wtorek, 19 marca 2013

Korektor Maybelline Affinitone - mój ulubiony korektor pod oczy.


Mój nieśmiertelny Dermacol używany jako korektor pod oczy po prostu mi się znudził. Nadal go polecam, ponieważ ma świetne krycie. Jednak trzeba go odpowiednio aplikować, aby zbytnio nie obciążył delikatnej skóry wokół oczu.

Szukając jakiegoś innego zamiennika przeglądałam wizaż, blogi. Zależało mi na jasnym odcieniu, kryciu i rozświetleniu oraz aby cena była w granicach rozsądku.  Miałam kilka swoich typów, ale to korektor Maybelline Affinitone najbardziej mnie zaciekawił. Spodobały mi się efekty na blogach, jego cena oraz  konsystencja i krycie.



MAYBELLINE AFFINITONE CONCEALER

Zawiera pigmenty kryjące, które utrzymują się na twarzy przez wiele godzin. Bez substancji tłuszczowych, nie zatyka porów. Idealnie tuszuje cienie pod oczami. Posiada bardzo wygodny aplikator.



Pojemność: 7,5 ml
Cena: ok 25 zł

Recenzowany odcień: 01 NUDE BEIGE





MOJA OPINIA
Posiadany przeze mnie korektor jest najjaśniejszym z dostępnych odcieni. Przypuszczam, że ciężko go dostać, ponieważ ja ledwo wypatrzyłam jedno opakowanie. 
Kolejny kolor to 02 Natural i może okazać się za ciemny dla osób o bardzo jasnej karnacji (najlepiej sprawdzać to osobiście :))

Aplikator w kształcie gąbeczki.


Kremowa konsystencja. Korektor Affinitone jest dość dobrze napigmentowany (wpada w żółte tony, nie różowe). Prosta aplikacja, za pomocą serdecznego palca wklepuję go w okolice oczu. 
Korektor aplikuję na skórę, na którą uprzednio nakładam kremem pod oczy.
Nie wysusza.


  Mam wrażliwe okolice oczu. Z sińcami jest różnie, ale zazwyczaj narzekam na niewyspanie i zmęczenie. Krycie jak dla mnie satysfakcjonujące (określiłabym je jako średnie w kierunku mocnego), przy czym jednocześnie korektor rozświetla.

Nie waży się, nie zmienia koloru, nie robi plam. 
Wchodzi mi w jedną głębszą zmarszczkę pod oczami (z każdym korektorem tak mam), więc wystarczy jak bezpośrednio po aplikacji to miejsce przetrę pałeczką kosmetyczną.

Długo się utrzymuje w ciągu dnia. Efekt jest naturalny. 


Efekt przed i po
Oczywiście bawiłam się w podpisywanie zdjęć i kiedy zorientowałam się, że zrobiłam błąd w nazwie, było już po przysłowiowych ptokach :D





Jedna strona z korektorem, druga bez





Efekt przy pełnym makijażu
(i niech mi ktoś powie, że kobiety nie powinny się malować!! :D)




PODSUMOWANIE
Moim zdaniem jest to bardzo dobry korektor.  Nie wiem jak się sprawdza przy kryciu zaczerwień/naczynek/wyprysków, bo używam w tym celu tylko podkładu.


Jaki jest Wasz ulubiony korektor pod oczy? 



60 komentarzy:

  1. ładnie sobie radzi, może następnym razem sobie go kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem fajny efekt daję, chociaz nie wiem czy by podołał z moimi cieniami ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja właśnie szukam mojego ulubionego... ten prezentuje się bardzo dobrze, ale ja mam niestety większe sińce pod oczami :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam korektor Rimmel, który jakiś czas temu mi się skończył. W kwietniu będę w Warszawie, więc zamierzam kupić korektor MAC, a póki co stosuję Dermacol. Owszem, może i świetnie kryje, ale strasznie obciąża, może wysuszyć, a co najgorsze podkreśla wszystkie zmarszczki. Nie lubię go, ale z braku laku go stosuję, bo muszę przetrzyamć do kwietnia. W końcu wpadłam na pomysł, aby Dermacol wymieszać z kremem nawilżającym pod oczy i w ten sposób sprawdza się o niebo lepiej. Tego, który prezentujesz nie miałam, ale możliwe, że kiedyś się na niego skuszę. Póki co jestem strasznie napalona na ten Macowy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dermacol lubię, nauczyłam się go odpowiednio aplikować, często mieszam z czymś innym.
      A na Maca.. równiez jestem napalona :D

