środa, 11 stycznia 2012

Niebieskie i srebrne kropki..

Mając sondę do paznokci z Essence uwielbiam robić kropki na paznokciach. Niebieski i srebrny kolor na białym tle to dla mnie idealne połączenie.




Użyłam:
1. Niebieski lakier Wibo
2. Biały lakier Beauty Uk
3. Srebrny lakier Wibo
4. Sonda z Essence (do robienia kropek)



Świetnie maluje mi się lakierami Wibo.
Wreszcie też kupiłam biały lakier w Paatalu za 6zł, gdyż poprzednik z Miss Selene już tak zgęstniał, że nie nadawał się do niczego.




Zrobiłam chyba ze 100zdjęć, z czego tylko 6 było w miarę wyraźnych i oczywiście wszystko wyszło dopiero jak już zrzuciłam je na kompa..




Lubicie kropki na paznokciach? Mi się one bardzo podobały na paznokciach innych. A najbardziej to te na blogu http://za-wysoko.blogspot.com/ :)
Ciężko było mi sobie wyobrazić je na swoich paznokciach. Obawiałam się czy to nie będzie wyglądać zbyt, że tak powiem dziecinnie. W rzeczywistości wcale tak nie jest.

Oczywiście kropki można zrobić np główką od szpilki, czy wykałaczką, ale mając sonde (Essence koszt ok 7zł) nie wyobrażam sobie je robić czymś innym.


Jakie połączenie kolorystyczne kropek najbardziej by Wam się spodobało? :)

57 komentarzy:

  1. to fakt sondą kropeczki wychodzą równe i szybko się robi taki wzorek :) ładne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie mi się podoba Twoja pomysłowość w ozdabianiu paznokci :) Super, chociaż sama na sobie nie lubię zdobień, źle się z nimi czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba czas, żebym zabrała się za jakieś maziajki. Ale to po sesji. Twoje są śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności!!! Essence oferuje w swojej sprzedaży sondy do paznokci?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki dziewczyny

    niecierpku- a żeby tylko sondy... :P Fajne mają rzeczy do zdobienia. Bardzo chciałabym wypróbować np stempelki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stempelki posiadam i bardzo lubię. Trzeba trochę wprawy, żeby wzorki odbiły się równo, ale gdy już się to uda, efekt jest naprawdę ładny :) A za sondą koniecznie muszę się rozejrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja!!!! Świetny pomysł na okiełznanie bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię kropeczki :)) twoje bardzo ładne są:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa ta sonda, nie widziałam jej nigdy. :) super efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super efekt, podoba mi sie najbardziej z tych co juz pokazalas...

    OdpowiedzUsuń
  11. Uważam, że kolorystycznie trafiłaś w 10:) Za samą bielą nie przepadam, ale z tymi kropeczkami naprawdę przyzwoicie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Jednka pewnie bardzooo pracochłonne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę fajny pomysł. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam kropki na paznokciach :)) Fenomenalny efekt!
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobają mi się kropki na paznokciach, szkoda, że nie mam tej sondy z Essence ;|

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie!! ja bym zrobiła czarno - czerwone, czarno-złote, albo czarno- srebrne:P

    OdpowiedzUsuń
  17. I znowu się zachwycam :D Ty to masz wyobraźnię! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ale super ja jetsem antytalent paznokciowy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawy wzorek - super! pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ach muszę sobie kupić tą sonde może i mi kropeczki wyjdą:D
    Pięknie ci to wyszło:))

    OdpowiedzUsuń
  21. na Twoich paznokciach wygląda ślicznie, nie wiem czy przekonałabym się do białego na swoich... Spróbuję niebawem :) Wyglądają przeuroczo!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie to wygląda, muszę się rozejrzeć za tą ''sondą'' ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. nigdzie w stacjonarnych go nie widziałam. ale w sklepie internetowym przesyłka kosztuje jakieś 7zł. ja go kupiłam przy okazji zamawiania lakierów, więc się opłacało

    OdpowiedzUsuń
  24. ja lubię praktycznie wszystkie połączenia z kropkami :D fajnie ożywiają paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też robię często kropki, a teraz mam cętki:P

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale super efekt dają na paznokciach, świetnie to wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podobają mi się kolory lakierów Wibo.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny mani :) Lubię kropki ale jeszcze nigdy nie robiłam ich na wszystkich paznokciach na raz ;) A lakiery Wibo z tej serii są moimi ulubionymi :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Również mam tę sondę i gdy mam kiepski dzień to ozdabiam sobie paznokcie w kolorowe kropki i uśmiech gwarantowany po spojrzeniu na nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. dzisiaj znalazłam twój blog i bardzo mi się podoba! :) szczególnie ogromne zdjęcia o świetnej jakości :) co do posta, świetny wzorek! pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. śłiczne kolorki, kropki kropkami, ale ta sonda jest świetna ! Nie mogę się wciąż pogodzić z tym, że nie ma u mnie nigdzie dostęnych produktów z dostępnych

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję dziewczyny za miłe słowa i cieszę się, że i ten mani Wam się spodobał :)

    PS- sondy można również kupić na all.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale precyzyjnie zrobiłaś te pazurki! Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  34. też muszę sprawić sobie tą sondę.. dzięki za przypomnienie :) hihi

    OdpowiedzUsuń
  35. Podobają mi się te kropeczki, szczególnie na białym lakierze. Są takie... równe i estetyczne. Zupełnie jakbyś nakleiła na nie jakąś naklejkę.
    Skąd ty bierzesz te pomysły? ;) Mimo wszystko najbardziej podobał mi się pan w muszce i szelkach. :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Mallenku ważne ,że Ty się dobrze w tym czujesz:) Mi sie bardzo podoba:D Też zakupiłam sobie ta sondkę:)

    OdpowiedzUsuń
  37. dzięki dziewczyny :)

    Dusiołek - skąd biorę pomysły? Przeglądając blogi? Hihih Nie raz mam po prostu nagle taką wizję co namalować. Czasami maluję paznokcie na jeden kolor i nagle wpadam na pomysł, że to i to by pasowało do tego.
    Niekiedy zainspiruje mnie nawet opakowanie czegoś, jakiś nadruk na jakimś produkcie itp

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja przeważnie maluję paznokcie bez wzorków , bo po prostu nie umiem ich robić :0
    Ty mnie bardzo zafascynowałaś kropeczkami ale też nie umiem ich zrobić tak jak ty tak idealnie :)
    Musze wybrać się po tą sondę może wtedy coś z tego będzie oraz biały lakier koniecznie :)
    Twoje pazurki jak zwykle śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Rewelacyjne są te kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam nadzieję, ze za jakiś czas też będę mogła poszaleć z malowaniem paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  41. Są po prostu przepiekne :d ja tak nie umiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zachęciłaś mnie do zakupu tej sondy. Mam nadzieję, że znajdę ją w swoim Douglasie;)

    OdpowiedzUsuń
  43. ja też muszę się rozejrzeć za tą sondą. kropki wyglądają świetnie, bardzo podoba mi się połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Super! Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. świetnie wyszły! :)

    i dziękuję za docenienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Och, chyba będę musiała sonde zamówić w internecie. Gdzie najlepiej bo widzę, że na oficjalnej nie można:(
    Dzisiaj pytałam o sonde i w Naturze i Rossmannie i zdziwienie wszędzie takie samo. Chyba Panie wzięły mnie za kosmitkę, która pyta o nie-wiadomo-co;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...