środa, 19 czerwca 2013

Mój pierwszy ShinyBox :)



Co miesiąc oglądałam posty, pokazujące zawartość Waszych pudełek. Co miesiąc obiecywałam sobie, że następnym razem i ja się skuszę. I tak mijały miesiące.. ;)






Przekonałam się na własnej osobie, że coś jest w tych "magicznych" pudełeczkach. Mimo, że od wczoraj już wiem co w nich jest, to dzisiaj otwierając mój własny box aż mi się ręce trzęsły :P








1. ORGANIQUE, ODŚWIEŻAJĄCY KREM DO STÓP 
Bogaty w naturalne wyciągi krem do stóp wykazuje działanie antyseptyczne, przeciwpotne i odświeżające. Długotrwale nawilża, wygładza i odżywia skórę bez uczucia lepkości. Zapobiega pękaniu pięt.

2. KMS CALIFORNIA, HAIRPLAY MAKEOVER- SPRAY ODŚWIEŻAJĄCY
Kosmetyk dla każdego, kto chce na sucho oczyścić włosy i nie zburzyć fryzury. Absorbuje nadmierną ilość sebum i dodaje fryzurze trwałości na kolejny dzień. Idealny dla szybkiego odświeżenia fryzury oraz pomocny między myciem włosów. Zawiera specjalną mąkę ryżową.

3. DERMO PHARMA MASKA KOMPRES 4 D
Super efektywna maska kompres 4D na płacie włókninowym. Formuła doskonale zbalansowanych składników aktywnych o jakości farmaceutycznej. 

4. GREEN PHARMACY, PEELING DO CIAŁA
Zawiera naturalne kryształki soli. Delikatnie złuszcza naskórek oraz poprawia mikrorążenie, sprawiając, że Twoje skóra staje się gładka i miękka. Relaks dla ciała i zmysłów.

5. PAESE, SZMINKA W PŁYNIE MANIFESTO
Łączy w sobie silne krycie pomadki i łatwość aplikacji błyszczyka. Głębokie, czyste pigmenty zapewniają widoczny kolor. Zawarty w szmince koktajl witaminy A,E,C wspomaga odżywienie i pielęgnację ust.

+

pilniczek ShinyBox
kod rabatowy 5% na zakupy w sklepie ekobieca.pl







Jakie są moje pierwsze wrażenia?
Jest to jubileuszowa edycja pudełka ShinyBox. Pierwsze urodziny.. Mimo, że dostałyśmy 4 pełnowymiarowe produkty plus spray, pilniczek i kod rabatowy to ja czuję pewne rozczarowanie.

Być może dlatego, że:
krem do stóp- owszem przyda się, ale piszczeć z zachwytu nie będę
maska kompres 4d- chętnie wypróbuję, ale sama raczej bym jej nie kupiła
peeling do ciała GreenPharmacy-.. no cóż, nie jestem zwolenniczką peelingów. Natomiast z chęcią wypróbowałabym inne kosmetyki tej firmy
szminka w płynie- mimo, że ma genialną konsystencje to niestety, ale czerwień to nie mój kolor. Przyglądnę się natomiast innym kiedyś tam..

Natomiast bardzo jestem zadowolona ze sprayu odświeżającego do włosów. Zwłaszcza, że jest w małym opakowaniu- przyda się latem, w podróży itd.
Samo pudełeczko również prezentuje się świetnie.

Więc wielkiego WOW nie było :) Nie ma co się jednak negatywnie uprzedzać. Być może, któryś z tych kosmetyków okaże się cudownym w działaniu.


33 komentarze:

  1. A mnie się ta zawartość podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam, że znajdzie się grono osób, którym te kosmetyki przypadną do gustu :)

      Usuń
  2. Ja też zawsze byłam tego ciekawa, ale jeszcze nie mialam okazji się przekonać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. moim zdaniem...szału nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. udana paczuszka, warta swojej ceny

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlatego ja póki co jeszcze się nie skusiłam, bo właśnie nie chcę się rozczarować.

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba większość blogerek, które otrzymały SB są tego samego zdania ;)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nigdy ShinyBoxa ale przyznam szczerze, że z tym pudełkiem faktycznie nie ma jakiegoś WOW. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej to podoba mi się samo pudełko :D Z peelingu byłabym zadowolona, bo je uwielbiam, i z tego sray'u do włosów pewnie też. A reszta to tak sobie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mam milion pomysłów na to jak wykorzystać pudełko :P

      Usuń
  9. przyznam ze popsul sie troche shiny kiedys byly lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. pudełeczka tego typu niestety do mnie nie przemawiają , ale przecież każdy ma inny gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Również mam i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak dla mnie totalnie nie trafione pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  13. wiem ze to glupie ale mam pytanie bo nigdy nie zamawialam. jak to jest z tymi pudelkami?
    zamawiamy za okreslona kwote i przysylaja nam co popadnie?
    czy moze jest jakis wybor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj masz wszystko napisane:
      http://shinybox.pl/index/offer

      Przysyłają każdemu to samo. Z tym, że np czasami są różne wersje zapachowe danego produktu albo kolorystyczne itp
      I tutaj jest los na loterii, bo z chęcią dostałabym różowy błyszczyk zamiast czerwonego :)

      Usuń
  14. Niby szału nie ma ale zawsze fajnie jest wypróbować coś nowego :]

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak na urodzinowe pudełko mogli się bardziej postarać ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. no to miłego testowania! szukaj jakiegoś hitu! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne pudełeczko ;) miłych testów :D

    OdpowiedzUsuń
  18. dlatego ja nigdy żadnych boxów nie zamawiam - nie było takiego, po obejrzeniu którego powiedziałabym 'wow'! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami po zobaczeniu jakiegoś boxa, mówiłam "wooow" ;)

      Usuń
  19. mnie podoba sie jedynie peeling do ciala i szminka
    reszta raczej slaba...x x x

    OdpowiedzUsuń
  20. dkładnie Mallene, nie ma wow, mimo,ze wygląda uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam słabość do takich ślicznych pudełeczek.. :)

      Usuń
  21. Moim zdaniem też mogli się bardziej postarać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mnie kuszą te pudełeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ostatnio zawartości rożnych BOXów się pogorszyła:((((

    OdpowiedzUsuń
  24. ja też uważam że pudełka się pogorszyły ..

    OdpowiedzUsuń
  25. ja jeszcze żadnych 'pudełeczek' sobie nie zamówiłam ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. Samo pudełeczko mi sie podoba i juz widzę jak kosmetyki bym sobie w nim ułożyła :P Zawartość do mnie nie przemawia. A szminkę w płynie tarfiłaś w idelanym kolorze, moim kolorze i oj zazdroszczę, ale pudełka dla samej szminki nie zamówię, bo z moim, szczęściem to i tak inny kolor trafię :/

    OdpowiedzUsuń
  27. Najbardziej to te pudełko mi się podoba :P a jego zawartość już mniej hihi :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...