środa, 23 października 2013

EVELINE VOLUMIX FIBERLAST- maskara pogrubiająca, rozdzielająca i unosząca rzęsy.


EVELINE VOLUMIX FIBERLAST

Maskara łączy w sobie specjalistyczną formułę z rewolucyjną konstrukcją szczoteczki i udowodnionym działaniem. 
-imponujące pogrubienie
-rzęsy uniesione do 45 stopni
-perfekcyjna separacja bez efektu grudek





Tusz dostępny w ładnym, złotym opakowaniu. Kosztował mnie ok 10 zł i kupiłam go w osiedlowej drogerii.




SZCZOTECZKA

Silikonowa, giętka szczoteczka z dłuższymi i krótszymi włoskami. Plusem jest, że możemy wybrać i zdecydować, którą stroną lepiej nam się maluje.
Ja zdecydowanie bardziej wolę malować rzęsy stroną, która posiada dłuższe wykończenia.





APLIKACJA/EFEKT
Mimo, że szczoteczka jest dość giętka to nie sprawia trudności podczas aplikacji. Tusz dobrze "łapie" rzęsy i równomiernie nakłada warstwy, bez efektu grudek.
Należy odczekać, aż maskara wyschnie. Kiedyś po umalowaniu, założyłam bluzkę, która otarła się o twarz i zafundowałam sobie efekt sklejenia :) Mimo, że należy to do minusów to jednak bez problemu za pomocą szczoteczki można je ponownie rozdzielić.

W tym tuszu nie podoba mi się to, że rzęsy nie są dość usztywnione i "twarde", za to są miękkie.

Póki co nie zauważyłam osypywania się. Tusz dobrze się zmywa, nie podrażnia moich oczu.




Na rzęsach dwie warstwy:




44 komentarze:

  1. Mam ten tusz, ale jakoś specjalnie się u mnie nie sprawdził. Za to na Twoich rzęsach daje bardzo ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałam pacha i miałam wersję która się osypywała a efekt na rzęsach był mega :(

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie większość tuszów wygląda zniewalająco ze względu na Twoją przepiękną długość rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam go i używam, ale tylko jako druga warstwa (pierwsza warstwa "srebrnym" eveline a druga "złotym" - czyli właśnie tym i wygląda to w takim połączeniu super na moich rzęsach) i jest ok. No i trzeba uważać żeby nie skleił bo wtedy wygląda to strasznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Im starszy tym bardziej się osypuje. Radzę uważać, bo pod koniec dnia miałam całe oczy przekrwione ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak znowu u Ciebie piękny efekt :P :)) Zazdroszczę he he ... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz świetne rzęsy , też mam ten tusz i go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam wersję w srebrnym opakowaniu i również wspaniale się u mnie spisała. Ps. Ale masz rzęsy. Prawdę mówiąc podejrzewam, że u Ciebie każdy tusz się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękny efekt <3 Wydaje mi się że to nie tylko zasługa tuszu ale także Twoich rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę świetny efekt! Myślę, że warto się zainteresować tym tuszem, choćby ze względu na cenę. Choć ja osobiście kupuję dla siebie tusze głownie w granicach 10-20, bo nie mam aż tak wymagających rzęs ;) Zastanawia mnie jednak, czy poradzi sobie z utrzymaniem podkręcenia, bo z tym akurat mam odwieczny problem.

    OdpowiedzUsuń
  11. masz piękne rzęsy :) tusz wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słońce na Twoich rzęsach, każdy tusz jest zajebisty :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy używałaś może tuszu Miss Sporty Studio Lash Instant Volume? Jeśli nie to bardzo Tobie go polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądnęłam zdjęcia na necie jak tusz wygląda na rzęsach. Wow- muszę go mieć! ;)

      Usuń
    2. Na Twoich rzęsach będzie wyglądał zabójczo! Spróbuj i daj znać ;)

      Usuń
  14. Na Twoich pieknych rzęsach chyba każdy tusz się sprawdza! Ja bardzo lubię tusze Eveline, nawet ostatnio Mama mi jeden podarowała i jest rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. czy w ogóle jakiś tusz wygląda na Twoich rzęsach źle? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :P
      http://2.bp.blogspot.com/-Y-npE9geKtw/T0lhbo6XT4I/AAAAAAAACBk/PUpU_wMbLYQ/s640/DSC_0287.JPG
      http://3.bp.blogspot.com/-N7fmdhwukJQ/T0lh2GFhLuI/AAAAAAAACBs/EajXqDoVf0U/s640/DSC_0298.JPG

      Usuń
    2. O to chciałam zapytać :p

      Usuń
  16. na Twoich rzęsach każdy tusz dobrze wygląda :)
    www.latteespresso.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kiedyś tusz Eveline i strasznie się osypywał:( A dzisiaj z kolei odkupiłam mój ukochany tusz i to na pormocji:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Długo wysycha? To może ja mam jakiś lipny egzemplarz, bo zawsze muszę się spieszyć z drugą warstwą, wysycha szybko, że często mi się przez to osypuje.

    OdpowiedzUsuń
  19. a idź z tymi rzęsami! wszystko wygląda na nich świetnie :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Efekt pogrubienia przyzwoity:) już dawno zbieram się by go wypróbować, wiele osób go chwali. Kupię następnym razem z ciekawości:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoje rzęsy (chyba tak, jak moje) w każdej maskarze wglądają nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam kolorówkę z Eveline:) Miałam ten tusz i przyznaję że jest świetny,polecam jeszcze Celebrities jest ciut droższa bo około 18zł ale również wspaniale maluje:)

    OdpowiedzUsuń
  23. oo kurcze ale super efekt! jak dla mnie dobry na imprezę, ale na co dzień wole delikatniej:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Na Twoich rzęsach wygląda pięknie, ale po komentarzach widzę, że jest raczej średnia. Kiedyś miałam jakiś tusz z Eveline i go lubiłam, było to jednak bardzo dawno temu.

    OdpowiedzUsuń
  25. miałam ten tusz i byłam z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygląda pięknie na Twoich rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Efekt robi wrażenie, ale Ty też masz długie rzęsika ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. masz piękne rzęsy- niesamowicie Ci ich zazdroszczę:)) moje są do bani- krótki i proste;( miałam ten tusz. Podobał mi się efekt na rzęsach, ale niestety u mnie strasznie sie osypywał (może jakiś felerny egzemplarz). I to go u mnie całkowicie dyskwalifikowało;/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...