środa, 2 marca 2016

SHINYBOX WE LOVE IT




ShinyBox We ♥ IT

Luty to miesiąc przepełniony miłością, dlatego najnowsza edycja ShinyBox We ♥ IT, stworzona we współpracy z ANSWEAR.COM, to zestaw który pokochasz! Spraw doskonały prezent ukochanej osobie lub samej sobie! Daj się ponieść miłości! 


Witam Was po przerwie :) Dopadło mnie choróbsko i to takie konkretne. Na szczęście najgorsze już za mną i w miarę normalnie już funkcjonuję. 
W tamtym tygodniu kurier dostarczył mi lutowe pudełko Shinybox. Również i tym razem nie podglądałam wcześniej w internecie co się w nim znajduje, także było niespodzianką.




ZAWARTOŚĆ

AFFECT PUDER FIKSUJĄCY FIX&MATT
Puder dzięki zawartości skrobii ryżowej ma właściwości matujące. Utrwala makijaż i sprawia, że utrzyma się on w nienaruszonym stanie przez cały dzień. Polecany w szczególności na wielkie wyjścia czy sesje fotograficzne. Doskonale sprawdza się u osób z problematyczną i przetłuszczającą się cerą. Nie przesusza skóry! Nie posiada koloru, dzięki czemu pasuje do każdego odcienia skóry.

PERFECT.ME SZAMPON DO WŁOSÓW
Kosmetyk opracowany z myślą o perfekcyjnej pielęgnacji włosów. Bez parabenów. Bez pochodnych ropy naftowej (olejów mineralnych i parafiny). Bez konserwantów CIT i MIT. Bez sztucznych barwników. Bez ftalanów. Testowany dermatologicznie. Bogata receptura szamponu nadaje włosom jedwabistą miękkość i zdrowy, idealny wygląd.

DOVE KREM DO RĄK NAWILŻAJĄCY DERMASPA
Dzięki dobroczynnym kwasom omega zawartym w olejku oraz technologii Cell-MoisturisersTM przywraca suchej skórze blask oraz jedwabistą gładkość. Aksamitna konsystencja otula skórę i pielęgnuje jak zabieg w SPA każdego dnia!

DELIA WITAMINOWY BALSAM DO UST STRAWBERRY SORBET
Balsam do ust Strawberry Sorbet intensywnie nawilża i wygładza usta. Wzbogacony został pielęgnującymi składnikami aktywnymi: olejkiem rycynowym oraz witaminami E i C, dzięki którym odżywia, regeneruje i chroni. Nadaje ustom piękny, owocowy zapach oraz subtelny kolor.

PRESTIGE SOLUTIONS PŁATKI POD OCZY
Błyskawiczna kuracja dla delikatnej skóry pod oczami. Dzięki unikalnym formułom opartym na kolagenie i kwasie hialuronowym hydrożelowe płatki pomogą zachować skórze pod oczami młody i zdrowy wygląd.

PERFECT.ME ZESTAW MASECZEK DO WŁOSÓW.
NATURAL OILS REPAIR 
♦ Maseczka do włosów zniszczonych, suchych ♦ 
REPAIR & COLOUR SAVE
♦ Maseczka do włosów zniszczonych i farbowanych ♦
FRIZZ STOP & KERATIN REPAIR 
♦ Maseczka do włosów ze skłonnością do puszenia się, matowych, niesfornych ♦ 



Pierwsze co pomyślałam po otwarciu pudełeczka, to że jest mało produktów. A przynajmniej tych, których będę używać. 
Nie potrzebny jest mi balsam do ust Delia. Płatki kolagenowe już testowałam i średnio byłam z nich zadowolona.

Krem do rąk Dove ma piękne opakowanie i z chęcią będę go używać, bo uwielbiam jego zapach. W prawdzie mam już dwa kremy do rąk otwarte, ale i tak się z niego cieszę. Lepsze to niż kolejny krem do stóp od Shiny :P

Szampon PERFECT.ME również z chęcią przetestuję. Nie widziałam go na półkach sklepowych. Trafiła mi się wersja dla włosów zniszczonych, suchych i farbowanych, czyli w sam raz dla mnie. Dodatkowo w pudełku znalazł się zestaw maseczek w saszetkach z tej samej firmy.

Bardzo zaciekawił mnie PUDER FIKSUJĄCY FIX&MATT AFFECT. Ogromnie jestem ciekawa czy faktycznie utrwala makijaż.




Jestem ciekawa, jak Wam spodobało się to pudełko i czy sprostało Waszym oczekiwaniom. 
Ja czuję lekki niedosyt.


18 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe kosmetyki były w tym miesiącu, kilka mnie zaciekawiło;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, że w tym miesiącu ciekawe kosmetyki są. Gdybym nie miała otwartych juz kremów do rąk, szminek ochronnych to byłabym bardzo zadowolona :)

      Usuń
  2. zawartość pudełka interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi pudełeczko bardzo przypadło do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, fajne są kosmetyki, ale poczułam lekki niedosyt :)

      Usuń
  4. Te pudełeczka to prawdziwe cudeńka, świetne opakowanie i dobra zawartość! Gratuluję współpracy!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te pudełeczka to prawdziwe cudeńka, świetne opakowanie i dobra zawartość! Gratuluję współpracy!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie do końca mnie przekonuje to pudełko. Mała różnorodność kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawie nic nie znam, ale chyba wolałabym jakieś większe niespodzianki w tego typu pudełkach :) np. miniaturki perfum ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaleźć w shinyboxie miniaturki perfum to moje marzenie. Byłabym zachwycona!

      Usuń
  9. Ciekawy blog.
    Zapraszam do mnie: https://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejciu, ja zawsze będę się zachwycać Twoimi zdjęciami:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja najbardziej jestem zadowolona z pudru ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja raczej też czułabym niedosyt...
    A -marzę podobnie jak Ty- gdyby próbki perfum były częściej- oj, brałabym w ciemno wszystkie pudełka.. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje za niepodglądanie :) Niestety ale mi się czasem zdarza podglądać shinyboxy w internecie ;) Ale radość z pudełka jest dokładnie taka sama :)
    Te maseczki do włosów są naprawdę rewelacyjne – ale podobnie jak Ty mam już kilka kremów do rąk otwartych (no niestety, czasem zdarzało mi się zapominać, że już jeden krem otworzyłam) i chyba część tego pudełka oddam koleżankom w silikony marcolla, w pracy. Na pewno będą zachwycone, a kosmetyki się nie zmarnują :) Za to z pudru jestem bardzo zadowolona i strasznie go polecam! Mam bardzo jasną cerę i takie pudry bez koloru są dla mnie najlepszym rozwiązaniem. Poprzednio miałam problem, żeby dobrać jakikolwiek puder, a jak dobierałam, to po kilku miesiącach go wycofywano :( Teraz chyba już nie będę mieć tego problemu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...