sobota, 21 września 2013

Tanie i dobre kosmetyki- KOLORÓWKA.


Jeśli mnie czytacie to wiecie, że bardzo lubię tanie i dobre kosmetyki
Postanowiłam więc stworzyć listę wybranych i zrecenzowanych przeze mnie dobrej jakościowo kosmetyków w atrakcyjnych cenach.
Oczywiście są to moje osobiste typy i nie dam gwarancji, że u każdego się sprawdzą.
Post podzieliłam na kilka części. Dzisiaj pora na kolorówkę.
Zapraszam :)



KOLORÓWKA


WIBO, EYEBROW STYLIST- BRĄZOWY ŻEL STYLIZUJĄCY DO BRWI
http://mallene.blogspot.com/2013/05/wibo-eyebrow-stylist-brazowy-zel.html
Koszt: ok 10 zł
Polecany w blogosferze. Sprawdził się również u mnie, jako osoby początkującej.
Żel dostępny w dwóch wersjach (mniejsza szczoteczka i większa), jednak nie jest to zaznaczone na opakowaniu. Niektórzy narzekają, że trudno się go nakłada (mowa o większej szczoteczce)- ja
po wyciągnięciu szczoteczki, nadmiar żelu wycieram o chusteczkę i aplikuję na brwi.







TANIE I DOBRE TUSZE DO RZĘS

LOVELY, CURLING PUMP UP- MASKARA PODKREŚLAJĄCA I UNOSZĄCA RZĘSY
http://mallene.blogspot.com/2013/04/tanie-i-dobre-lovely-curling-pump-up.html
Koszt: ok. 10 zł
Polecany w blogosferze. Zużyłam już kilka opakowań- jest świetny.





WIBO, LIFT LASH XXL VOLUME- POGRUBIAJĄCA MASKARA UNOSZĄCA RZĘSY
http://mallene.blogspot.com/2013/07/tanie-i-dobre-wibo-lift-lash-xxl-volume.html
Koszt: ok.10 zł.
Lubię go mniej niż tusz do rzęs wyżej. Nie mniej jednak potrafi dać ładny efekt, ale trzeba się "namachać".





EVELINE VOLUME CELEBRITES
http://mallene.blogspot.com/2012/06/eveline-volume-celebrities.html
Koszt: ok. 10 zł
Jeden z moich pierwszych, tanich i dobrych tuszów do rzęs. Koniecznie muszę go kupić ponownie.





CELIA, UZUPEŁNIACZ/DOŁADOWANIE DO TUSZU 

http://mallene.blogspot.com/2012/05/akcja-reaktywacja-doadowanie-do-tuszu.html
Koszt: ok. 3 zł
Trudno dostępny, ale warto go mieć w swojej kosmetyczce i uzupełnić nim stary tusz. Bardzo go lubię.








TANIE I DOBRE KOREKTORY POD OCZY


WIBO 4 in 1 CONCEALER PALETTE- PROFESJONALNY ZESTAW KOREKTORÓW DO ZADAŃ SPECJALNYCH
http://mallene.blogspot.com/2013/05/wibo-4-in-1-concealer-palette.html
Koszt: ok. 10 zł
Używam pod oczy- rewelacyjnie kryje cienie.







BELL PERFECT COVER- MASKUJĄCY KOREKTOR
http://mallene.blogspot.com/2013/07/bell-perfect-cover-maskujacy-korektor-w.html
Koszt: ok. 7 zł
Kupiony w Biedronce. Dobrze maskuje cienie pod oczami. Niektórzy narzekają, że ciemnieje.







TANIE I DOBRE PODKŁADY
PODKŁADY INGRID
Najlepsze tanie podkłady. Kupiłabym je nawet wtedy gdyby kosztowały więcej! Biją na głowę nie jeden droższy produkt.
Koszt: ok. 6- 10 zł

INGRID MINERAL SILK&LIFT- jedwabisty fluid do każdego rodzaju cery (odcień: 29 porcelanowy)
INGRID IDEAL FACE- luksusowy jedwabisty fluid (odcień 15 natural)
INGRID MATT HIGH DEFINITION- podkład matujący (odcień 45 natural)
http://mallene.blogspot.com/2013/07/tanie-i-dobre-podkady-ingrid.html






WIBO ILLUMINATING- ROZŚWIETLAJĄCY FLUID DO TWARZY Z FORMUŁĄ NAWILŻAJĄCĄ
http://mallene.blogspot.com/2013/02/tanie-i-dobre-podkad-wibo-illuminating.html
Koszt: ok. 10 zł
Dobre krycie, daje ładny efekt. Jest rozświetlający i posiada drobinki- u niektórych tworzy efekt bombki- u mnie tego nie było. Może to zależy od opakowania? Nie wiem..






