piątek, 25 października 2013

PHOTOMIX



1. Kartka urodzinowa i karta podarunkowa do Rossmanna.
2. Lakiery Blink Blink- wielkie rozczarowanie miesiąca. Wbrew pozorom mają za mało większych drobinek, przez co efekt wychodzi moim zdaniem nie ciekawy. Zdecydowanie lepsze są lakiery Essence.
3. Zmywanie.. :)
4. Ptasie mleczko z Milki- najlepsze!!!




5. Wreszcie zakupiłam masełko do ust Nivea. Jest bardzo fajne.





6. Październikowe wydanie ShinyBox.
Zawiera: 125 ml płynu do kąpieli ORGANIQUE, 50 ml 60 sekundowego balsamu do włosów GOLDWELL, odżywkę do paznokci SECHE VITE, maskę do twarzy z witaminą E THE BODY SHOP, płatki pod oczy SYIS, szampon Elastabion S w saszetce FLOSLEK, dwie bransoletki
Z zawartości pudełka jestem  zadowolona i już pierwszego dnia rozpoczęłam testowanie.






7. Skończyłam czytać książkę "Marzenia i tajemnice" Danuty Wałęsy. Udaliśmy się również do kina na film "Wałęsa. Człowiek z nadziei".
Usłyszane zdanie w drodze do kina "To jest randka!" :D






8. Siostra przyniosła książkę "Igrzyska śmierci". Bardzo ją chwaliła, mówiła, że czytała do 2 w nocy, a o 5 wstawała do pracy.
Pochłonęłam ją jednym tchem i poleciłam mamie. Godzina 16 "mamo, lepiej zacznij już czytać tą książkę, jeśli chcesz się wyspać". Czytała do 4 nad ranem :))





9. A na koniec ja i mój kryzys włosowy. W sobotę czeka mnie farbowanie. Planuję też radykalnie podciąć włosy, ok 10 cm. Myślę, że w listopadzie się zdecyduję, choć trochę mi ich żal.. :)
Wieczorami lubię zakładać tą kamizelkę. Jestem zmarzluchem, ale nie cierpię długich rękawów. Kamizelki bardzo dobrze grzeją.


47 komentarzy:

  1. Czemu aż tyle chcesz obciąć włosy? Masz śliczne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Końcówki już nie są takie śliczne :)

      Usuń
    2. Ja podcięłam ostatnio 4 cm, a żałuje że nie poleciało z 7 bo końcówki jeszcze pozostawiają wiele do życzenia. Ale i tak czuję dużą różnicę.

      Usuń
    3. Najgorsze co może być, to uparcie nosić długie włosy mając końcówki jak miotełka :) Warto podcinać, aby były zdrowe. Odrosną! :)

      Usuń
  2. Kupiłam ostatnio jeden Blink Blink i szkoda gadać :/

    OdpowiedzUsuń
  3. A film "Igrzyska śmierci' oglądałaś?
    Bo ja raczej nie oglądam filmu wcześniej niż nie przeczytam książki, a tu niestety tak było, bo nawet nie wiedziałam, że jest na podstawie powieści ... No i się zastanawiam, jak z taką już ogólną wiedzą czyta się ta książkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam i przyznam, że w niektórych momentach spokojnie mogłabym usnąć :))
      Książka dużo lepsza, jak to zwykle bywa. Całkiem inaczej wyobrażałam sobie bohaterów niż w filmie (normalnie przeżyć nie mogę co oni za aktorów dobrali) i całe środowisko, zabrakło pewnych momentów z książki i część została zmieniona.

      Jak się czyta książkę po obejrzeniu filmu? Pewnie tak jak ogląda się film po przeczytaniu książki :))

      Usuń
    2. No właśnie boję się tej przewidywalności akcji ;)
      No nic, dziękuję :)

      Usuń
  4. Też mam zamiar zmienić coś jeśli chodzi o włosy :) Trzymam kciuki za Twoją metamorfozę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa książki "Igrzyska śmierci". Film widziałam, nie mam zdania. Ale myślę, że aktorka była ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją sobie całkiem inaczej wyobrażałam.. :)

      Usuń
  6. mam masełko i jest świetne :) a mnie też czeka malowanie włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Igrzyska faktycznie bardzo wciągają. Całą trylogię wciągnęłam momentalnie, teraz czekam do 22 listopada na drugą ekranizację :)

    OdpowiedzUsuń
  8. są jeszcze inne rzeczy, które nieźle grzeją wieczorami....

