATT HIGH DEFINITION- podkład matujący (odcień 45 natural)
http://mallene.blogspot.com/2013/07/tanie-i-dobre-podkady-ingrid.html






WIBO ILLUMINATING- ROZŚWIETLAJĄCY FLUID DO TWARZY Z FORMUŁĄ NAWILŻAJĄCĄ
Cena: ok. 10 zł
Dobre krycie, daje ładny efekt. Jest rozświetlający i posiada drobinki- u niektórych tworzy efekt bombki- u mnie tego nie było. Może to zależy od opakowania? Nie wiem..





BELL ILLUMI CORRECTOR LIGHTENING SKIN PERFECTION- TRWAŁY FLUID ROZŚWIETLAJĄCO-KORYGUJĄCY
Cena: ok 16 zł


Lekka konsystencja, dobrze się rozprowadza, nie tworzy smug i nie podkreśla suchych skórek. Krycie średnie, efekt rozświetlenia subtelny.






UNDER TWENTY, MULTIFUNKCYJNY KREM BB
Cena: ok 15 zł

Konsystencja nie za lekka, nie za ciężka. Dobrze się rozprowadza, ale u mnie wymaga dodatkowego wklepania. Średnie krycie, jednak dość dobrze maskuje niedoskonałości, wyrównuje koloryt.
Nie podkreśla suchych skórek.  W połączeniu z pudrem i różem/pudrem brązującym tworzy piękny efekt na twarzy.






MAYBELLINE AFFINITONE POUDRE UNIFIANCE TON SUR TON, PERFECTING + TRUE-TO-SKIN POWDER
Cena: ok 20 zł

Gładka, jedwabista konsystencja, lekko rozświetlająca (w drogerii wydawało mi się, że widzę drobinki, w domu ich nie widzę). Dosyć miękka (choć zbita, nie jest bardzo sucha), aksamitna w dotyku. 
Puder daje dobre wykończenie. Nie czuć do na twarzy, nie obciąża jej.  Nie pozostawia smug, dobrze się "wtapia". Skóra jest lekko zmatowiona, wygładzona, lekko promienna. Przedłuża trwałość podkładu. Nie zapycha.





TANIE I DOBRE CIENIE DO POWIEK 

MARIZA SELECTIVE- MATOWY CIEŃ DO POWIEK
Koszt: ok. 10-14 zł
Świetna konsystencja, pigmentacja i trwałość.








MIYO- CIEŃ DO POWIEK
Koszt: ok. 7 zł.
Cienie są ogólnie polecane w blogosferze jako tanie i dobre. Swojego czasu było o nich głośno i był wysyp postów :)
 Dobrze napigmentowane i trwałe.





MISS SPORTY STUDIO COLOR MONO
Koszt: ok. 8 zł
Fiolet jest dobrze napigmentowany, bezproblemowa aplikacja, nie osypuje się.







PAESE KASZMIR, MATOWY CIEŃ DO POWIEK
Koszt: ok. 10 zł
Kosmetyki z tej firmy są słabo dostępne- a szkoda.. Cień jest jednym z moich ulubionych. Piękny naturalny kolor, trwały.






TANIE I DOBRE BAZY POD CIENIE, UTRWALACZE


MIYO- BAZA POD CIENIE
Cena: ok 8 zł

Świetna konsystencja. Baza nie jest ani za twarda ani za miękka i nie zmienia konsystencji wraz z upływem czasu. Łatwo się nakłada, nie smuży, nie tworzy warstw. Wydajna. Podbija kolor cieni, przedłuża ich trwałość.






INGLOT, DURALINE
Cena: ok 20 zł

Bezbarwny płyn o konsystencji zbliżonej do oleju. Produkt bardzo wydajny. Kosmetyk o wielu zastosowaniach. Nadaje się jako baza pod cienie, baza pod korektor/podkład, baza pod szminkę. Przyda się jeżeli zależy Wam na zmianie konsystencji danego produktu (np jeśli Wasz eyeliner jest za suchy). Możecie go użyć celem "reaktywacji" kończącego się tuszu do rzęs oraz za jego pomocą możecie tworzyć dowolne odcienie eyelinerów (wystarczy go zmieszać z cieniami do powiek)







TANIE I DOBRE KREDKI DO OCZU, EYELINERY



MISS SPORTY, MINI ME EYE LINER- KREDKA DO OCZU W AUTOMACIE
Koszt: ok. 8 zł
Przepiękny kolor, idealnie pasujący do moich oczu. Kredka jest łatwa w obsłudze, średnio-trwała.