TANIE I DOBRE CIENIE DO POWIEK

MARIZA SELECTIVE- MATOWY CIEŃ DO POWIEK
http://mallene.blogspot.com/2013/02/tanie-i-dobre-matowe-cienie-do-powiek.html
Koszt: ok. 10-14 zł
Świetna konsystencja, pigmentacja i trwałość.




http://mallene.blogspot.com/2012/08/mariza-selective-matowy-cien-do-powiek.html




MIYO- CIEŃ DO POWIEK
http://mallene.blogspot.com/2012/03/najwyzszy-czas-przeamac-sie-do.html
Koszt: ok. 7 zł.
Cienie są ogólnie polecane w blogosferze jako tanie i dobre. Swojego czasu było o nich głośno i był wysyp postów :)
 Dobrze napigmentowane i trwałe.





MISS SPORTY STUDIO COLOR MONO
Koszt: ok. 8 zł
Fiolet jest dobrze napigmentowany, bezproblemowa aplikacja, nie osypuje się.







PAESE KASZMIR, MATOWY CIEŃ DO POWIEK
http://mallene.blogspot.com/2013/09/paese-kaszmir-cielisty-matowy-cien-do.html
Koszt: ok. 10 zł
Kosmetyki z tej firmy są słabo dostępne- a szkoda.. Cień jest jednym z moich ulubionych. Piękny kolor, trwały.








TANIE I DOBRE KREDKI DO OCZU, EYELINERY



MISS SPORTY, MINI ME EYE LINER- KREDKA DO OCZU W AUTOMACIE
http://mallene.blogspot.com/2013/06/miss-sporty-mini-me-eye-liner.html
Koszt: ok. 8 zł
Przepiękny kolor, idealnie pasujący do moich oczu. Kredka jest łatwa w obsłudze, średnio-trwała.





WIBO, EYELINER W ŻELU
http://mallene.blogspot.com/2012/10/granatowy-eyeliner-w-zelu-wibo.html
http://mallene.blogspot.com/2012/02/wibo-eyeliner-w-zelu-pierwsze-wrazenia.html
Koszt: ok. 10 zł
Oczywiście nic nie pobije eyelinerów w żelu Essence- jednak ktoś wpadł na genialny pomysł aby je wycofać.
Eyelinery w żelu Wibo są godne wypróbowania. Mają jednak tendencję do wysychania w opakowaniu.








TANIE I DOBRE RÓŻE, BRONZERY, PUDRY BRĄZUJĄCE


BELL, MODELUJĄCY RÓŻ DO POLICZKÓW
http://mallene.blogspot.com/2013/09/bell-modelujacy-roz-do-policzkow.html
Koszt: ok. 5 zł





W7 DOUBLE ACT BRONZER AND BLUSHER- BRONZER I RÓŻ DO POLICZKÓW W JEDNYM
http://mallene.blogspot.com/2013/02/w7-double-act-bronzer-and-blusher.html



W7, BRONZER HONOLULU
http://mallene.blogspot.com/2012/12/honolulu-by-w7-info-o-wynikach-rozdania.html




SENSIQUE- MAPKA BRĄZUJĄCA
http://mallene.blogspot.com/2012/05/mapka-brazujaca-sensique.html
Mapka składająca się z trzech kolorów w ciepłej tonacji. Posiada drobinki- co nie każdemu może odpowiadać, ale nie są nachalne. Daje naturalny, subtelny efekt.




VIPERA, PUDER WIELOFUNKCYJNY BRĄZUJĄCY ZE ZŁOCISTYM BLASKIEM
http://mallene.blogspot.com/2012/01/ulubiony-puder-brazujacy.html
Koszt: ok. 15 zł
Uwielbiam ten puder brązujący za kolor, za efekt jaki daje.



KOBO IDEAL COVER MAKE UP
http://mallene.blogspot.com/2012/01/tanszy-odpowiednik-bazy-brazujacej.html
Koszt: ok. 20 zł
Słynny, tańszy odpowiednik bazy brązującej Chanel. Wprawdzie jest to podkład, ale ten odcień posłużyć może jako bronzer, baza brązująca. Nie może go zabraknąć w mojej kosmetyczce.








