piątek, 13 stycznia 2012

Tańszy odpowiednik bazy brązującej Chanel? Kobo Ideal Cover Make Up..


Podkład Kobo Professional Ideal Cover Make Up wielokrotnie został porównany do bazy brązującej Chanel.
Na początek odsyłam przede wszystkim do posta LINK oraz do oglądnięcia filmiku link
Uwaga- poczujecie się skuszone :)




KOBO PROFESSIONAL, IDEAL COVER MAKE UP 
ODCIEŃ: 405 SUNTANNED
"Innowacyjna formuła podkładu polecana do stosowania zarówno w makijażu fotograficznym, wieczorowym jak i codziennym. Idealnie wtapia się w skórę. Kryje niedoskonałości i przebarwienia, wygładza i utrzymuje się na skórze wiele godzin."





Pojemność: 23 g
Cena: ok 18-20 zł (drogeria Natura)




W rzeczywistości jest to podkład. Jednak dzisiejsza recenzja będzie na temat jego zastosowania jako bronzera.
Dostałam go na początku grudnia. Długo zwlekałam z recenzją gdyż nie wiedzieć czemu za żadne skarby nie chciał dać się uchwycić na zdjęciach, ani w pudełeczku, ani pokazany na ręce, a tym bardziej na twarzy. Dzisiaj jednak głębiej się nad tym zastanowiłam i doszłam do wniosku, że szkoda, żeby niektóre z Was ciągle żyły w nieświadomości, że takie fajne coś istnieje :)



OPAKOWANIE
Jak przystało na Kobo- okropne! Plastikowy pojemniczek, plastikowa nakrętka, która się nie zakręca, ale bardziej zatyka. Tutaj firma się nie popisała..






KONSYSTENCJA
Od razu powiem, że w sklepie ze względu na bijące ciepłe od oświetlenia w szafie Kobo, konsystencja może wydać Wam się dość płynna, mokra. W domu zaś może wydać Wam się troszkę twarda, ale jak się pod wpływem ciepła waszych palców (pare razy trzeba potrzeć) wszystko jest ok. Ewentualnie można trochę czymś go "podgrzać" (suszarka, położenie na kaloryferze itp)








KOLOR
Jestem pewna, że większość z Was przerazi trochę ciemny kolor, bo sama się trochę przeraziłam. Jednak urzekł mnie jego odcień jak nałożyłam go troszkę na dłoń. Na twarzy również świetnie wygląda (jestem blondynką o jasnej cerze)


*lewa strona: odcień 402 Nude Beige(najjaśniejszy)     *prawa strona: odcień 405 suntanned(najciemniejszy)



Spójrzcie teraz jak "bronzer" wygląda na dłoni po nałożeniu (zdjęcie 1), a jak się zmienia po rozsmarowaniu (zdjęcie 2). Nadmienię tylko, że musicie trochę wspomóc się wyobraźnią, ponieważ tak jak pisałam wyżej aparat nie współpracował.






APLIKACJA
Niestety nie mam do niego właściwego pędzla (polecany jest z Ecotools, patrz na filmik nieesi podany na wstępie) dlatego póki co zmuszona jestem kombinować z tymi, które posiadam. Wg mnie bronzer dobrze się rozciera. Nie miałam jakiś problemów większych z tym, ani ni uzyskałam efektu ceglastych placków na policzkach :P
PS- efekt można stopniować




WIELOFUNKCYJNOŚĆ
ZASTOSOWANIE JAKO PODKŁAD- dla ciemniejszych karnacji
ZASTOSOWANIE JAKO BRONZER- super w tym celu się sprawdza. Idealny do konturowania twarzy
ZASTOSOWANIE JAKO BAZA BRĄZUJĄCA - nałożony pod prasowany bronzer tworzy bardzo ładny efekt, oraz przedłuża trwałość




EFEKT NA TWARZY




Piękny efekt pokazała Malowajka na swoim blogu klik klik

Link do najjaśniejszego odcienia podkładu Kobo: klik klik

KWC: LINK



PODSUMOWANIE
Ocena 5/6
Ma drobne wady takie jak opakowanie, konsystencja, którą trzeba trochę rozgrzać palcem (mięknie pod wpływem ciepła).
Muszę również dokupić odpowiedni pędzel.
Nie umiem też się odnieść do niego w porównaniu do bazy brązującej z Chanel, bo takowej nie mam.
W każdym bądź razie produkt uważam za bardzo dobry i godny zwrócenia na niego uwagi oraz przetestowania

52 komentarze:

  1. Mam ten jaśniejszy i jestem zadowolona ale opakowanie na prawdę do kitu cale napisy mi się pożdzierały ale jako korektor go lubię mam zamiar sobie kupić ten ciemniejszy i wypróbować jako bronzer ale też muszę najpierw w pędzel zainwestować zastanawiałam się nad kulką z hakuro ale jak mówisz że z ecootols to może na niego się skuszę palcami chyba bym nie potrafiła nałożyć:))

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmmm .... ciekawy i niedrogi .... kusi ....

