wtorek, 21 kwietnia 2015

PHARMATHEISS OLIVENOL krem pielęgnacyjny do rąk.





MEDIPHARMA COSMETICS OLIVENOL HANDCREME

Zastosowanie 
Krem do pielęgnacji dłoni szorstkich, wysuszonych, wymagających intensywnej kuracji.Szybko się wchłania, doskonale nawilżając i regenerując skórę rąk, która staje się miękka i miła w dotyku.

Efekt działania 
toskańska oliwa z oliwek
Znakomicie nawilża i zapobiega nadmiernej utracie wody przez wzmocnienie barier skórnych. Mając właściwości antyoksydacyjne, zapewnia ochronę przed przedwczesnym starzeniem się skóry i przed negatywnymi skutkami promieniowania UV. Działa bakteriobójczo i przeciwzapalnie. 

olejek jojoba
Olejek jest doskonale wchłaniany przez skórę. Dzięki zawartości NNKT i fitosteroli wzmacnia warstwę cementu międzykomórkowego, co w efekcie zapobiega wysuszaniu skóry. Nadaje miękkość skórze i łagodzi podrażnienia.

Skład
Aqua, Olea Europea Fruit Oil, Diethylhexyl carbonate, Polyglceryl-3 Distearate, Cetearyl Alcohol, Petrolatum, Glicerin, Methylpropanediol, Propylene Glycol, Simmondsia Chinesis Seed Oil, Cera Alba, Cera Microcristallina, Sodium Cetearyl Sulfate, Caprylyl Glycol, Helianthus Annuus Seed Oil, Parfum, Tocophenol, Phenylpropanol, Citric Acid, Linalool, Limonene, Citronellol, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Mathylpropional, Eugenol, Geraniol



Opakowanie o pojemności 100 ml, poręczne, łatwe do przenoszenia i używania w każdych warunkach. 


Świetna konsystencja. Jest konkretna, bogata, ale nie ciężka. Pomimo treściwej konsystencji łatwo się rozprowadza i  szybko wchłania, pozostawia otulającą warstwę. 
Przyjemny oliwkowy zapach.

Wystarczy aplikacja małej ilości produktu. Nie klei się ani nie lepi. Nawilżenie jest od razu odczuwalne (również wizualnie).
Już po pierwszym użyciu skóra jest zregenerowana, gładka, przyjemna w dotyku i co najważniejsze- oddycha. 
Nie podrażnia popękanej skóry, nie szczypie co miało w przypadku innych kremów do rąk.


Doskonale się sprawdza również do pielęgnacji paznokci, łokci, kolan czy jako krem do stóp.


Podczas codziennego stosowania skóra jest w idealnej kondycji.





Jestem zachwycona działaniem tego kremu. Znikło uczucie suchości. Zdecydowanie jest to kosmetyk wart swojej ceny. 
Posiadaczki suchej skóry będą baaardzo zadowolone!


Dajcie znać, jakie są Wasze ulubione kremy do rąk. U mnie tego typu produkty idą jak woda. A pomyśleć, że kiedyś miałam wielki problem z systematycznością jeśli chodzi o nakładanie kremów do rąk, czy balsamów do ciała. Teraz jest to dla mnie czynność taka jak hmm mycie zębów :)

28 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, aż kuszą do zapoznania się z tym kremikiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) opakowanie kremu ma piękną szatę graficzną wiec to pewnie dlatego :)

      Usuń
  2. Nie słyszałam o tym kremie :)
    Ja jestem bardzo zadowolona z kremu Anida z woskiem pszczelim. Sprawdził się u mnie również Johnson's Baby 24h- polecam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiła mnie ta Twoja recenzja! :) Pierwszy raz widzę ten kremik, ale chciałabym właśnie posmarować nim swoje dłonie. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tym kremie, ale opakowanie ma cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowanie śliczne :) na razie nic nie kupuję - wykańczam wszelakie mazidła ;)
    A potem się rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja polecam Ci krem do rąk z Evree w czerwonym opakowaniu, jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo dobrego czytałam o kosmetykach tej firmy.

      Usuń
  7. Ciekawe - akurat powróciły moje problemy z suchą skóra, więc post jak znalazł;). Zdjęcia masz cudne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi bardzo dobrze i zachęcająco. Nigdy jednak nie miałam z nim do czynienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało znana firma, a szkoda, bo mają świetne kosmetyki.

      Usuń
  9. Hej- pytanie z innej 'beczki' co to za aparat i jaki obiektyw posiadasz, bo zdjęcia boskie !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe opakowanie :) Ja tak często kremów do rąk nie używam, ale zawsze mam jakiś w torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia a szata graficzna kremu przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. właśnie zaczęłam swoją przygodę z tym kremem i jestem nim zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie też kremy do rąk idą jak woda:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja kremuję się isaną bo tania dobra:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Z opisu wygląda bardzo zachęcająco:-) Tylko ja go nigdzie nie widziałam, a chętnie bym przetestowała. Gdzie go dostanę?

    OdpowiedzUsuń
  16. Również jestem zachwycona tym kremem :) Jednak mam mały problem z jego kupnem a mianowicie ten krem był dodatkiem do Skrzypovity i dlatego go miałam a teraz nigdzie nie mogę go znaleźć :/ Tak więc moje pytanie gdzie można zakupić owy krem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj w dobrych aptekach. Na necie tez go znajdziesz. W razie czego podaj miasto to postaram się pomóc w poszukiwaniach :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...