TANIE I DOBRE SZMINKI DO UST


WIBO ELIKSIR- NAWILŻAJĄCA POMADKA DO UST
http://mallene.blogspot.com/2012/11/wibo-eliksir-nawilzajaca-pomadka-do-ust.html
Koszt: ok. 9 zł
Znane i polecane szminki Wibo. Tanie i dobre. Mają ładne kolory.




Napiszcie jakie są Waszym zdaniem tanie i dobre kosmetyki z kolorówki. 
Z chęcią uzupełnię o nie listę, a sama przetestuję :)


Domyślam się, że w mojej liście są spore braki, ale nie do wszystkich kosmetyków mam łatwy dostęp- Essence, Catrice itp. 


Polecane w komentarzach:
-kredki lonlasting z Essence
-BB korektor kryjąco - rozświetlający Eveline
-róże z Wibo i ich maskara Growing Lashes
-eyeliner z wibo czarny
-puder w kompakcie Synergen
-róże z firmy Miyo
-żelowy eyeliner z Essence ok 10 zł, paletka do brwi z Essence (ok 10 zł), 
-mocno kryjący korektor na niedoskonałości - kamfulaż z catrice (ok 12 zł). 
-rozświetlacz Colleciton2000 (9.99 zł Pepco)
-transparentny puder sypki fix&matte z essence 
-pomadki fashion colour z Kobo



77 komentarzy:

  1. Świetny post! Mam chęć na te podkłady z Ingrid, ale u mnie nigdzie nie ma chyba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W markecie E.Leclerc widziałam szafę Ingrid. ;)

      Usuń
    2. i w drogerii Wispol :)

      Usuń
    3. Sylwia właśnie dowiedziałam się, ze w Wispolu są i czuję, że będą moje niedługo :D

      Usuń
    4. Mam nadzieję, że sprawdzą się w Twoim przypadku :)
      Ja podkłady Ingrid wynajduję zawsze w mniejszy drogeriach. Ostatnio podkład matujący widziałam w chińskim sklepie.. :)

      Usuń
    5. w topdrogerii też dostaniesz ;)

      Usuń
  2. vipera u mnie tez sie sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę koniecznie wypróbować bronzer honolulu oraz cień paese

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomniałaś mi o tuszu Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem sporo tych rzeczy, ale pod większością mogę się podpisać obiema rękami :)
    Trochę inaczej ma się u mnie sprawa tańszych podkładów. Niektórych bałabym się nałożyć na twarz, bo np. wibowskich nie mogę nawet rozsmarować.
    Ogólnie lubię takie zestawienia, bo nie zawsze drogie znaczy dobre, a tanie - złe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam kilka kosmetykow tutaj przedstawionych i moge smialo potwierdzic ze tanie nie znaczy zle ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. znam i mam tusz do brwi Wibo
    lubię go ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post! zainteresowała mnie firma bell i mariza:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy tusz to wg. mnie efekt WOW! Może się skuszę... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tych rzeczy, które pokazałaś mam ten korektor z bell oraz bronzer Honolulu i również baardzo lubię te produkty :) Muszę się skusić na tą żółtą mascarę z Lovely, już tyle się o niej naczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie rzeczy! tanie i dobre :) Należę do tych osób co nie lubią przepłacać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam jedynie cienie Paese i podwójny róz W7 ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mogę polecić kredki lonlasting z Essence, BB korektor kryjąco - rozświetlający Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tusz z Lovely mam i też polecam, podobnie jak róż Bell i pomadki Wibo :) z kolei te korektory muszę w końcu gdzieś dorwać :) i kosmetyki w7 mnie od dawna kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę wypróbować tego żelu do stylizacji brwi...A czy on ma jakiś kolor, czy jedynie lekko przyciemnia? Myślę, że z matowym cieniem stworzyłby fajny duet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odsyłam do notki: http://mallene.blogspot.com/2013/05/wibo-eyebrow-stylist-brazowy-zel.html

      Usuń
  16. Pomijając te wszystkie kosmetyki, mimo że już na pewno wspominałam, to ubóstwiam Twoje rzęsy:) zazdroszczę niesamowicie, ja mam rosnące w każdą stronę włosiątka;/

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem w 100% zgodna jeśli chodzi o pomadki Wibo i ich zielony tusz. U mnie podkład z Ingrid się nie sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomadki Wibo są super, nie byłam do nich przekonana przez te opakowania, ale jak spróbowałam to jestem zadowolona;) ciekawi mnie ten tusz do brwi z Wibo, nigdzie go nie widziałam;/