VIPERA IKEBANA EYE-LINER
Cena: ok 9 zł
Konturówka ma świetną konsystencje, nie jest za twarda ani za miękka. W dotyku lekko oleista/mokra. Nie kruszy się, nie łamie, bez problemu można ją zastrugać. Jasny kolor, wpadający w róż. Dobrze napigmentowana. Idealna na linię wodną, a także nada się jako baza pod pomadki.






WIBO, EYELINER W ŻELU
Koszt: ok. 10 zł
Oczywiście nic nie pobije eyelinerów w żelu Essence- jednak ktoś wpadł na genialny pomysł aby je wycofać.
Eyelinery w żelu Wibo są godne wypróbowania. Mają jednak tendencję do wysychania w opakowaniu.





ADS- ZESTAW EYELINERÓW W ŻELU
Cena: ok 10 zł
Zestaw składa się z 2 eyelinerów- czarny i brązowy, oraz 2 pędzelków. Produkty są bardzo trwałe, kolory intensywne. Jednak trzeba je dość sprawnie nakładać, ponieważ szybko wysychają na powiece. Z pewnością zadowolone z nich będą posiadaczki tłustych powiek.







TANIE I DOBRE RÓŻE, BRONZERY, PUDRY BRĄZUJĄCE


BELL, MODELUJĄCY RÓŻ DO POLICZKÓW
Koszt: ok. 5 zł
Fajne tanie i dobre róże. Myślę, że dla osób początkujących, mało wymagających będą w sam raz.










W7 DOUBLE ACT BRONZER AND BLUSHER- BRONZER I RÓŻ DO POLICZKÓW W JEDNYM
Produkt 2 w 1. Można osobno użyć bronzera lub różu albo je zmieszać ze sobą.



W7, BRONZER HONOLULU
Uwielbiam go przede wszystkim za kolor jaki daje.




SENSIQUE- MAPKA BRĄZUJĄCA
Mapka składająca się z trzech kolorów w ciepłej tonacji. Posiada drobinki- co nie każdemu może odpowiadać, ale nie są nachalne. Daje naturalny, subtelny efekt.




VIPERA, PUDER WIELOFUNKCYJNY BRĄZUJĄCY ZE ZŁOCISTYM BLASKIEM
Koszt: ok. 15 zł
Uwielbiam ten puder brązujący za kolor, za efekt jaki daje. Już jakiś czas temu mi się skończył- muszę wybrać się na poszukiwanie kolejnego.



KOBO IDEAL COVER MAKE UP
Koszt: ok. 20 zł
Słynny, tańszy odpowiednik bazy brązującej Chanel. W prawdzie jest to podkład, ale ten odcień posłużyć może jako bronzer, baza brązująca. Nie może go zabraknąć w mojej kosmetyczce.




MY SECRET BLUSHER, 102 PEACH PINK
Brzoskwinia z lekką domieszką różu. Posiada delikatny shimmer, ale nie są to nachalne drobinki brokatu. Daje satynowe wykończenie. Tonacja ciepła. Prasowana konsystencja, aksamitna, miękka, nie pyli się.





TANIE I DOBRE SZMINKI DO UST


WIBO ELIKSIR- NAWILŻAJĄCA POMADKA DO UST
Koszt: ok. 9 zł
Znane i polecane szminki Wibo. Tanie i dobre. Mimo, że opakowania mają koszmarne to słyną z ładnych kolorów, fajnej konsystencji i dość dobrej trwałości





MAYBELLINE BABY LIPS LIP BALM
Cena: ok 8 zł na promocji
Nie są to pomadki typowo pielęgnacyjne. Nawilżenie jest minimalne. Nadają piękny kolor i połysk. Odcień można stopniować.

KOLOR: CHERRY ME, PEACH KISS



KOLOR: PINK PUNCH





LOVELY COLOR WEAR LONG LASTING
 POMADKA DO UST Z FORMUŁĄ DŁUGOTRWAŁĄ O INTENSYWNYM KOLORZE
Cena: ok 8 zł
Kredka daje matowy efekt, ma dobrą konsystencję i łatwo się nakłada. Jest bardzo dobrze napigmentowana i długo utrzymuje się na ustach. 