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat opublikowałam u mnie post na temat modelowania twarzy przy użyciu bronzera. ;) Co do tego z Kobo bronzero-podkładu podchodziłam do niego już kilka razy. Jednak nie zdecydowałam się go kupić, bo wydawało mi się, że nie będę umiała uzyskać dobrego efektu czymś o takiej konsystencji. Jednak mnie zaintrygowałaś i chyba będę MUSIAŁA w końcu go wypróbować.
    O, buzia Mallenkowa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dudiolkowa pozwól, że zedytuję swój post i dodam link do Twojego posta o modelowaniu twarzy :)

    jamapi- ha! wiedziałam, ze kogoś skusi :P

    Makeupkama- chyba wszystkie opakowania kosmetyków kobo są do d... :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj kusisz :) Oglądałam dużo wcześniej filmik (i notkę) Nieesi i już wtedy miałam ochotę pobiec do sklepu, ale powstrzymywały mnie obawy przed aplikacją - myślałam, że raczej sobie nie poradzę i będę pomarańczowa ;) Ale skoro nawet na dłoni tak ładnie się roztarł, to chyba i na buzi da radę :)

    Myślę, że kupię ten podkładobronzer, ale bliżej wiosny, bo teraz zupełnie odstawiłam bronzery.

    Pędzelek EcoTools najbardziej opłaca się chyba kupić na iHerb, bo u nas jest drogi, na alledrogerii kosztuje ok.50zł i chyba podobnie w Hebe, jeśli już tam jest...

    OdpowiedzUsuń
  6. A jeszcze co do opakowania... Nienawidzę opakowania od bazy pod cienie! Dłużej się męczę nad tym, żeby ją zakręcić, niż nad wykonaniem całego makijażu oka!

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze, że się zebrałaś i zrobiłaś ten post ja np nie slyszalam inei widzialam go - moze dlatego że jeszcze aż tak bardzo nie przygladalam sie produktom z KOBO :) mysle, ze za jego pomoca mozna by ladnie twarz wymodelowac, tak jak sie modeluje podkladami :) dla mnie to na razie wyzsza szkola jazdy ale chce sie nauczyc i modelowac podkladami a ten wydaje sie byc rewelacyjny do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no! widzę, że w końcu go dorwałaś :)) kolor idealny do Twojej buźki :)

    dzięki za pochwałę i podlinkowanie :)) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozwalam. :D
    Kusi mnie nawet fakt, że mam odpowiedni pędzelek do niego z Hakuro. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezentuje się naprawdę dobrze :) Warto go kupić i chyba to zrobię :))

    OdpowiedzUsuń
  11. ajka- ależ proszę :P Na tobie i na twoich zdjęciach wygląda rewelacyjnie!
    monica- jest dokładnie tak jak piszesz :)
    KT- własnie na iherb mam zamiar zamówić pędzel

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda bardzo delikatnie. Fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglada fajnie i masz piekne oczy !

    OdpowiedzUsuń
  14. nie przepadam za tą formą bronzera i nie kupię, wolę jednak kosmetyki prasowane ;) wygląda na buzi bardzp ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ech Ty, i po jakiego grzyba pisałaś tą recenzję?! Mój portfel Ci tego nie wybaczy!:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno kiedyś go kupie , ale nie mam pojęcia jak i czym go nakładać... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. właśnie dzięki filmikowi Nieesi zainteresowałam się tym produktem i zastanawiam się (ciągle!) nad jego kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Już słyszałam o nim kilka razy :) ale niestety Kobo mnie do siebie nie ciągnie, więc na razie się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Słyszałam,że można go jeszcze używać jako korektor :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie miałam, ale bardzo chciałabym go mieć, w końcu został porównany do Chanel, ah... :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Widziałam ten filmik Agusławy i teraz czytając Twoją notkę co raz bardziej czuję się kuszona :D Muszę go zmacać przy najbliższej okazji :)
    Lakier śmiało bierz ! Tak fajnego i szybkoschnącego lakieru jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Prezentuje się świetnie !

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. baaardzo chętnie bym go spróbowała ;> jakoś zawsze kiedy staję przed kobo to jedynie podniecam się niezdrowo cieniami i to podekscytowanie przesłania mi cały świat ; D

    OdpowiedzUsuń
  24. widziałam filmik Niesi już dawno, ale jednak wolę bronzery w kamieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zastanawiałam się nad tym podkładem, ale w ostateczności wybrałam z rimmela, przyjdzie kolej i na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurcze, takiego pięknego komenta pisałam i zjadło go:(
    A pisałam o tym, że bardzo dużo dobrego słyszałam o KOBO tylko właśnie nie pamiętam cy o tym specyfiku czy ogólnie o marce:) Niestety do Natury mi nie po drodze, ale może w końcu się wybiorę i coś zakupię:) Boję się tylko że nie poradzę sobie z nakładaniem tego cuda......

