niedziela, 26 października 2014

GARNIER BODY OIL BEAUTY- ODŻYWCZE MLECZKO DO CIAŁA Z OLEJKAMI






GARNIER BODY OIL BEAUTY- ODŻYWCZE MLECZKO DO CIAŁA Z OLEJKAMI


Odżywcze mleczko do ciała z olejkami, intensywne nawilżenie i rozświetlenie. Formuła mleczka została wzbogacona o 4 drogocenne olejki: arganowy, makadamia, migdałowy i różany, aby zapewnić efekt widocznie piękniejszej skóry. 
Mleczko intensywnie odżywia skórę, wzmacnia jej funkcje ochronne i zapobiega jej wysuszeniu. Mleczko szybko się wchłania, natychmiast rozświetla suchą i pozbawioną blasku skórę, pozostawiając na niej satynowe wykończenie. Skóra jest wyraźnie gładsza, miękka i otulona delikatnym zapachem. 
Odżywcze mleczko do ciała z olejkami zapewnia skórze optymalną pielęgnację każdego dnia. 

Cena: 20zł / 250ml




Już nie pamiętam, gdzie po raz pierwszy zobaczyłam to mleczko do ciała- czy było to w drogerii, gazecie, na jakiejś stronie internetowej.. Nie ważne. Zobaczyłam je i od razu chciałam je mieć. Zachęciło mnie do tego ładne opakowanie oraz to, że posiada pompkę :)





Posiada przepiękny zapach, ale chyba nie każdemu się spodoba.
Świetne, poręczne opakowanie. Duży plus za pompkę, która dozuje odpowiednią ilość produktu.
Aplikacja jest bardzo wygodna.

Jednak pod koniec użytkowania pojawia się problem. Mleczka jeszcze sporo jest w buteleczce, ale nic nie chce się nabierać.



Konsystencja.. taka w sam raz. Ani za lekka ani za ciężka. Szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy, ale nawilżenie jest wyczuwalne. 

Skóra jest nawilżona, odżywiona, gładka w dotyku. 




Mleczko sprawdzi się w codziennej pielęgnacji skóry. Myślę, że z większymi problemami suchości sobie nie poradzi. 

Z pewnością wrócę do niego jeszcze nie jeden raz. Aktualnie planuję kupić jedno opakowanie i trzymać koło łóżka :)


Jakie są Wasze ulubione produkty do nawilżania skóry?


26 komentarzy:

  1. Myślę, że polubiłabym się z tym mleczkiem- nie mam wymagającej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusilo mnie to mleczko ale poki co mam dosyc maziel:)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba m się opakowanie tego produktu, fajny dość opływowy kształt i pompka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ono też mnie strasznie kusi, właśnie przez to opakowanie. Ale muszę się opanować! : p

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa tego mleczka, przy najbliższej okazji muszę mu się lepiej przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się konsystencja tego balsamu , dużym plusem też jest pompka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne opakowanie:) Lubię mleczka tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałam tego mleczka ale i tak mam pełno innych smarowideł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny pomysl z pompka, kusi mnie to mleczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem, że to nie na temat, ale masz piękny kolor włosów - to farba czy naturalne? Jeśli farba, to jaka?;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno dzięki pompce o wiele przyjemniej się korzysta. Ja swojego ulubionego mazidła wciąż szukam. Może gdybym znalazła, to bym zaczęła używać je regularnie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam go na liscie do kupienia "kiedyś tam" - mam spory zapas mazideł do ciała

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne ma opakowanie. mam skórę dość suchą wiec ciekawa jestem jakby się spisał u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. swietnie, że coraz wiecej producentów stosuje rozwiązanie pompek w balsamach, o ile nam ułatwiają życie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie widziałam go jeszcze, ale wydaje się być fajne - pewnie u mnie by się sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne to mleczko, również mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam ale wygląda zachęcająco. Może się skuszę jak zużyję swoje masła do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Hm stricte dla facetów takich to nie ma, ale myślę że z powodzeniem mogą tego używać :)

      Usuń
  19. Dla facetów jak zwykle asortyment ubogi i drogo. Moja dziewczyna używa tego samego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam to mleczko! używam już drugiego opakowania i z pewnością kupię kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. gdybym mogła to trzymałabym każdy kosmetyk w opakowaniu z pompką ;)
    ciekawe mleczko, chętnie bym wypróbowała ale na okres jesienno-zimowy wybieram coś treściwszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Próbowałam go raz w drogerii (o dziwo wystawiono tester) i od koleżanki, bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło! Podobnie jak Ty, jak je zobaczyłam od razu chciałam je mieć, do tego po wypróbowaniu tylko się do niego przekonałam - jest lekkie, szybko się wchłania, pięknie pachnie i pozostawia skórę gładką. Niestety, mam takie zapasy, że posłuchałam głosu rozsądku i na razie dałam sobie z nim spokój, ale kiedyś będzie moje ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...