czwartek, 23 maja 2013

KOSMETYK IDEALNY- PIĘKNA OPALENIZNA - RIMMEL SUN SHIMMER Bronzer do ciała i twarzy


Nie mogłam się doczekać kiedy zrecenzuję Wam to cudo :)
Tak jak pisałam w notce o zakupach kosmetycznych- już dawno kosmetyk nie zaskoczył mnie aż tak pozytywnie.

A wszystko dzięki http://biustys.blogspot.com/2013/05/jak-uzyskac-efekt-opalenizny-w-5-minut.html (swoją drogą bardzo polecam ten blog :))



I na wstępie powiem:
nie jest to samoopalacz

Jest to kosmetyk bardzo podobny do bronzera do twarzy w płynie. Z tym, że po dotknięciu skóry nie zostaje Wam na dłoniach :)

Daje efekt opalonej skóry, nie tworzy smug.






RIMMEL, SUN SHIMMER
KREM KOLORYZUJĄCY DO CIAŁA I TWARZY

Daje natychmiastowy efekt opalenizny. Po użyciu umyj ręce.
Produkt nie zawiera filtrów przeciwsłonecznych.





Recenzowany odcień: light matte
Pojemność: 125 ml
Cena: ok 20 zł



Produkt idealny dla osób o jasnej karnacji, które nie są opalone, a chciałyby aby ich skóra wyglądała jak muśnięta słońcem.

Ja, jak co roku mam problem z tym, że górną partię ciała mam trochę opaloną, a nogi.. jak u córki młynarza :P I szczerze powiedziawszy nie lubię tego, wstydzę się wyjść  w spódnicy, sukience.

I własnie do tego celu użyłam SUN SHIMMERA pierwszy raz. 





Aplikacja jest banalnie prosta. Rozprowadzasz go jak balsam do ciała. Proponuję tylko robić to dość szybko i zwinnie :) Nie smuży, nie robi plam. 
Koniecznie po posmarowaniu umyj ręce. 


Nie przeraź się kolorem kremu :) 
Krem koloryzujący Rimmel występuje bodajże w kilku odcieniach. Ja wybrałam light matte. Jest chyba jeszcze medium matte oraz seria rozświetlająca z drobinkami.





Efekt

Lewa noga po użyciu bronzera. Prawa naturalny odcień skóry.
Ciężko mi było uchwycić rzeczywisty kolor. Zdjęcia robione w domu kompletnie go nie odzwierciedlały. Natomiast te na balkonie w zależności od słońca czasem wychodziły wręcz pomarańczowe.
Rzeczywisty kolor najbardziej oddaję zdjęcie drugie oraz przedostatnie.



Efekt utrzymuje się cały dzień.
Sun shimmer zmywa się podczas kąpieli, przy użyciu wody mydła/żelu.

Nie wiem jak się sprawdza przy jasnych ubraniach, ale po zrobieniu zdjęć wyżej ubrałam jeansy i ściągając je wieczorem nie zauważyłam żeby je od wewnątrz pobrudził. 



Polecam ten krem koloryzujący :)
Teraz jest -40% w Rossmannie na kosmetyki do makijażu i pielęgnacji twarzy. Nie jestem pewna czy aby przypadkiem nie załapiecie się na nią kupując ten produkt, ponieważ leży on na półce w szafie z kolorówką Rimmel.


57 komentarzy:

  1. WOW!
    Świetny produkt!
    A miałam nic a nic nie kupować!!!!
    Na tego się chyba jednak skuszę gdy go spotkam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety "siedząc w blogosferze" ciągle jest się czymś kuszonym ;D

      Usuń
  2. Daje ładny efekt, nie brudzi ubrań. Pora się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobny kosmetyk tyle, że z drobinkami rozświetlającymi ma Maybelline. Kupiłam go kilka lat temu, ale potem nigdzie już nie widziałam. Uwielbiam ten kosmetyk i tak się zastanawiałam co zrobię jak mi się skończy. To dobra wiadomość, że Rimmel ma w swojej ofercie coś podobnego :) Jeśli będzie ze zniżką -40% to go dziś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że nigdy w życiu nie zwróciłam na niego uwagi, a przecież zdarzało mi się spędzić więcej czasu przed szafą Rimmel.. :) Szkoda, że nie wiedziałam wcześniej o nim :)

      Usuń
    2. jest w promocji za 12,39 :) też kupiłam

      Usuń
  4. muszę dzisiaj go dokładnie obejrzeć;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy ten balsam, nigdy o nim nie słyszałam a efekt na zdjęciach bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Twojego opisu wywnioskowałam, że ma podobne działanie do rajstop w spray'u, muszę wypróbować to cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć rajstopy w spray znam tylko z relacji innych to również wnioskuję, że krem ma podobne działanie :)

      Usuń
  7. patrzałam dzis na niego... i zrezgynowalam :P teraz troszke zaluje

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja z moją bladością na pewno go wypróbuję :) a miałam teraz w najbliższych dniach kupić sobie rajstopy w spray Sally Hnasen, ale chyba skuszę się na ten krem... Powiem szczerze, że jestem bardzo ciekawa efektu..