      Usuń
  5. Bardzo fajnie wygląda pod oczami, może się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne masz oczyska ;)
    A co do korektora, to właśnie szukam jakiegoś dobrego pod oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo polubiłam Maybelline pur mineral cover:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam nad nim, ale w moim Rossmannie go nie było.

      Usuń
  8. Wygląda bardzo dobrze ;) Ląduje na listę korektorów do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam obecnie llamasque i kocham ogromnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny efekt, muszę się za nim rozejrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  11. obecnie uzywam rozświetlającego korektora z Artdeco, ale przyjrzę się temu bo cena jest bardzo atrakcyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam go i równiez polecam!

    OdpowiedzUsuń
  13. l'oreal true match też jest bardzo dobry pod oczy :)aktualnie używam kółka Kryolan.

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekt prezentuje się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę go wypróbować, cienie pod oczami to moja osobista masakra :'(
    {hiroinwonderland}

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyjrzę się mu bliżej. Tyle że moje sińce pod oczami są duże i chociaż ten daje ładny efekt, nie wiem, czy sobie poradzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałaś z 2000 Collection? Jedynym jego minusem jest to, że najjaśniejszy odcień bardzo ciemnieje, efekt możesz zobaczyć tu http://frasiss.blogspot.co.uk/2015/02/jak-dobrac-kolor-korektora-do-podkadu.html?m=1

      Usuń
  17. Również posiadam ten korektor. Nie wiem jak z podkładami tej firmy( nie miałam z nimi nigdy do czynienia)ale najjaśniejszy kolor tego korektora jest na prawdę bardzo jasny. Zawsze zimą , jesienią stosuje najjaśniejsze odcienie podkładów i idealnie wpasowują się w moją skórę więc kierując się wcześniejszymi doświadczeniami wzięłam szybko bez sprawdzania kolor 01 i przeżyłam w domu szok gdyż jest bardzo jasny. Żałowałam później że nie sprawdziłam w sklepie .02 a nawet 03 byłby dla mnie idealny. No ale mam nauczkę :) Teraz mieszam go z trochę za ciemnym ( z lata) korektorem L'oreal Touche Magique.
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego najlepiej sprawdzać odcienie w drogerii jeżeli jest taka możliwość oczywiście :) Ja przeważnie paćkam na rękę i jeszcze wychodzę na zewnątrz :P Już mam dość kupowania kota w worku, zwłaszcza, że te światła w drogerii dają przekłamany efekt.
      Jak dla mnie 01 jest jasny, ale widywałam też jaśniejsze odcienie kosmetyków innych firm :)

      Usuń
  18. bardzo ładny, naturalny efekt daje. Kończy mi się korektor więc może go wypróbuję :P

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo zadowalający efekt. muszę go kupić