    OdpowiedzUsuń
  19. większość z tych produktów, które pokazałaś u mnie też się sprawdziły, od siebie mogę jeszcze polecić róże z Wibo i ich maskarę Growing Lashes:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopisałam :) Maskarę nawet miałam, pierwsze opakowanie dawało piękny efekt, a drugie okazało się gorsze.. :))

      Usuń
  20. Też lubię większość z tych kosmetyków. Polecić mogę eyeliner z wibo czarny (mam niebieski i nie jest dobry -rozwodniony), puder w kompakcie Synergen oraz róże z firmy Miyo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopisałam :) Puder w kompakcie Synergen kiedyś miałam i miło wspominam :)

      Usuń
  21. uwielbiam tego typu posty, mam nadzieje, ze udało mi się cokolwiek chociaż zapamiętać ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Większość z tych kosmetyków znam i bardzo lubię , niestety z opinią o Eliksirze z Wibo sie nie zgodzę jak dla mnie ma zbyt masełkowata konsystencję;) Zaciekawiłaś mnie tym korektorem z Wibo , chyba sie po niego wybiorę jak tylko wykończę mojego Loreala ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja bym dodała jeszcze żelowy eyeliner z Essence ok 10 zł, paletkę do brawi z Essence (ok 10 zł), mocno kryjący korektor na niedoskonałości - kamfulaż z catrice (ok 12 zł). A z roświetlaczy Colleciton2000 (9.99 zł Pepco). Post bardzo przydany - Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspomniałam o żelowych eyelinerach, jednak ich nie wpisywałam na liste, ponieważ zostały wycofane..
      Korektor catrice testuję już od jakiegoś czasu i jest rewelacyjny! :))

      Usuń
  24. Dziękuję za ten post :)
    maskary mnie bardzo zainteresowały.

    OdpowiedzUsuń
  25. Skąd informacja o wycofaniu żelowego eyelinera z Essence? To potwierdzone? Bo ilekroć jestem w Naturze i pytam o te eyelinery (jestem od nich totalnie uzależniona), słyszę, że wycofane nie są, ale kiedy będzie ich dostawa to też nie wiadomo (dlatego jak tylko je gdzieś widzę, biorę od razu 3-4 na zapas).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny w komentarzach pod którymś postem, gdzie narzekałam, że nigdzie nie mogę tych eyelinerów dorwać- pisały, że zostały one wycofane..

      Usuń
    2. Są wycofane na pewno:(

      Usuń
  26. Świetne zestawienie! wiele z tych kosmetyków znam i potwierdzam że warto je mieć. Muszę tylko jeszcze wypróbować ten korektor z Wibo.

    OdpowiedzUsuń
  27. Honolulu i Eveline Volume celebrities miałam i też polecam, jednak widzę też rzeczy, które u mnie się nie sprawdziły - podkład rozświetlający wibo z nachalnymi drobinkami i cienie marizy które przy rozcieraniu całkowicie znikały z powiek :(

    OdpowiedzUsuń
  28. mam ten uzupełniacz do tuszu mega pomysł tani i genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę wypróbować koniecznie ten żel do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  30. W żadnym Rossmanie nie mogę tych korektorów Wibo dorwać ;/

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny post:) większość kosmetyków znam i jest bardzo dobra.:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super post! Od dłuższego czasu poluję na te podkłady z Ingrid, ale nigdzie nie mogę ich znaleźć:(
    Od siebie dodałabym transparentny puder sypki fix&matte z essence i pomadki fashion colour z Kobo.

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny pomysł na post!!!! jutro spisze kosmetyki, które mnie zainteresowały i lecę w poniedziałek na zakupy!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Jest kilka perełek, których jeszcze nie miałam, a na pewno wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię maskarę Push Up i róż Bell:) Chciałam przetestować korektor z Bell, ale zobaczyłam u redlipstickmonster, jak ciemnieje, to podziękowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ciemnieje on na dłoni, a pod oczami już nie. Czarna magia :P

      Usuń
  36. Naprawdę świetny post :) Dużo jest perełek wśród tanich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  37. Zestaw korektorów z Wibo ogromnie polubiłam! :)

    Rzęsy masz cudowne, mam wrażenie że obojetnie czym byś nie pomalowała to i tak efekt będzie świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja miałam tylko puder z Bell z tego co wymieniłaś :) Był świetny póki nie spadł mi na podłogę i nie było już co z niego zbierać :(

    OdpowiedzUsuń
  39. Również jestem zdania, że kosmetyki tanie (w tym też z biedry) są często bardzo dobre! Osobiście używam od dłuższego czasu różu modelującego z Bell i jestem bardzo zadowolona. Z kolei pomarańczowy cień z Marizy jest naprawdę śliczny.
    ps: masz ładny kolor oczy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Niektóre kosmetyki posiadam, inne próbowałam, ale pare zostało do przetestowania:) Świetny post lubie takie!