    OdpowiedzUsuń
  9. o kurcze, zachwyciłaś mnie :-)
    ale co jeśli jest gorąco i słońce mocno grzeje w nóżki, to może wtedy przy dotknięciu się rozmazuje, tworzy plamy..
    orientujesz się? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że posmarowałam nim nogi i siedziałam na ławeczce na zewnątrz (było bardzo gorąco), noga na nogę założona. Po jakimś czasie też tak nagle zastanowiłam się czy on się nie rozmaże, bo wiadomo noga o nogę się poci, ale nic takiego się nie stało :)

      Usuń
  10. Genialnie wygląda :) Jutro idę do Rossmanna, więc jak będzie koniecznie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, świetny efekt daje! Muszę go dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna sprawa dla moich bladych nóg, szkoda tylko, że cała kasa poszła na sprawy związane z autem:) ale jeszcze sobie go kupie, mam nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Boże toż to mój kosmetyczny święty grall! :D Ile kosztuje to cudo?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok 20 zł, ale nie wiem czy przypadkiem nie załapie się na promocję w Rossmannie -40% bo stoi w szafie z kolorówką Rimmel.

      Usuń
  14. Rewelacja! Kupie go jak skonczę swój z Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe, muszę o nim pamiętać na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety ten kosmetyk podrażnia mi skórę :( wolę rajstopy w sprayu Sally Hansen

    OdpowiedzUsuń
  17. ojej jutro wracam po niego do Rossmana :P

    OdpowiedzUsuń
  18. kurcze szkoda że nie usłyszałam o nim wcześniej, bo dzisiaj byłam w rossmannie :P jutro trzeba będzie się po niego wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Niezły jest :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak co roku mam ten sam problem z białymi nogami. Chyba się nad nim zastanowię. :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jutro koniecznie muszę się zaopatrzyć w ten krem!!:) Idealne rozwazanie, jak nie mam się kiedy opalać a później chcę założyć sukienkę czy spodenki na imprezę;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie czegoś takie mi teraz trzeba:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale super efekt na nogach!! Mam jasną skórę, nie lubię solarium- to jest coś dla mnie. :D
    Efekt zabójczy i takie tanie 20zł :O
    Miałam coś takiego z Diora parę lat tamu,, ale cena była tak odstraszająca, że nigdy do tego nie wróciłam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdecydowanie widać różnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialna sprawa! Chyba w niego zainwestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. efekt super, idealne rozwiązanie na jakieś większe wyjście :)

    OdpowiedzUsuń
  27. oj widać różnicę :)

    znaleźć dobrze kryjący biały lakier graniczy z cudem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. podoba mi się efekt...a zapach???

    OdpowiedzUsuń
  29. Daje efekt jak rajstopy z sally hansen a kosztuje polowe mniej - musze to miec

    OdpowiedzUsuń
  30. No i masz. Byłam dziś i nie kupiłam :/ No trudno, pójdę znowu :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Mialam go w zeszlym roku i daje cudowny efekt przy niskiej cenie:) Do momentu az nie przyjda mega upaly wtedy doslownie splywa z nog, tak samo jak w przypadku chocby delikatnego letniego deszczyku. Wyglada to po prostu strasznie. O wiele lepiej trzymaja sie na skorze rajstopy w sprayu garniera lub bronzer inglot.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładny i naturalny efekt... Chociaż się boję takich kosmetyków ;c ale bardzo kusi, żeby spróbować :D

    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. faktycznie świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  34. myślałam, że pozostaje kolor na dłużej:/

    OdpowiedzUsuń
  35. mnie denerwuje to że się lepi!

    OdpowiedzUsuń
  36. Mnie takie produkty nie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  37. super ! ja od dwóch lat czaiłam się na Sally Hansen rajstopy w sprayu, ale cena odstraszała (55 zł) a wczoraj w Rossmanie kupiłam za -40 % :)) mam nadzieję, że się sprawdzi, może następnym razem spróbuję też tańszej opcji z Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Podkreśliłaś że nie jest on samoopalaczem, czyli nie śmierdzi jak każdy z nich ?
    Też mam ten problem, nogi mam białe aż wstyd wyjść, może się skusze ale nienawidzę tego zapachu samoopalaczy

    OdpowiedzUsuń
  39. Daje efekt wow, jednak ja jestem chyba dziwna i lubię moje blade nogi :P

    OdpowiedzUsuń
  40. Wczoraj udało mi się go dorwać w jednym z Rossmanów :) W weekend pierwsze testy :D Mam nadzieję, że tym razem obędzie się bez plam.

    OdpowiedzUsuń
  41. muszę go gdzieś znaleźć ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kurcze ale Ty masz nogi brązowe :D:D:D kusisz kusisz :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Kupiłam go po Twoim poście jak była promocja w Rossmannie -40% i nie żałuję. Sprawdza się świetnie na mojej bladej skórze :]

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...