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja z masełka do ust nie byłam zbytnio zadowolona... miałam to samo, i mimo ładnego zapachu i smaku
    dawało słaby efekt nawilżenia. Zdecydowanie wolę Carmexa :)
    Zapraszam do mnie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Igrzyska Śmierci" i pozostałe dwie części mnie również wciągnęły, ciężko znaleźć moment w którym można przerwać czytanie i iść spokojnie spać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy blog <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też ostatnio podcięłam o jakieś 6 cm, bo miałam dość zniszczone końcówki i chciałam je trochę odświeżyć :) Widziałam film "Igrzyska śmierci" i jestem bardzo ciekawa książki !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Igrzyska Śmierci są świetne, cała trylogia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam to masełko ale sama nie wiem gdzie wsadziłam :D Lubię je :)
    Ja też bym musiała włosy ściąć bo końcówki mam tragiczne, nie da się ich odratować, trzeba ciąć :)
    Haha komentarz od anonima najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawi mnie ta książka Igrzyska....i narobilas mi smaka na słodkie!!;)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Książkę uwielbiam, masełko też:D

    OdpowiedzUsuń
  17. 10 cm to nie jest radykalne w Twoim przypadku! :P byś widziała, jakie ja mam teraz :P albo w sumie, mozesz widziec :P http://instagram.com/najpjenkniejsza ostatnio cięłam wczoraj :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham kamizelki, nie cierpię długich rękawów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak obetniewsz włosy, będą zdrowsze ; ) Fajna obrazkowa relacja z Twojego życia, pozdrawiam! obserwuję ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj jak 10 cm podetniesz to szybko się zregenerują. A box obfity w tym miesiącu :) ciekawa jestem tego płynu do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz piękne paznokcie! :)
    Ostatnio też opędzlowałam ptasie mleczko.. nie mogłam sie powstrzymać :(
    Co do ksiazki.. ja sie probuje zabrać za drugą część "w pierścieniu ognia", ale coś mi nie idzie:P Słyszałam, że trzecia jest najlepsza ze wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzisiaj dostanę drugą część, nie mogę się doczekać :)

      Usuń
  22. Dla mnie to ptasie mleczko jest za słodkie.
    Uwielbiam cytrynowe z Wedla :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niedawno trafiłam na Twojego bloga i bardzo przyjemnie czyta się Twoje posty :) . Miałam się dzisiaj brać za lakiery Lovely w trakcie zakupów, ale po tej notce zostanę przy Essence :) . Dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale mnie zaciekawilas ta ksiazka :D Maselko mam, nawrt ta sama wersje co Ty, ale nie jestem zadowolona :( Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne paznokcie na zdjęciu z masełkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ptasie mleczko mmm ;*
    Masz śliczne paznokcie i włoski ;D

    http://patrycja-patrishia-klodzinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo lubię tego typu posty:)) też musze się skusić na to masełko z Nivea:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gdy trafię na ciekawą książkę, nie spocznę, dopóki nie przeczytam jej do końca:) Doskonale rozumiem Twoją siostrę;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Masełka z Nivei są dobre! Mam swoje i bardzo je lubię, chociaż mazaków do ust mam miljon! :P
    Włosów nie rusz! Są cudnej długości. Tęsknię za moimi w takiej długości.

    OdpowiedzUsuń
  30. A po co folia na paznokciach do zmywania ? Nie znam tej metody...
    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa juz wiem ;) Odp znalazlam ...http://planet-quera.blogspot.com/2012/02/tutorial-zmywanie-paznokci-metoda.html
      Iza

      Usuń
    2. Polecam tą metodę. Zmywanie brokatowych lakierów nie jest już takie uciążliwe.

      Usuń
  31. Nie! Najlepsze jest Wedla! Z gorzką czekoladą :)
    Ja też zastanawiałam się nad ścięciem, ale żal mi, bo zapuszczam już 1,5 roku z krótkiego boba.
    Masłeko Nivei fajne, poszukam.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Lepsze ptasie mleczko z wedla :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...