wtorek, 23 września 2014

SHINYBOX WRZESIEŃ


Jak zawsze wypatrywałam przed czasem, co tam ekipa ShinyBox dla nas w tym miesiącu przygotowała. 
Kolorówka!!! Jeeee wreszcie :) To najbardziej według mnie pożądane kosmetyki.




Piękne pudełeczko. Na zdjęciach pewnie tego nie widać, ale jest ono zrobione na wzór ombre. Rewelacja.





MASCARA LASH X-PRESS & HYALURONIC ETREE BELLE, akurat w tym miesiącu czekał mnie zakup nowego tuszu do rzęs, także produkt bardzo mi potrzebny :)
Jestem już po pierwszych testach i póki co nie mam większych zastrzeżeń. Oprócz ceny.. 100 zł to dla mnie dużo za dużo.

KOREKTOR CIENI POD OCZAMI GRASHKA, korektory lubię testować. Jak odpakowałam produkt to bardzo się rozczarowałam, ponieważ wydawał mi się ciemny, pomarańczowy. Jednak jedno muśnięcie palcem i okazało się, że odcień jest jaśniutki. Konsystencja początkowo wydawała się jakby sucha, ale po rozsmarowaniu jest w porządku. 

BIOSIARCZKOWY ŻEL PEELINGUJĄCY DO MYCIA CIAŁA BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ- niezbyt często kupuję tego typu kosmetyki. Przetestuję, zużyję i pewnie zapomnę.

SZAMPON DO WŁOSÓW PRZECIWŁOJOTOKOWY I PRZECIWŁUPIEŻOWY BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ- nie dla mojego typu włosów. Chyba go oddam siostrze.

BIOLIQ REGENERUJĄCY KREM DO RĄK I PAZNOKCI- szkoda, że nie trafił mi się balsam do ciała, bo akurat potrzebuję. Jednak tego typu produkty używam często więc z chęcią wypróbuję. Ma przyjemny,delikatny, cytrusowy zapach.





W tym miesiącu jako prezent można było dostać lakier do paznokci La Rosa lub koncentrat roślinny z aloesu lub oczaru wirginijskiego. Nic mi się nie trafiło :) 
Natomiast dostałam kilka próbek.  Doszłam ostatnio do wniosku, że jestem.. zbieraczem próbek, których.. nie używam :) Tak sobie leżą i czekają na ich czas, na jakiś wyjazd czy coś w tym stylu, a jak przychodzi co do czego to o nich zapominam.


Jak Wam się podoba wrześniowe pudełeczko od Shinybox?
Według mnie jest całkiem udane. Cieszyłabym się, gdyby i w następnym znalazło się coś z kolorówki.




  W tym miesiącu ekipa ShinyBox przygotowała akcję promocyjną- 50% rabatu na pudełko z edycji czerwiec, lipiec lub sierpień 2014. 
Cena: 26 zł
Kod: SHINYPROMOCJA




27 komentarzy:

  1. ciekawe jak się ten tusz spisuje na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie było by rewelacyjne. Uwielbiam żele peelingujące do ciała, ale ciężko dogodzić moim wybrednym rzęsom, które nie każdym tuszem dadzą się malować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wedlug mnie calkiem ciekawe to pudelko: ))

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej ciekawi mnie tusz i czekam z niecierpliwością na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełko w tym miesiącu jest naprawdę bardzo udane!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały box, ciekawa zawartość, naprawdę udane edycja.

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha skąd ja to znam z tymi próbkami : p ja najbardziej z pudełka to bym się z korektora cieszyła : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieźłe ;) tylko ten tusz jakiś suchy... albo mi się tylko taki trafił...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem efektu na rzęsach tego tuszu :) a o próbki sie nie martw, będzie wyjazd na wakacje czy coś to będzie okazja do zużycia :))

    OdpowiedzUsuń
  10. eeeej, to pudełko jest nawet, nawet! ciekawa jestem tuszu. dobrze, że jest kolorówka w pudełku.

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no całkiem niezła zawartość, dla samego tuszu chętnie bym kupiła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż kusi żeby sobie zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zawartość, aczkolwiek szkoda, że np. próbki się powielają. Mam wrażenie, że z pudełka na pudełko jest coraz gorzej i wrzucają tam produkty, które gdzieś u nich zalegają.. Co by nie było.. tusz jak najbardziej na plus. :D


    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://niekoffanaa.blogspot.com
    Oraz na drugiego bloga: http://nkfn.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej. Blog super. Chciałam zamówić te pudełko ale cały czas mi wyskakuje 36zł czy to jest taka cena i za przesyłkę się płaci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaje się, że ta różnica w cenie to właśnie przesyłka. Jeśli chcesz mogę podpytać.

      Usuń
    2. A już nie trzeba bo się skusilam i zamówiłam sierpniowy zestaw :)

      Usuń
  16. O kurcze! ale super! nie wiedziałam, że jest coś takiego jak ShinyBox :) fajnie, że tutaj trafiłam. Myslę, że za jakiś czas skuszę się na takie pudełko, a póki co wydałam troszkę kasy na kosmetyki, więc narazie starczy ;p może na święta...? hmm.. :)
    chciałabym zaprosić cię na moją nową stronę, gdzie przedstawiam swoje D.I.Y., zdjęcia i inne rzeczy, innymisłowy lifestyle'owy blog :D więc zapraszam na DIYmyDESIGN.blogspot.com jeśli znajdziesz chwilkę ;**

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkiem fajna zawartość. Aż dziwne!

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawa zawartość, sama zastanawiam się czy zamówić...

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny zestaw kosmetyków. Wiele z nich by się przydało do codziennej pielęgnacji urody ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...