Napiszcie jakie są Waszym zdaniem tanie i dobre kosmetyki z kolorówki. 
Z chęcią uzupełnię o nie listę, a sama przetestuję :)




Polecane w komentarzach:
-kredki longlasting z Essence
-BB korektor kryjąco - rozświetlający Eveline
-róże z Wibo i ich maskara Growing Lashes
-eyeliner z wibo czarny
-puder w kompakcie Synergen
-róże z firmy Miyo
-żelowy eyeliner z Essence ok 10 zł, paletka do brwi z Essence (ok 10 zł), 
-mocno kryjący korektor na niedoskonałości - kamfulaż z catrice (ok 12 zł). 
-rozświetlacz Colleciton2000 (9.99 zł Pepco)
-transparentny puder sypki fix&matte z essence 
-pomadki fashion colour z Kobo

83 komentarze:

  1. Ja polecam krem BB od Bell (ten dostepny w Biedronce), baze pod tusz Eveline z olejkiem arganowym. Swietnie, ze zrobilas taka notke :) rowniez uwielbiam tusz z Lovely. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawi mnie ta baza Eveline, muszę ją wypróbować.

      Usuń
  2. Piękne masz oczy ;) Tani kosmetyk, nie znaczy gorszy.. Również przekonałam się już o tym wiele razy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, można znaleźć perełki kosmetyczne w atrakcyjnych cenach.

      Usuń
  3. Ale pięknie wygląda ten pomarańczowy cień do powiek :) Duraline mam i bardzo lubię :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam nie jestem zbytnio przekonana do takich żywych kolorów na moich powiekach :) A duraline to uwielbiam.

      Usuń
  4. O te korektory z Wibo mnie zainteresowały :) Ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam jak kiedyś opisywałaś jak malujesz swoje rzęsy próbowałam, ale u mnie niestety klapa ;/ Kocham Twoje rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj jeszcze raz :) Mi też nie od razu to wychodziło. Jak już załapałam to praktycznie każdym tuszem mogę przedłużyć rzęsy :) Wypróbowałam też tą metodę na innych osobach i nawet w przypadku bardzo krótkich rzęs udało się wyczarować dłuższe.

      Usuń
    2. Przeczytałam jeszcze raz ten post z 25 lipca 2014 r i chyba zacznę znowu próbować może się w końcu uda :)

      Usuń
  6. Duraline muszę kupić w końcu ... i tusz z Celii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja długo, długo nie znałam Duraline. Jak już kupiłam, przetestowałam to doszłam do wniosku, że nie mam pojęcia jak ja mogłam bez niego funkcjonować.

      Usuń
  7. tez uwielbiam ten tusz z Lovely, od siebie moge polecic matowe pomadki Golden Rose oraz kredki z miss sporty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadki Golden Rose! Już dawno miałam przetestować. Czytałam, że są świetne :)

      Usuń
  8. Ale dobry zbiorowy post ! Znam kilka produktów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również polecam eyeliner z Wibo, ale z tej limitowanej kolekcji - czarny w czerwone serduszka (?), z dwiema końcówkami: cienką i grubą. Niesamowita trwałość! :) Dodałabym tu jeszcze kredkę do brwi Catrice.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm muszę dorwać ten eyeliner. Tylko czy ja będę umiała go użyć? ;)

      Usuń
  10. Całkiem dużo kosmetyków znam i też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ponad rok temu odkryłam dzięki Tobie "Ingrid" i do teraz są to moje ulubione podkłady :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cały czas ich używam (z małymi przerwami na coś innego) i zawsze, ale to zawsze do nich wracam :)

      Usuń
  12. dużo ciekawych produktów z pewnością wiele z nich wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  13. Tusz do brwi Wibo mam i bardzo lubię, aczkolwiek teraz będę testować tusz z firmy L'oreal, który ma o wiele mniejszą szczoteczkę, a też jest w przyzwoitej cenie, w przeciwieństwie do Benefitu na przykład.

    OdpowiedzUsuń
  14. super post!! :) kilka rzeczy znam, kilka muszę poznac :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny, przydatny post :) Kilka rzeczy miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kilka produktow znam i rowniez posiadam ;) moim zdaniem Tobie we wszystkim ladnie, bo jestes piekna kobieta ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Trochę z tych kosmetyków i znam i tez lubie. Czego nie znam to zapisze sobie na listę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo z tych kosmetyków znam, świetny pomysł z tym postem, z pewnością wypróbuje kilka z Twoich typów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podkład Pierre Rene Skin Balance - ponoć tańszy odpowiednik Revlona. Polecam :) Część przez Ciebie wymienionych znam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety ten podkład dał efekt plasteliny na twarzy :D Revlon też się nie spisał, mimo że tyle osób go wielbi.

