czwartek, 17 kwietnia 2014

BINGOSPA- JEDWAB DO MYCIA I PIELĘGNACJI WŁOSÓW


Wiem, że firma BingoSpa ostatnio trochę straciła w oczach wielu osób przez ich dziwną kampanię, ale i tak chciałam dzisiaj pokazać Wam ich bardzo fajny produkt.

Trafiłam na niego przypadkiem (w moim mieście ciężko o kosmetyki tej firmy), a moją uwagę przykuł chyba najbardziej jego różowy kolor :)





BINGOSPA- JEDWAB DO MYCIA I PIELĘGNACJI WŁOSÓW

Jedwab do mycia i pielęgnacji włosów zwiększa zatrzymywanie wilgoci na powierzchni włosów, poprawiając ich podatność na układanie, zapobiega elektryzowaniu się, nadaje włosom elastyczność, zdrowy wygląd oraz miękkość i jedwabisty połysk.




Za 300 ml szamponu zapłaciłam niecałe 10 zł. Z tego co wiem, dostępne są jeszcze większe wersje. 


Opakowanie, mimo że proste i ładne to poręczne zbytnio nie jest. Bardzo to nie przeszkadza w użytkowaniu, ale aż prosi się o inne rozwiązanie.




Bardzo przypadł mi do gustu jego zapach.
Gęsta konsystencja, szampon dobrze się pieni, nie plącze włosów.



Spełnia swoje funkcje jako szampon. Przede wszystkim dobrze myje, oczyszcza skórę głowy i włosy.
 Nie podrażnił, nie obciążył ani nie spowodował nadmiernego przetłuszczenia czy wysuszenia. 
Włosy po umyciu są wygładzone, miękkie w dotyku. 

Nie zauważyłam zwiększenia połysku, o czym zapewnia producent. 




Fajny produkt w niskiej cenie. Z pewnością jeszcze do niego wrócę, o ile spotkam ponownie na półkach sklepowych. 



19 komentarzy:

  1. Widziałam go i teraz kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny efekt, ale nie ciągnie mnie do tej marki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią bym go spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaka kampanię chodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczytaj sobie np tutaj: http://being-mila.blogspot.com/2014/04/afera-z-bingospa-czyli-seksizm-w.html

      Usuń
    2. dziękuję :)

      Usuń
  5. piekny masz kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny ma kolor :) śliczne masz włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez calkiem polubilam ten kosmetyk :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor, możesz podać skład tego szamponu :)
    inspiracjekasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam wszelkiego rodzaju produkty do włosów a tym wpisem tylko zachecilaś mnie do zakupu, jeśli tylko na niego trafię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny produkt :) Może kupię :) Choć fakt jakiś aplikator by się przydał :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz tak przemegaultrahipersuper piękne włosy (i oczy), że brak mi słów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam go i uważam, że jest strasznie beznadziejny, na dłuższą metę miałam siano na głowie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja narazie mam takie zapasy, ze długo nie kupie żadnego szamponu : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Fakt,kampania była strzałem w kolano, choć mnie już dawno temu zniechęcili do siebie po prostu kosmetykami, które próbowałam. Ten szampon pewnie też nie wpisałby się w potrzeby moich włosów, ale kolejny raz muszę napisać, jak bardzo uwielbiam patrzeć na Twoje! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kupię aby go wytestować .!
    zapraszam do mnie, jestem nowa http://mooooonika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...