środa, 22 maja 2013

Zakupy ubraniowe.


Moja szafa potrzebuję gruntownego przeglądu.. Już chyba z rok zbieram się z wystawieniem ciuchów na allegro.. 

Więc zamiast ubywać to przybywa :P






Rzeczywisty kolor pierwszej bluzki to.. hmm jakby go nazwać.. pastelowa,intensywna mięta :)
Kupiłam jeszcze taką samą, tylko w odcieniach różu.

1 szt kosztowała 15 zł. Jakość może i nie powala, ale ma swój urok :)










Za drugą bluzkę zapłaciłam 20 zł i jest świetna gatunkowo. Po prostu sama dopasowuje się do ciała. Zależało mi własnie na takiej bluzce hmm klasycznej, pasującej zarówno do spodni jak i spódnicy, krótkich spodenek. Kolor myślę, że odpowiedni jak dla mnie.





Niby takie nic, a jednak cieszy :) 




51 komentarzy:

  1. Bardzo ładne nowe nabytki :P
    Ja też lubię takie ubrania "niby nic" a jednak mają swój urok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię tego typu ubrania, które pasują do różnych stylizacji :)

      Usuń
  2. bardzo mi się podobają kolory bluzeczek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest ta miętowa bluzka :))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wygląda ta druga bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też muszę sie wybrać na jakieś małe zakupy :) pierwsza bluzka mega urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne bluzeczki. przegląd szafy zawsze robię z siostrą.
    ona nie ma sentymentów. i połowe szafy wrzuca do worka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym nie mieć sentymentów, a tak to jest.. "a może się przyda", "a może jeszcze ubiorę", "muszę to zwęzić", "muszę to sprzedać" i tak leżą i leżą.. :P

      Usuń
    2. Mam podobnie ;) Żal sprzedać czy oddać, bo zawsze pozostaje ta nutka wątpliwości, że za danym ciuchem zatęsknimy :P

      Usuń
  7. Ta druga bluzka jest bardzo fajna. Sama szukam czegoś podobnego, ale o nieco bardziej luźnym fasonie - i znaleźć nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Ciebie w takim wydaniu :) To Twoje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. obie bluzeczki są prześliczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne bluzeczki :) Ja mam zbyt duży sentyment do ubrań, żal mi się ich pozbywać - "a nuż się coś przyda" ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te bluzeczki ! :)
    hehehe mi też tylko przybywa ciuchów :) sprzedać nie ma komu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta druga to bardzo mi się podoba. Muszę się za taką rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnie bardzoo mi Sie podoba;) Prostota jest najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta druga mimo, że taka prosta to wygląda świetnie :)
    Muszę poszukać takiej właśnie w jakimś pastelu, bo zwykle widywałam granatowe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnia bluzeczka jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Druga piękna. :) Uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też się zbieram z tym wystawieniem ciuchów na allegro i zebrać się nie mogę...miejsca w garderobie mało, a ja i tak nie mam się w co ubrac ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. kieszonki na koszulkach są słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obie są śliczne i kolory idealnie trafiają w mój gust! Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. cześć, mogłabyś mi powiedzieć czym najlepiej nakładać ten korektor? http://1.bp.blogspot.com/-WEd1pnlPKyg/UYn5tzEETWI/AAAAAAAAKFw/jp0Q_wk8WsE/s640/CSC_2983.JPG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nakładam go palcami :) Uważam, że wymaga delikatnego i dokładnego wklepywania :)

      Usuń
  21. słodkie te bluzeczki, takie dziewczęce :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Druga bluzeczka bardzo ładna właśnie szukam czegoś takiego:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niebieska jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. 2 bluzka bardzo ładna, taka delikatna ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. W tej drugiej bluzce się zakochałam. Jest taka prosta i skromna, ale ma w sobie coś bardzo subtelnego i świetnie wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. niebieska przeeee piekna x

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna ta miętowa ;) A na allegro wprowadzili prowizję ;/

    OdpowiedzUsuń
  28. Prze śliczne bluzeczki :D Ja wystawiłam na blogu prawie nie noszone, niskie ceny ale jakos nikt się nie chce skusić...

    OdpowiedzUsuń
  29. 2 super mogę wiedzieć gdzie kupiłaś??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tą samą kupiłam na allegro :)
      potwierdzam, super materiał za niską cenę :)

      Usuń
    2. EyesOnFire, mogłabyś podać link do aukcji?

      Usuń
  30. Obie bluzeczki śliczne ale ta druga rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładne bluzeczki, a ta 2. jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  32. tą drugą też muszę gdzieś kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Na targu jednak można znaleźć sporo fajnych rzeczy :]

    OdpowiedzUsuń
  34. Druga to moja ukochana bluzka <3 kocham normalnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...