czwartek, 22 listopada 2012

Niekosmetycznie..


Wydawać by się mogło, że będąc drugi tydzień na L4 (Jula chora) będę mieć więcej wolnego czasu. 
Racja.. tylko mi się wydawało.. 

Oszczędzę Wam relacji z tego co się działo przez ostatni czas oraz tłumaczenia dlaczego zaniedbuję bloga. 



Naszło mnie ostatnio na naleśniki z jogurtem i sokiem malinowym.. Ogólnie to preferuję obiad typu mięso, ziemniaki, surówka, ale czasem mam ochotę na coś na słodko. Padło na naleśniki, głównie dlatego, że szybko się je robi :)










Mania na świeczki nadal trwa. Tym razem zaopatrzyłam się w te Biedronkowe.







Muszę przyznać, że faktycznie są świetne. Wydaje mi się, że intensywniej pachną niż te z Ikei. 








50 komentarzy:

  1. bardzo lubię świeczki z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wczoraj jadłam naleśniki :) Lubię takie obiady :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam! wygląda to co najmniej pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam te same podgrzewacze z Biedronki. Nie spodziewałam się, że będą tak ładnie pachnieć :) Śliczny ten naleśnik z kształcenie kwiatka. Sama czaję się na taką foremkę, ale trudno mi znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Uielbiam naleśniki:)tez ostatnio kupiłam te małe swieczki tyle że w wersji wanilia i pomarańcza:)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam naleśniki, najbardziej lubię z kremem czekoladowo-orzechowym i truskawkami lub bananami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mniam, ale widoczki! kocham świece z Biedronki! piękna toaletka? Ikea?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. a mnie strasznie nie podoba się zapach tych świeczek ;( może pachną intensywniej niż Ikea, ale te zapachy są o wiele bardziej chemiczne.

    naleśniki wyglądają bardzo smacznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż nabrałam ochoty na naleśniczki :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm a ja jestem właśnie głodna :P Pychotaa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam nalesniki, ale już nieco gorzej z ich robieniem...mam wrażenie, że całe to przygotowywanie trwa wieki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie nie wiedziałam co zrobić na obiad, już mam pomysł ;)
    A świeczki czekoladowo-wiśniowe uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. niekosmetycznie ale za to jak apetyznie:) akurat jestem w trakcie szykowania jakiegoś obiadku :)
    A te świeczki czekoladowa -wiśnia muszą być moje!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale pyszności :) Uwielbiam świece zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziś też zamierzam zrobic naleśniki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam dwie świeczki z Biedronki i oby dwie pachną obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mimo, że jestem po obiedzie to narobiłaś smaka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Biedronkowe świeczki uwielbiam i kupuję bardzo systematycznie :)
    Nie znam lepszych!

    OdpowiedzUsuń
  19. kupiłam sobie ostatnio z ikei i jestem zakochana w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam wanilie z pomarancza,cudownie pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. wygląda przepysznie! :) a świeczki z biedronki bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam świeczki :) Mam zamiar kupić sobie wersję pomarańcza-wanilia.
    Co do naleśników - bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  23. mniam mniam !
    ja własnie też muszę polecieć do biedronki po te świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moim zdaniem faktycznie tak jest, że Biedronka przebija świeczki z Ikei :)
    Wczoraj na obiad miałam też naleśniki :)

    Pozdrawiam ;-**

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale mi smaka narobiłaś, chyba zaraz sama pójdę coś upichcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mniam, jadłabym :D
    A ja dzisiaj byłam w Biedronce i nie widziałam tych świeczek :(

    OdpowiedzUsuń
  27. musze sobie te podgrzewacze kupic! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. wąchałam te wiśnia-czekolada, cudny zapach, ale z okazji cięć w budżecie zrezygnowałam :(
    naleśniki wyglądają pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta świeczka waniliowo-pomarańczowa jest obłędna, ale niestety tylko raz udało mi się ją dostać. Chodzę do Biedronki kilka razy w tygodniu i ich nie ma są inne a tych brak, już nawet znajomą co tam pracuje prosiłam żeby mi zostawiła i mimo to nie udało mi się jej zdobyć. Po prostu nie wiem co mam zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Chyba zaserwuje swoim domownikom taki obiadek jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja uwielbiam naleśniczki z nutellą i bananem, pychota!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj Ty nie dobra :P:P:P:*:* kusisz mnie naleśnikami, a one za mną chodzą od kilku dni ale zawsze coś i w ostateczności jest co innego na obiad :P
    Buziaczki dla Was ślicznotki moje kochane i dużo zdrówka dla Julci :*:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Też muszę uzupełnić zapasy świeczek:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja kupiłam ostatnio z ikei o zapachu cytrusów bodajże i nie pachną :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Apetycznie ;) uwielbiam naleśniki, im bardziej pulchne i słodkie tym lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. aaaaaaaa, naleśniki!!! Od razu przypomniały mi się moje "a'la Chatka Górzystów" - chyba czas znów zrobić :)))

    Zdrówka dla Julci! :***

    OdpowiedzUsuń
  37. Naleśniki uwielbiam! <3 No może oprócz tych z serem... ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam świeczki <3 ! te z biedronki są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  39. Cześć :) Jakiś czas temu wspominałam u siebie na blogu o akcji Szlachetna Paczka.. Teraz juz mamy wybraną rodzine, któej dokładnie możemy pomóc! Wszystkie szczegóły i informacje oraz lista najpotrzebniejszych rzeczy znajduję się u mnie w najnowszej notce ;) http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-wybralismy.html
    Zapraszam do przyłączenia się, a także o podzielenie się akcją u siebie na blogu, aby jak najwięcej osób mogło się o niej dowiedzieć i pomóć! ;))
    Bardzo przepraszam Cię za spam.. ale po prostu bardzo mi zależy na tym aby rodzina otrzymała pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo często gdy wydaje nam się, że będziemy mieli więcej czasu na coś, to okazuje się, że brakuje go dosłownie na wszystko... Twoje naleśniki wyglądają bardzo apetycznie;) Zrobiłam się głodna:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Też mam te świeczki z Biedronki. Lubię je, bo pięknie pachną i mają bardzo przystępną cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Współpracujesz może z portalem kobietyka.pl? Widziałam tam bardzo podobne włoski i się zastanawiam czy to Twoje ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...