sobota, 7 grudnia 2013

PHOTOMIX


Uwielbiam tego typu posty na innych blogach i z chęcią sama  bym takich postów więcej u siebie publikowała, gdybym tylko częściej używała swojego aparatu :)

Zapraszam na listopadowy Photomix.


1. Wreszcie spróbowałam polecanych gwiazdek z MilkyWay i się rozczarowałam, bo myślałam, że będą takie same jak batonik.

2. Uwielbiam musujące cukierki :))

3. W moim domu musi pachnieć! Tym razem zdecydowałam się na pachnące patyczki.

4. Byłam w lekkim szoku, że dostarczono mi gazetkę do Superpharm z dwoma próbkami (notabene, mam 50 km do tego sklepu).



5. Kilka wieczorów poświęconych z Julcią na robienie kwiatów z bibuły- wciągające.





6. W listopadzie nie mogło zabraknąć czekoladowego Mikołaja. Ja chcę już świąt!
7. Milka jest moim ulubionym producentem jeśli chodzi o czekolady. Mmmm uwielbiam.



8. Ostatnio zaczęłam oglądać od początku Gossip Girl.. ahh lubię ten serial ;)
9. W sklepach już świątecznie.
10. A w domu zimno.. Sprawdzają się moje "domowe Emu".
11. Uwielbiam świeżo wyciskane soki.
12. Robiąc porządki w łazience, natknęłam się na hmm 4 puste opakowania po kremach Pharmaceris.
13. Torebka kupiona za grosze w SH.




14. Zostałam zaproszona do przetestowania serwisu Foodpanda gdzie można zamówić jedzenie online. Nigdy jeszcze nic nie zamawialiśmy w ten sposób. Jak będziemy czas spędzać w Katowicach to prawdopodobnie spróbujemy. Korzystacie z takich serwisów?



15. Loki na papilotach, szkoda, że nie wyszły ;) Znajomi zaskoczyli mnie z wizytą wieczorem, już wtedy wyglądałam prawdopodobnie jak zmoknięty pudel ;)




55 komentarzy:

  1. Bardzo miły mix :)
    Ja uwielbiam te gwiazdki, smakują dokładnie tak, jak zapamiętałam z dzieciństwa :)
    Kwiaty z bibułki są śliczne! !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja ich w dzieciństwie nie jadłam i nie miałam pojęcia jak smakują :) Myślałam, że będą takie same jak batonik :)

      Usuń
  2. też bardzo lubię takie zdjęciowe posty :)
    Mniam milka :D właśnie dzisiaj próbowałam milki oreo pychaa! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. przeciez loczi wyszly sliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się podobają :) Jesteś śliczna jak aniołek :)

      Usuń
    2. No ja Ci cały czas Mallenku powtarzam, że ślicznie wyglądasz, a Ty mi nie wierzysz :P

      Usuń
    3. Właśnie, że nie wyszły ślicznie. Źle się poskręcały :)

      Usuń
  4. Super miksik :) Kwiaty z bibuły piękne :) Cukierki musujące :)))) Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie blogi, ;) piękne kwiatki sama robiłaś? ;) a co do gwiazdek - ciekawa jestem czy mają taki sam smak dzieciństwa :) Nie mam pojęcia gdzie je dostać ;)) http://delightlifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, sama robiłam z córką :) Gwiazdki kupiłam w Tesco.

      Usuń
  6. Ja na razie wciągnęłam się w Czas Honory, ale myślę, że Gossip Girl też niebawem zagości na moim ekranie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas Honoru uwielbiałam, ale ten sezon co teraz idzie trochę mnie nudzi :)

      Usuń
  7. Ja też lubię tego typu posty :) Kiedyś sama muszę taki wyprodukować ;) Widzę, że dominiuje u Ciebie biel- mój ulubiony kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyjemnie przegląda się takie mixy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kwiatki urocze:) i dużo słodkości aż miło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię Gossip Girl, zresztą stanowczo za dużo seriali lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje zdjęcia bym mogła oglądać bez przerwy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjecia no i loki na papilotach super skręt ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie Wam te kwiatuszki wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne zdjęcia :) Chyba sama będę musiała zacząć praktykować tego typu posty na swoim blogu. Zwłaszcza teraz w grudniu będzie dużo fajnych okazji do fotografowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiałam te gwiazdki jak byłam mała ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie się Twoje loczki podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kwiatki z bibuły wyglądają rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Lila Stars mniam mniam :D/W wolnej chwili, zapraszam do wzięcia udziału w konkursie :) Mam nadzieję, ze nagrody skuszą heh:) (http://bluebrush87.blogspot.com/2013/12/grudniowe-inspiracje-konkurs-start.html)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gwiazdki Milky Way były smaczne jak byłam dzieckiem. Teraz straciły swój urok i zyskały nową cenę...

    OdpowiedzUsuń
  20. Milka <3 równiez uwielbiam czekolady i wszystkie słodycze z tej firmy.
    A co do Twoich loków na papilotach to moim zdaniem wyszły cudowne.
    Bardzo naturalnie co daje taki swietny efekt. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. robisz piekne zdj !! a te kwiatki z bibuly <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne wyglądasz w lokach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny mix, też uwielbiam takie posty. Gwiazdki MilkyWay pamiętam z dziciństwa i boję się, że zepsuję sobie wspomnienia jedząc je teraz. Wiem głupie ... Torebka świetna, warto czasem zajżeć do SH :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Też bardzo lubię tego typu posty:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne te bibułowe kwiaty:) Też dostałam gazetkę z SP, ale z innymi próbkami- pastą i jakimś kremem. A Magic Stars chętnie bym spróbowała, czytałam, że są dostępne w Tesco. Smak dzieciństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam magic stars, za to nie cierpie tej bombonierki milka co trzymasz w reku, fu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś Ty! Pyszna jest, zjadłam całą od razu :P

      Usuń
  27. mnie też gwiazdki rozczarowały jakiś czas temu. Kwiatywyszły piękne, alternatywą dla bibuły jest krepina (nie krepa), pozwala na tworzenie ślicznych, drobnych różyczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie Ci w tych falo-loczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. super zdjęcia ;-) ile słoodkości :)
    gossip girl uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. a ja gwiazdki uwielbiam, szczególnie rozpuszczone w mleku, mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeny super mix, masz świetny aparat bo zdjęcia są ... że tak powiem inspirującej jakości :) ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ale zrobiłaś skrzywioną minę:D

    OdpowiedzUsuń
  33. W mojej gazetce SP były inne próbki :)
    W Katowicach mogę Ci polecić kilka lokali, zależnie od tego co lubisz zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecaj :) My lubimy różnie zjeść, nie mamy jednej ulubionej kuchni.

      Usuń
  34. Przyjemnie się ogląda takie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Magic stars <3 one nigdy nie smakowały jak milky way ;) Chętnie bym sobie zjadła, smaki dzieciństwa :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Gwiazdki bardzo lubiłam wcinać w dzieciństwie, teraz kupiłabym dla samego smaku żeby przekonać się czy znów są takie jakie kiedyś :)

    Bardzo mi się podoba taki mix :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Adding a Forumer?„? community to your website is a great way to get return visitors. Create a forum and see how a loyal community of users will propel your
    jeux concours

    OdpowiedzUsuń
  38. Czekoladki STARS-pychotka. A kwiatki z bibuły moja mama robi cudowne (róże)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...