    OdpowiedzUsuń
  41. Kochanie dziękuję ci za taki post dzięki niemu w moim zakupowym zeszycie pojawiły się dodatkowe cztery zakupy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. posiadałam kilka tych kosmetyków i uważam je również za dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  43. uwielbiam takie posty!!!!! tanie nie znaczy złe fajnie że pokazałaś nam prawdziwe perełki:*

    OdpowiedzUsuń
  44. Naprawdę świetny post :) Będę do niego wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  45. wibo i lovely zdecydownia wiodą prym :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajny taki post :) zamierzam kupić ten korektor z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny post! Uwielbiam tusz do rzęs z Lovely :-))

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo lubię korektor z Bell, bronzer Honolulu i ten 'uzupełniacz' do tuszu z Celii też :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Cześć :) Weszłam dziś przypadkiem na Twojego bloga, bo szukałam dobrego tuszu do rzęs, który pogrubia, wydłuża i jest mocno napigmentowany. Od dłuższego czasu używam colossal volum' express, ale chciałabym kupić jakiś inny i przetestować. Który proponujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć :)
      Z tańszych tuszów do rzęs polecam ten żółty z Lovely (pisałam o nim w tej notce). Zbiera sporo pozytywnych opinii.

      Ze średniej półki u mnie najlepiej się sprawdza MF 2000 calorie (teraz dorwiesz go na promocji - 40 % np w Rossmannie).

      Nieziemski efekt daje tusz L'oreala, o którym pisałam tutaj http://mallene.blogspot.com/2013/08/loreal-volume-million-lashes-excess.html
      Pogrubia, maksymalnie wydłuża i jego kolor to głęboka, intensywna czerń. Niestety wymaga wprawy w nakładaniu. Nieumiejętnie nałożony okaże się bublem :) Jego też kupisz teraz na promocji - 40%

      Usuń
  50. Nie przemawia do mnie silikonowa szczoteczka, raz kupiłam tusz z Eveline niebieski i nie umiałam się nim posługiwać, a to dlatego że przyzwyczaiłam się do normalnej.. wypróbuje żółty z Lovely, nie jest przecież drogi :) Nigdy nie zwracałam uwagi na tusze z Lovely czy Wibo, a dziś po obejrzeniu Twoich zdjęć, zmieniłam zdanie i na pewno wypróbuje nie jeden. Właśnie dziś byłam w Rossmanie i widziałam promocje, opłaca się, bo 40% to dużo.

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo dobry żel do brwi ma Miyo.
    Podkład z Ingrid mineral silk&lift to jak na razie najlepszy i najtańszy podkład jaki miałam.
    Na cienie z Miyo nastawiam się od jakiegoś czasu, ale na półce w sklepie u mnie niestety nie ma, podobnie jak eyelinerów z Wibo :\
    Ale dzięki Tobie zakupię chyba korektor z Bell :)

    Zapraszam do mnie http://contra-dianthus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ma pani piękne oczy. Aż wzroku nie można oderwać od tego lazuru. :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Mam ten tusz Wibo, Lift Lash XXL Volume i jest naprawdę świetny! :) Unosi i pogrubia rzęsy. Efekt jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  55. Długo używałam tego żelu z wibo, ale denerwowało mnie to, że pozostawiał grudki na brwiach. W końcu go wymieniłam :/ Czwóreczkę korektorów za to uwielbiam, szkoda tylko, że potłukłam opakowanie. Aktualnie używam całej palety z Live Love i są dość podobne do tych od Wibo.

    OdpowiedzUsuń
  56. Dokładnie tego szukałam! Aż ekscentryczne, że tak długo mi zajęło, by odszukać ten artykuł… W każdym razie się nie zawiodłam - niezmiernie praktyczna wiedza, dzięki! Napisane tak, że błyskawicznie wszystko ogarnęłam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...