czwartek, 19 grudnia 2013

JOHNSON'S BABY- OLIWKA W ŻELU 'KWIATOWA ŚWIEŻOŚĆ"


JOHNSON'S BABY- OLIWKA W ŻELU

Skoncentrowana forma żelu o zapachu świeżych kwiatów umożliwiająca łatwą i czystą aplikację. 

Pojemność: 200 ml
Cena: ok 13 zł



Jest to mój ulubiony tego typu produkt. Będąc jeszcze w liceum często kupowałyśmy go z koleżankami. Zapach przypomina mi bardzo miłe chwile.


Konsystencja żelu to idealne rozwiązanie w kwestii oliwek do ciała, które wiadomo- są bardzo tłuste i często brudzą nam wszystko wokół. 

Nie wylewa się z opakowania, nie przelewa między dłońmi, ale ciężko wydobywa się z buteleczki.




Dobrze się rozprowadza, nie klei się.
Daje uczucie nawilżenia i  natłuszcza. Łagodzi podrażnienia. Skóra jest miękka, gładka i przyjemna w dotyku. Efekt utrzymuje się długo.

Ma ładny, delikatny, kwiatowy zapach.




Jak dla mnie jest to ideał :) Bardzo często do niej wracam.

Jak jest Wasza ulubiona oliwka?

38 komentarzy:

  1. Póki co używam oliwki Babydream i Bambino, ta pierwsza jest ciut lżejsza jeśli chodzi o tłustość. Obie niestety wysuszają mi dłonie...dziwna sprawa :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej jeszcze nie używałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna jest! zawsze na zajęciach w szkole kosmetycznej, używałyśmy jej do masażu ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie bardziej wolę lekkie balsamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ta oliwka zawiera parafinę? Od dawna się na nią czaję! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. najgorsza oliwka jaka mialam :) nie polecam sklad straszny:) ale dobrze ze Tobie sie sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tą oliwkę i również bardzo często do niej wracam. Przypomina mi dzieciństwo, a do tego jest świetna i pięknie pachnie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Oliwki w żelu są świetne, odpowiada mi ich konsystencja. Aplikacja jest o wiele łatwiejsza, nie wylewają się z dłoni ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię się z olejowymi formułami, więc nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam, zaprzestałam używania oliwek, bo nie chce mi się z nimi babrać i czekać aż się wchłoną. Ale zapach ma piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam tej oliwki , ale muszę ją sobie kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kusi mnie strasznie, zwłaszcza dlatego, że jest dobrą alternatywą dla lejących się oliwek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajny produkt!
    Ale jednak zdjęcia są piękniejsze :):)
    Sama mam białe ledy w pokoju i uwielbiam je;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tez ja lubie :) ma piekny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię produktów firmy J&J. Ta oliwka kiedyś mnie kusiła, ale że ma parafinę w składzie to jej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubie jej nie przypadła mi do gustu u mnie Hipp ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj ja już dawno używałam oliwki teraz bardziej wolę balsamy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Póki co używam oliwki Babydream. Oliwki dla dzieci są najlepsze i nic z nimi się nie równa.


    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam wersję rumiankową i zwykłą :) Fajne są, najważniejsze, że konsystencja jest gęsta, a nie jak w przypadku samych olei wodnista :)

    OdpowiedzUsuń
  20. też bardzo lubię tą oliwkę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jak wykoncze moja z BD to sprobuje tej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem fanką oliwki HIPP, ale miałam kiedyś tą, ale rumiankową i pachniała oraz działała cudnie :) Faktycznie, opakowanie jest dość sztywne i ciężko wydobyć produkt, a dodatkowo oliwka troszkę brudziła korek, ale wybaczam jej wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. niestety wiekszosc oliwek zwłaszcza tych w zelu to sama chemia.najlepszy skład i cudowne działanie (oczywiscie liczy sie jako taka systematycznosc)ma oliwka dla dzieci z Hippa ta rózowa.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie produkty dla dzieci są na maksa urocze, ale też słyszałam, że najlepsze ma HIPP. ;-) ale z chęcią ją kupię, jak będzie pięknie pachniała :D

    OdpowiedzUsuń
  25. ja uwielbiam, chociaz u mnie kroluje ta z bdream

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny blog, robisz piękne, wyraźne zdjęcia i fajnie piszesz. Na pewno będę zaglądać częściej :)
    Zapraszam do mnie ada-aduska.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  27. uzywałam jej przez jakiś czas ale jak zorientowałam się ze na pierwszym miejscu w składzie jest parafina wiecej do niej nie wróciłam...

    OdpowiedzUsuń
  28. Może się skuszę jak tylko skończę mój produkt z faramony :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy jakos nie przepadalam za oliwkami, wydaja sie takie tluste... w sumie przez to tez za wiele ich nie mialam bo po jednej sie zniechecilam ;) zwroce na nia uwage przy najblizszej okazji w sklepie ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Niestety ja takich rzeczy nie używam ;/
    Wesołych Świąt! ;*
    Zapraszam do mnie: http://gusiatrzyzywioly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Dla mnie najlepszy jest olejek z alterry:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie cierpię jej. Moim numerem jeden jeśli chodzi o oliwki jest ta dzieciaczkowa z Baby Dream. Nie zliczę ile opakowań już zużyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. za tą w żelu nie przepadam, ale zwykła johnsona w użyciu od kilku dobrych lat ! : )

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzisiaj kupiłam Babydream :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...