wtorek, 31 marca 2015

Black&Gold





Jaki kolor króluje w mojej szafie? Czerń! 

I choć bywają chwilę, kiedy męczy mnie to strasznie i mam ochotę na powiew czegoś bardziej żywszego to czarny dla mnie będzie zawsze kolorem bezpiecznym, klasycznym. Ubrania w tym kolorze szybko i łatwo zestawię z czymś innym. A najbardziej lubię black&gold.




Kurtkę kupiłam w.. SNC (dla niezorientowanych sklep 'Super Niskie Ceny' :P). Jest prawie taka sama, jak mój ukochany płaszczyk, który pokazywałam Wam na INSTAGRAMIE



Buty dorwałam w.. Realu ;)) oczywiście już mnie obtarły (zawsze, ale to zawsze mam tak po wiośnie).
Zgrabne, lekkie w niskiej cenie. 





Ciekawa jestem jakie są Wasze ulubione kolory i w jakie najczęściej się ubieracie na co dzień.


32 komentarze:

  1. Kurtka meeega mi sie podoba ;D chcę taka ! ile kosztowała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie nie pamiętam ale chyba do 100zl ;)

      Usuń
    2. Mam identyczną też z SNC i kosztuje 99.99 zł :) Świetna jest można ją ze wszystkim zestawić :)

      Usuń
    3. Dokładnie! Pasuje do jeansów, legginsów, spódnic, sukienek- no wszystkiego :))

      Usuń
  2. Piękna kurteczka :) Bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurteczka mega ;) Mam bardzo podobną ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś zawsze na czarno chodziłam a teraz mniej ale czarny się zdarza;) mam taki płaszczyk albo podobny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się o dziwo w tym kolorze najlepiej czuje, ale miałam już "faze" na beż wiec pewnie mi się odmieni za niedługo :)

      Usuń
  5. bardzo podoba mi sie kurtka :) poza tym rowniez uwazam, ze nie ma lepszego polaczenia niz czern i zloto :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czarny lubie, ale ostatnio mam faze na fuksje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się te baleriny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne buty! takich szukam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurtka jest prześliczna! też muszę taką mieć:) a Ty chyba jesteś z Krakowa? Mogłabyś mi napisać w którym SNC ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie pomogę. Mieszkam 50 km od Krakowa :))

      Usuń
  10. Śliczne buty zapraszam do mnie http://pioropusz2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio stawiam na pastele, ale czerń nigdy nie opuści mego serca:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Złoty pasuje idealnie do czarnego :-) Moje ulubione kolory to: czerń, szary, biały i czerwony.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurteczka super ale dla mnie za krótka niestety :( buciki również bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny zestaw. Trochę nie w moim stylu, ale na innych lubię taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne buty. Mnie też zawsze na wiosnę obcierają krótkie buty.

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje ulubione kolory to czarny, szary, fioletowy, granatowy ;) Często ubieram się w takie odcienie, choć bardzo też lubię wzorzyste rzeczy,np. kwiatowe :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ostatnio lubię kolory..czerwony, zielony, niebieski.
    Bardzo ładne buciki. Z Reala? Chyba nie doceniam tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...