      Usuń
  20. duzo z tego co przedstawiłas sama bardzio lubie :)) czasem nie warto przepłacac

    OdpowiedzUsuń
  21. Tusz Pump Up - ukochany! Dostępny u mnie za 5,50zł.
    Pomadka w kredce - bajka! Pisałam o niej wczoraj ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny i przydatny post :) Znam żółtą maskarę Lovely, korektor Eveline, eliksir Wibo, róż Bell i puder Sensique. Niestety dwa pierwsze produkty u mnie się nie sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cienie matowe My Secret, polecam, są niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow jaki długi post, nie wiem od czego zacząć:) Może napisze o produktach które miałam :)
    Tusz Eveline Celebrities to mój ulubiony, super wydłuża rzęsy:)
    Ten wkład do tuszu z Celi też jest uważam za bardzo dobry :)
    Jeśli chodzi o firmę Mariza to mam ich kilka produktów takich jakiś cienie, puder, róż, podkład i tusz i musze przyznać że są to bardzo dobre kosmetyki a cienie są super napigmentowane :)
    Miałam też te podkłady Ingrid i ten w pompce i ten matujący i też je sobie cenie:) Są taniutkie i dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoje rzęsy chyba z każdym tuszem wyglądałyby pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja jeszcze polecam matowe cienie z My Secret - są bardzo dobrze napigmentowane.

    OdpowiedzUsuń
  27. Tanie i dobre to idealne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę wypróbować ten tusz do brwi, bardzo mnie ciekawi jak sprawdzi się u mnie. Mam róż z Bell i jestem zadowolona :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny post :) Dawniej używałam cieni miyo,ale jakoś o nich zapomniałam. Żółtą maskarę z lovely miałam, ale poległam, nie mogłam tą szczoteczką za nic poprawnie nałożyć tuszu no i ciężko mi się zmywał. Ze swojej strony mogę polecić tusz Miss Sporty Pump Up Extra Lash Mascara. Obecnie jest moim idolem. Ma dość niestandardową szczoteczkę - włosie znajduje się po dwóch przeciwnych stronach, a nie na całej powierzchni szczoteczki. U nasady szczoteczki "włosia" jest najwięcej i tak go ubywa, aż na końcu nie ma go już prawie wcale. Uwielbiam tą szczoteczkę. Mogę nią dokładnie podkreślić rzęsy w wewnętrznym i zewnętrznym kąciku oka. No i kosztowała poniżej 10 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie ciekawią te pomadki z Wibo. :)
    Zapraszam do mnie :) http://ksiezniczkaweroniczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. ja zdecydowanie polecam pomadki z essence (czarna matowa seria) - mają piękne odcienie, super wyglądają, nie wysuszają ust, kredki z Essence do brwi - ja używam dla blondynek i jest po prostu rewelacyjna.
    Oprócz tego z wspomnianych przez Ciebie: krem bb z under 20, cienie paese, tusze eveline POLECAM :)
    Ostatnio kupiłam sobie puder z Rimmela Stay Matte i też jestem bardzo zadowolona (na promocji dałam za niego 16 zł)

    OdpowiedzUsuń
  32. oo uwielbiam takie posty...naprawdę nie trzeba dużo wydawać na kolorówkę..bo nasze firmy Polskie naprawdę się ostatnio rozwinęły i tworzą fajne i nie drogie kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Znam tusz do brwi z WIBO, róże z Bell, korektor z Eveline, Duraline i bazę z MIYO - warte swojej ceny ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pamiętam wiele produktów z Twojego poprzedniego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super post, bardzo pomocny, dzięki :)
    Jedyne tylko, co odwraca moją uwagę od prezentowanych kosmetyków to Twoje rzęsy ;) Są tak piękne, że ciężko zwrócić uwagę na coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale wymienilas tych produktow :) Czesc znam i bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Niektóre z nich znam dobrze i również lubię, ale zdecydowaną większość muszę kupić i wypróbować!:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Naprawdę fajny i przydatny post :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Naprawde potrzebny post i dziękuję że go napisałaś


    zapraszam do mnie http://martynkasardynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Parę rzeczy wpadło mi w oko. Będę na nie polować!:)

    OdpowiedzUsuń
  41. LOVELY, CURLING PUMP UP - podpisuję się pod tym co piszesz. Ta maskara jest genialna i wypada lepiej niż kilka innych, droższych jej koleżanek :) Mój numer 1 w kosmetyczce.

    OdpowiedzUsuń
  42. podkład nude z celii, za 9zł, otrzymujemy cudo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam efekty na necie :) tylko u mnie matujący raczej odpada.