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja wielbię korektor L'oreala True Match - kryjący niedoskonałości. Jest świetny i idealny pod oczy. Nie waży się, nie rozmazuje. Ale niestety powoli mi się kończy... Przy najbliższych zakupach chyba spróbuję tego, o którym piszesz, ewentualnie Rimmel'a. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kupiłam kilka dni temu korektor pod oczy Bell w biedronce i jestem z niego bardzo zadowolona. Kosztował około 6 zł, podobnie jak Maybelline aplikuję się go gąbeczką i naprawdę świetnie sobie radzi (szczególnie biorąc pod uwagę niską cenę) :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też go ostatnio kupiłam na promocji w Hebe, tyle że brałam w ciemno i również jestem zadowolona :) Mam ten sam odcień i dosyć mocne cienie i radzi sobie najlepiej ze wszystkich korektorów jakie miałam i co najważniejsze nie utlenia się :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedyś będę musiała kupić :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety najjaśniejszego odcienia nie mogę znaleźć w sklepach :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę go kiedyś kupić i wypróbować. Co do mojego ulubieńca, ostatnio jest nim korektor rozświetlający z Inglota. Jedyny minut to marne krycie, ale jeśli nie masz dużych "worków" pod oczami da radę :)
    Polecam, bo daje bardzo ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wygląda całkiem ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam go kiedyś na oku, ale teraz bardziej planuję zainwestować w MAC pro longwear concealer. Ale ten też daje fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  29. posiadałam i również byłam zadowolona z niego :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wygląda bardzo ciekawie. Ładnie kryje.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdy nim się nie interesowałam, a tu takie zaskoczenie.

    OdpowiedzUsuń
  32. nie miałam tego korektora ale widzę, że ładnie kryje:)

    OdpowiedzUsuń
  33. moj ulubiony to collection 200 w pedzelk rozswietlajacy :)
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  34. ja używam Max Factora :) i też jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Też jest moim ulubieńcem pod oczka i na niespodzianki :) robiłam nawet jakiś czas temu jego recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  36. rzeczywiście efekt super!

    OdpowiedzUsuń
  37. Efekt bardzo dobry, ładnie rozjaśnił okolice oka :) aktualnie używam korektora BB z Bell i jestem bardzo zadowolona, nie myślałam, że tak dobrze się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  38. Słyszałam, że jest fajny, ale nigdzie go nie widziałam... :(

    OdpowiedzUsuń
  39. Faktycznie dobry, jak wykończę swoje to wezmę się za ten ;D pięknooka! ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. Właśnie jestem na etapie poszukiwania korektora, ale trafiam na jakieś buble cały czas. Jak będę w drogerii następnym razem przyjrzę mu się bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nice blog!!!Do you like to follow each other???

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow! Nieźle sobie radzi ten korektor! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ooo uwielbiam ten korektor ...zmienili opakowanie ale jest genialny..mineralny!

    OdpowiedzUsuń
  44. Ostatnio zaprzyjaźniłam się z korektorem rozświetlającym Inglota. Swego czasu Alina prezentowała go na blogu i nie była z niego zadowolona. Dla mnie jednak mizerne krycie nie stanowi problemu. Bardziej zależało mi na rozświetleniu spojrzenia.

    Ten korektor z Maybelline jest naprawdę jasny. Szkoda, że nie występuje jeszcze w różowej wersji. Niestety, ciepłe odcienie nie służą mojemu chłodnemu typowi urody.

    OdpowiedzUsuń
  45. Moim ulubiencem byl mineralny korektor maybelline ale go mendy wycofaly:( teraz bede pewnie szukala zastepcy:P

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie wiem czy kiedyś o to Cię już nie pytałam ,ale jakiego podkładu używasz ?

    OdpowiedzUsuń
  47. przyjrzę mu się, kiedy moje korektory się skończą :)

    OdpowiedzUsuń
  48. ładnie się prezentuje, ale nie masz zbyt wielkich cieni do ukrycia :)
    bardzo fajnie wyrównuje koloryt i jest lekki :) też całkiem go lubię

    OdpowiedzUsuń
  49. Kochana bosko wyglądasz, kwitniesz !!!
    Jasne, że dziewczyna lepiej wygląda pomalowana, niż nie pomalowana :D:D

    OdpowiedzUsuń
  50. Hmm .. ciekawe czy moje cienie by ukrył :) mam bardzo głębokie i ciemne.. :P
    ale lubię affinitone podkład więc chętnie wypróbuje korektora:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Szukam czegoś takiego i kupię od razu jak spotkam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Chyba sobie go kupie, jest aktualnie promocja w Naturze :P

    OdpowiedzUsuń
  53. Wszystko fajnie, ale jakie masz cudowne oczy!

    OdpowiedzUsuń
  54. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...