poniedziałek, 5 grudnia 2011

Avanti z kartą podarunkową do h&m i rozdania w których biorę udział..

Dzięki Karolinie z bloga http://charlottes-wonderland.blogspot.com dowiedziałam się, że w grudniowym Avanti jest bon do H&M o wartości 20zł. Ciężko było dostać tą gazetę, w końcu dorwałam ją w Empiku i kupiłam od razu cztery :)


W środku jednego egzemplarza znajdziemy:
- kartę podarunkową do h&m
- kartę sim do heyah
- próbkę podkładu l'oreal infallible




KARTA PODARUNKOWA DO H&M JEST DOŁĄCZONA TYLKO DO AVANTI W CENIE 5,50.
TERMIN WAŻNOŚCI KARTY- 15.12-23.12.2011



Fajnie sprawić sobie taki prezent :) Wiem, że od wartości karty muszę odliczyć cenę gazety, ale to i tak taniej mi wychodzi. Dobrze się złożyło, bo chciałam trochę "dupereli" pokupować w h&m, np bransoletki, pędzelki, kosmetyczka itp.
Nie wiem tylko co zrobię z taką ilością starterów do heyah :)

EDIT Z OSTATNIEJ CHWILI (:P), BONY MOŻNA ŁĄCZYĆ
"Asqua pisze...
można łączyć :) była oficjalna informacja na fanpage'u H&M na fb :)"

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Na koniec chciałam oznajmić, że biorę udział w 2 rozdaniach :)

Rozdanie na blogu Kot w kosmetyczce  link 
Skusiło mnie masło do ciała, które nie tak dawno wąchałam i zakochałam się w zapachu i cała reszta :)



Rozdanie na blogu Lakier po raz enty... link
Skusiły mnie pędzelki i cała reszta :)

Trzymajcie kciuki :)

30 komentarzy:

  1. To pewnie dlatego jak poszłam do kiosku avanti nie było... :P

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie avanti nie do dostania - ale spróbuję jutro w empiku :) nie wiesz może czy karty można łączyć ze sobą w zakupach ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wiedzieć, że zrobili taki fajny gwiazdkowy prezent dla swoich czytelników. Muszę koniecznie go wyszukać jeszcze w jakimś kiosku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. anikowa101- pewnie tak :P
    craving for beauty- właśnie tego to ja nie wiem. Nie znalazłam żadnej informacji o tym, że można je łączyć, ani takiej, że nie można..

    OdpowiedzUsuń
  5. można łączyć :) była oficjalna informacja na fanpage'u H&M na fb :) ja mam 5 już dawno zakupionych, bo teraz to ciężko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko... ciekawe czy jeszcze gdzieś znajdę tę gazetkę :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Asqua- można łączyć?? Eeee to chyba się jeszcze przejdę po Avanti :D

    OdpowiedzUsuń
  8. oj też się za nimi nachodziłam po tym jak się dowiedziałam, że można je łączyć :D mam nadzieję, że tak będzie i nie zrobią jakiegoś psikusa...

    OdpowiedzUsuń
  9. na zdrowie! :D sama chyba poszukam jutro więcej egzemplarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. aSHa- w sumie miałam zamiar pokupować rzeczy, które właśnie są w cenie do 20zł, ale wiadomo, że napewno znalazłabym coś dla siebie droższego i wtedy to łączenie by mi się przydało!

    KT- jak byłam ost w Empiku to było tego pełno, więc mam nadzieję, że jutro też będą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny prezencik dla samej siebie i powodzenia w rozdaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam fajny blog:)
    Dodaje do obserwowanych:)
    licze na to samo:*

    OdpowiedzUsuń
  13. This post is really nice, I enjoied it so much! Wonderful nail polish!

    Take a look and maybe follow?: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooooo! Musze kupić dzisiaj Avanti ;D I zapewne też kupię kilka ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. czad! jak znajdę to też kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo, dziękuje ci bardzo za informacje, muszę ją kupić :P Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ajj jak Ty dorwałaś to Avanti! Ja mam 5 i jeszcze mi mało, ale już znaleźć nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
  18. @Asqua: Podasz linka do tej strony gdzie napisali że bony mozna laczyc?? Szukalam ale nie moglam znalezc

    OdpowiedzUsuń
  19. jejuuu, poszukam jutro w miarę możliwości avanti, ale szczerze wątpię w powodzenie mojej misji :<
    a ostatecznie karta podarunkowa piechotą nie chodzi ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. ja kupiłam 6 gazetek :D i na 100% można łączyć bo nawet zanim podali tą informację to zadzwoniłam na infolinię :P tylko pewnie będzie takie oblężenie że koszmar :P

    OdpowiedzUsuń
  21. a ja mam avanti ale to tansze hmm nawet nie wiedzialam ze sa w innej cenie i bony rabatowe dołączone:)
    Rozdania super:) zapraszam tez do mnei na rozdanie:)
    Kurcze ale tego Avanti drozszego chyba juz nigdzie nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  22. Prawdziwy szał z tymi kartami do h&mu :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale szał z tym Avanti.
    P.S. Zamieściłam na blogu recenzję peelingującej pianki do demakijażu z YR.

    OdpowiedzUsuń
  24. ja kupiłam w czwartek trzy gazetki i niestety nigdzie indziej już ich nie ma :) Poza tym 15 zaczyna się zimowa wyprzedaż, ale ja radzę poczekać z zakupami do ostatnich dni ważności tej karty, ponieważ prawdopodobnie po paru dniach będzie pogłębienie przeceny (informacja od mojego chłopaka pracującego właśnie w h&m :))

    Pozdrawiam i życzę udanych zakupów!

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki za komentarze :)
    U mnie w Empiku już niestety nie ma Avanti, a tak jak pisałam było ich dużo.. Ponoć po 10 ludzie kupowali :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, że u mnie w mieście nie ma H&M. :(

    A co do mojego przepisu, to możesz sobie takie jedzonko zrobić. :)
    10 minut roboty a jaki smaaaak. :)

    Dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  27. trzymam kciuki za udzial w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale rewelacja! Też chyba skorzystam! : )

    OdpowiedzUsuń
  29. bo ona rzeczywiście zmienia troszkę koloryt skóry :D ale fajnie to wygląda, bo tak delikatnie i zdrowo :) ja ją bardzo lubię, właśnie przed chwilą ją nakładałam :D

    OdpowiedzUsuń
  30. chyba muszę biec do empiku :D

    świetny blog, przejrzałam cały, od początku do końca i mogę się nazwać Twoją fanką! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...