      Usuń
    2. to nie jest taki typowy mat,bardziej lekka satyna

      Usuń
  43. Bardzo fajny wpis. Ja kiedyś wychodziłam z założenia (jakże naiwnego i głupiego) że im kosmetyk droższym, tym lepszy. Zmieniłam zdanie gdy podkład za ponad 100 uczulił mnie, a teraz używam takiego na 20 zł i jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Hej :) świetnie, że napisałaś taką notkę :) tanie i dobre kosmetyki muszą znajdować się w naszej kosmetyczce :) jakim tuszem pomalowałaś rzęsy przy miss sporty studio color mono?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm szczerze mówiąc nie pamiętam :) Przeglądnij komentarze w recenzji -może takie pytanie już padło. Obstawiam, że jest to MF 2000 calorie, Lovely Pump Up albo któryś z tuszów Eveline.

      Usuń
  45. Piękne masz rzęsy ... tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Masz przepiękne rzęsy. Też lubię tanie i dobre kosmetyki. Po co wydawać 200 zł jak można to zaoszczędzić.

    OdpowiedzUsuń
  47. http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=17282110

    tutaj tez bardzo dobre kosmetyki i nie tylko :)
    ZAPRASZAM!

    http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=17282110

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie patrzcie na markę kosmetyku, ale głównie na skład. Unikajcie oleju parafinowego. Dlaczego? O tym tutaj... http://www.goodies.pl/blog/olej-parafinowy-i-oleje-mineralne-czyli-wszystko-co-chcesz-wiedziec-o-skladnikach-kosmetycznych-a-boisz-sie-zapytac/

    OdpowiedzUsuń
  49. Najtańszym kosmetykiem jest nieużywanie kosmetyków. :) Makijaż na twarzy dziewczyny, która mogłaby bez tejże tapety wyglądać o wiele lepiej, jest zbędnym napędzaniem szmalu przemysłowi i brzydką maską. Ale każdy może mieć swego konika lub kucyka. :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja używam przed tuszem Eveline Volumix Fiberlast bazę pod tusz "Eveline Advance Volumiere Skoncentrowane serum do rzęs 3w1", takich długich rzęs w życiu nie miałam jak mam po tym duecie :) a tak poza tym ten niebieski eyeliner z Wibo mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Po każdym tuszu masz piękne rzęsy. Jak je malujesz? :) Są zawsze ładnie podkręcone, rozdzielone i pogrubione.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O swojej metodzie malowania rzęs pisałam w tej notce:
      http://mallene.blogspot.com/2014/07/moj-sposob-na-maksymalnie-wyduzone-rzesy.html

      Miłego czytania :)

      Usuń
  52. https://weronikawilk.triapolska.pl/shop.html
    Gorąco polecam kosmetyki firmy Tria. Składniki idealnie dopasowane do każdego rodzaju skóry. Głównym składnikiem jest imbir który pobudza mikrokrążenie zapewniając dotlenienie naszej skóry. Dodatkowo są w przystępnej cenie. Zapraszam do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Zapraszamy do sprawdzenia oferty sklepu kosmetykizameryki.pl. Wibo Lovely Color Wear Long Lasting Lipstick długotrwała pomadka w kredce jest dostępna w cenie 5,49 zł

    OdpowiedzUsuń
  54. Sporo powyższych kosmetyków gości w mojej kosmetyczce. Myślę że dzięki Twojemu zestawieniu ich liczba jeszcze bardziej wzrośnie. Ciężko znaleźć dobry jakościowo produkt w niskiej cenie. Zwykle wyłapywania cenowych perełek pomaga mi aplikacja z gazetkami ale jak widać internet to też cenne źródło informacji :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo się cieszę, ze trafiłam na Twój blog- nie dość, ze wreszcie coś z naprawdę tanimi kosmetykami, to masz podobny typ urody do mojej więc mam gotowa ściągawkę, co kupować. Poza tym bardzo ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :)* Bardzo się cieszę, że spodobało Ci się u mnie :)

      Usuń
  56. Świetna sprawa, muszę zastanowić się nad zakupem tej bazy, bo moja absolutnie nie daje rady :( Zaczynamy metamorfozę, zobaczymy co z tego wyjdzie. Dzięki za informację :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Chętnie zakupię sobie te cienie do powiek, bo szczerze mówiąc nigdy z nich nie korzystałam, a może najwyższy czas zacząć. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Nigdy nawet nie sądziłam, że można kupić tak dobre kosmetyki za grosze. Dzięki wielkie za info :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Więcej tak tanich kosmetyków znajdziesz na cosmed24.pl. Oferta powinna cię zaciekawić.

    OdpowiedzUsuń
  60. Wiecie nawet takie kosmetyki marki Avon, czy Oriflame możecie kupować dużo taniej... Wystarczy, że do nich dołączycie do klubu i będziecie działać jako oriflame konsultantka i gotowe... Możecie naprawdę sporo zyskać... Bo i rabaty i dobre zarobek.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...