    OdpowiedzUsuń
  27. hej ja też mam produkty marki KOBO ( najczęściej kupuję cienie bo są trwałe i mają ładne kolory) kupiłam też nie dawno ideal cover najjaśniejszy i szczerze nakładam go tylko punktowo na blizny na twarzy jest bardzo twardy i pozostawia smugi na twarzy co mnie bardzo denerwuje cena jest mała ale lepiej odłożyć sobie przez dwa miesiące i kupić coś lepszego

    OdpowiedzUsuń
  28. fajnie że pokazałaś go na buzi :) ja nie mogę się przemóc.
    Produkt faktycznie bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  29. ana- ciężko było, ale zdecydowałam się :D
    fashion look- mam dwa cienie z Kobo i bardzo je lubię, planuję dokupić kolejne dwa do paletki.
    Sandi- też mam nie podrodze do Natury i sama nie wiem czy smucić się z tego powodu czy cieszyć (zapewne mój portfel byłby dużo dużo lżejszy gdybym miała N. koło siebie)
    anitk4- pewnie, że tak :)
    sauria80- aj tam ja się skusiłam :P
    sophie czerymoja- ahh te cienie..
    ~~Lila~~Vogue Beauty- :)
    ZołzAnna- oj gdzie mi się te lakiery pomieszczą?:P
    CoconutLime- no baa:D
    Whoho- tak :) pisałam o tym w poście o najjaśniejszym kolorze (link w poście)
    Agusiak747- chcialabym tak, zeby mnie do kobo nie ciągnęło :D
    Invierno Beauty- trzeba wypróbować :P
    KajaMakefashion- pędzel ecotools ;)
    Ilusive- hehe
    Beauty Wizaz- a ja różnie, raz wolę taką formę, a raz w pudrze
    eve- dziękuję
    Silverose- ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Taki podkład uniwersalny może się przydać ; a cena tez bardzo atrakcyjna. Muszę pomyśleć nad nim. A pokazywałaś kiedyś pędzel z EDM flat top (jeśli dobrze pamiętam). Czy nim da się takie coś na policzki nałożyć? I oczywiście za nagrodę raz jeszcze dziękuję, nawet nie wiesz, jak bardzo jestem zadowolona choćby z samego faktu wygrania. No a jeszcze te cudeńka, sama rozkosz! Nie wyobrażam sobie lepszej pierwszej w życiu wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  31. Cena jest baaardzo kusząca :)
    Ten produkt wydaje się warty wytestowania na samej sobie i zapewne jak odwiedzę Naturę ten o to produkt znajdzie się w mojej kosmetyczce ! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja nie mam niestety jeszcze żadnego doświadczenia z bronzerami, bo wydaję mi się, że mogę przesadzić z aplikacją, ale skoro ten fajnie się rozciera i nie jest taki mocny to może w końcu zacznę próbować wprowadzić kolejny kosmetyk do makijażu... a filmik nieesi też widziałam i już wtedy byłam nawet oglądać ten podkład ale kolor mnie przeraził i odłożyłam go z powrotem na półkę ;/

    OdpowiedzUsuń
  33. naatajla- ależ proszę :P
    aSHa- mnie też on z początku przeraził, ale nawet na ręce widać, że efekt po roztarciu jest łagodny :)
    xComplicatedLifex- daj znać jak zakupisz :)
    Dorota- hmm właściwie to próbowałam dwa pędzle z tej serii i źle mi się nimi nakładało. Natomiast tym do podkładu już bardzo fajnie, tylko, że mam go tylko jednego i ciężko by było najpierw podkład, potem umyć pędzel, następnie bronzer. Eeee nie ma bata, koniecznie potrzebuję pędzel z Ecotools :P Dorotko co do wygranej to nawet nie wiesz jak fajnie jest sprawić komuś radość :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Udało Ci się uzyskać głębię dzięki temu bronzerowi:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nieziemski efekt :D a jaki to tusz, bo mnie te Twoje oczka tak kuszą :P:) pięknie jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  36. fajny efekt! :)
    zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  37. A ten najjaśniejszy odcień jak się sprawuje jako podkład?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odsyłam do posta http://mallene.blogspot.com/2011/11/podkad-w-kompakcie-kobo-kilka.html
      :)

      Usuń
  38. Ja tam nie lubię kremowych bronzerow czy róży więc myślę że nie spróbuję. Muszę Ci jednak powiedzieć że rzęsy masz cudowne:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten jasny byłby dla mnie super, dzięki za recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  40. zainteresuje sie tą bazą, bo wygląda na fajny kosmetyk:)

    OdpowiedzUsuń
  41. na tym zdjęciu bardzo kojarzysz mi się z moja koleżanką z reala!

    OdpowiedzUsuń
  42. Jestem bardzo skuszona. Chyba do tego stopnia że jutro odwiedzę nature :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dzięki dziewczyny za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Całkiem fajnie wygląda! Po rozsmarowaniu odcień jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  45. Przeciez jest jeszcze odcień 401 :P - ale fakt on się nie nadaje jako podkład bo jest dziwnie 'zielony' :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...