poniedziałek, 29 grudnia 2014

Nails




Strasznie podobało mi się takie połączenie kolorów na paznokciach. Czekałam i czekałam na zmycie hybryd żeby zrobić to mani.
Kiedy je zrobiłam, rozczarowałam się :( Zdecydowanie lepiej ono wygląda u osób o ciemniejszej karnacji :/



Użyłam lakieru Essie Fiji oraz złotego z Lovely (kupiony w tamtym roku).



Dawno nie miałam "normalnych" lakierów na paznokciach. Wytrzymały z 3-5 dni.

Po raz kolejny utwierdzam się w przekonaniu, że ktoś kto wymyślił hybrydy musiał być geniuszem ;)




Buziaki! 

28 komentarzy:

  1. Ładne zestawienie kolorów:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ostatnio tylko takie połączenia respektuję :D Bardzo ładny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na Twoich paznokciach chyba każdy lakier, choćby nie wiem jak badziewny bedzie wygladał dobrze ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wygląda takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a mnie się to zestawienie u Ciebie bardzo podoba ;)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne paznokcie i moim zdaniem pasuja osobom o kazdej karnacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. sexi fota! ;) ha się nie mogę zdecydować srebro czy złoto :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię ten lakier do Lovely na serdecznym palcu jako akcent, ale jedna do ciemnych lakierów - świetnie wygląda z winną czerwienią lub śliwkowym fioletem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo jakie różowe pasteloweee ...delikatne

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też u siebie nie przepadam za jasnymi lakierami, ale u Ciebie mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne połączenie, muszę zaopatrzyc się w ten odcień z Essiem bo jest prześliczny. Lakier z lovley też jest super, będzie wyglądał świetnie z każdym kolorem :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥
    + życzę Szczęśliwego Nowego Roku!

    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolory, którym bliżej do odcienia cielistego są mi o wiele bliższe - pięknie wyglądają także na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja uwielbiam połączenie jeden pale złoty reszta czerwona.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne połączenie :) Szkoda, że wykupili wszystkie złotka zanim zdecydowałam się na zakup :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się manicure w takich kolorach również wolę hybrydy muszę zainwestować w hybrydy o takich kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz chyba najładniejsze naturalki, jakie do tej pory dojrzałam na blogach :)
    Naprawdę zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A moim zdaniem Twoje pazury wyglądają świetnie w tych kolorkach. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...