wtorek, 24 czerwca 2014

MY SECRET DRESS UP YOUR LIPS- KREMOWA POMADKA PIELĘGNACYJNA nr 2.


Mimo, że na moich ustach coraz częściej goszczą żywe odcienie, to mam słabość do pomadek w odcieniach nude. Dlatego kiedy w sklepie widzę szminkę w tym kolorze bez większego zastanowienia wkładam do koszyka i moja "kolekcja" się powiększa. Tak było i tym razem, kiedy zaglądnęłam do Natury.





MY SECRET DRESS UP YOUR LIPS

Kremowa pomadka pielęgnacyjna nadająca ustom intensywny i długotrwały kolor oraz satynowe wykończenie.

Kolor: nr 2
Cena: 11,99




Opakowanie nie jest najlepsze, napisy szybko się ścierają, ale za taką cenę w ogóle mi to nie przeszkadza.

Posiadam drugi odcień. Jest zbliżony do pierwszego, ale wyróżnia się posiadaniem więcej różowego odcienia. Brzoskwiniowy kolor, którego nasycenie- jak widzicie na poniższym zdjęciu można- można stopniować.


Konsystencja kremowa. Pomadka łatwo się nakłada, ale moim zdaniem wymaga wklepania w usta palcami. W przeciwnym razie może się zważyć i nieestetycznie wyglądać. Lepiej nakładać ją w małych ilościach.
Nie wysuszyła moich ust i nie podkreśliła suchych skórek, o co łatwo przy tego typu odcieniach.

Niestety trwałością to ona nie grzeszy. Z zegarkiem w ręku wytrzymała godzinę na moich ustach, a po tym czasie nie było po niej śladu. 

Kolor ma bardzo ładny, ale jakościowo jest średnia. 




Pomadki dostępne są w 6 odcieniach.
Posiadam z tej serii jeszcze błyszczyk, który jest rewelacyjny. Posiada żywy, intensywny odcień, jest dobrze napigmentowany i trwały.


Lubicie pomadki w odcieniach nude? Macie jakieś ulubione?


21 komentarzy:

  1. Wole błyszczyki :)
    A oczyska masz przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o nudziaki to uwielbiam Catrice Be Natural!
    Teraz skusiłam się na Color Whisper Maybelline i jestem niezadowolona :<

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze nie mam żadnej pomadki w takim faktycznym "nude" odcieniu a bardzo chciałabym trafić na coś delikatnego i jednocześnie pasującego do mojej skóry...

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię takich opakowań, choć czasem są w nich fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie kolorki, ale jeszcze nie znalazłam swojego idealnego nudziaka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam bzika ostatnio na tym punkcie i nabyłam takim sposobem 2 szminki i 2 błyszczyki :)
    Polecam Rimmel 700 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się grubiej nałożona ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przyjemny kolor, lubie takie ale z reguly zle leza i podkreslaja niedoskonalosci.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolor, szukam właśnie takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten ciemniejszy odcień ładny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda, że jest tak nietrwała :(
    a kolorek ma bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przyjemny kolorek, choć mnie by kompletnie nie pasował ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny kolorek :-)
    mam podobny upatrzony z MUA :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ją - dokładnie w tym samym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam jej, ale kolor ma ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny odcień pomadki, sama w takich kolorach gustuję. Śliczne również rzęsy (ale to troszkę nie w temacie :) )
    Tyle dobrych rzeczy słyszałam o tej firmie a niestety drogeria Natura z kosmetykami My Secret znajduje się najbliższa około 200km. A szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Na ustach wygląda inaczej, niż na swatchu :) Znacznie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor rzeczywiście ładny, ale szkoda że trwałość taka słaba..

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...