poniedziałek, 27 sierpnia 2012

CCS FOOT PROFESSIONAL- sól do stóp.


Na początku sierpnia zostałam zaproszona przez Panią Agnieszkę do konkursu dla blogerek.

Konkurs polega na przetestowaniu otrzymanych kosmetyków i zrecenzowaniu ich.
Trzy osoby, których recenzje zostaną ocenione najwyżej nagrodzone zostaną wybranymi perfumami.
Nie wiem czy będę miała jakieś szanse, jednak mam nadzieję, że spodoba Wam się pierwsza recenzja :)









CCS FOOT PROFESSIONAL, SÓL DO STÓP



Świeży zapach

Przynosi przyjemne odprężenie zmęczonym nogom

Skutecznie rozmiękcza stwardnienie stóp

Tworzy bogatą pianę





OCENIAM PRODUKT JAKO...
Nie jestem wymagająca jeśli chodzi o sole do kąpieli. 
Sól powinna ładnie pachnieć, przynosić relaks i odprężenie.
Jeśli chodzi o pielęgnację stóp- stawiam bardziej na nawilżanie.






OPAKOWANIE/ZAWARTOŚĆ
Sól dostajemy w przeźroczystej, plastikowej buteleczce.
Zawartość: 470 g





Sól posiada grube niebieskie ziarenka.
Zapach jest świeży, morski.









SPOSÓB UŻYCIA
Wsyp 1-2 łyżki soli do letniej (nie gorącej wody). Mocz stopy ok. 15 minut. Po kąpieli można przeprowadzić peeling złuszczający.
Po zabiegu najlepiej dodatkowo nawilżyć stopy kremem pielęgnacyjnym.
Unikać kontaktu z oczami.







MOJA OPINIA
Dzięki systematycznej pielęgnacji stóp, nie mam z nimi większego problemu. Jednak bardzo lubię zafundować im chwilę relaksu, kiedy to nie muszę za bardzo się przykładać do danej czynności ;)

Sól stosuję na 2 sposoby:
1. Wsypuję bezpośrednio do wody i moczę stopy.
2. Przed moczeniem stóp wykonuję delikatny peeling/masaż przy pomocy soli, dowolnego żelu plus wody.

Sól lekko barwi wodę na kolor niebieski- osobiście lubię ten efekt. Zapach nie jest intensywny. Przynosi odprężenie stopom. Nie zauważyłam, aby tworzyła pianę - tak jak to zapewnia producent.
Nie wiem w jakim stopniu pomaga na stwardnienie skóry, ponieważ moje stopy są gładkie.
Jednak po takiej kąpieli stopy są miękkie i wypoczęte.

Ze swojej strony polecam dodanie do wody z solą np. listki mięty/kostki lodu/ kilka kropel ulubionego olejku.







INNE ZASTOSOWANIA:




Sól świetnie się nadaje do zrobienia woreczków/saszetek zapachowych, które możecie trzymać w pokoju, w szafie z ubraniami, w samochodzie itp.
*Wspominałam już o tym u siebie na blogu

Saszetki możecie kupić w Textil Market albo można je samemu zrobić ze skrawka materiału i tasiemki do zawiązania.






Podczas robienia saszetek zapachowych często sól spadnie mi na podłogę- nigdy jej nie wyrzucam, nie zamiatam. Rozsypaną sól odkurzam, a po całym domu unosi się przyjemny, świeży zapach.




PODSUMOWANIE
Tak jak pisałam wyżej- nie oczekuję cudów od soli do kąpieli/ do stóp.
Ma ładnie pachnieć, przynosić relaks- spełnia moje oczekiwania.
Jestem raczej zwolenniczką słodkich zapachów, ale warto mieć coś świeżego dla odmiany :)

Produkty skandynawskiej marki CCS FOOT PROFESSIONAL dostępne są tylko w aptekach.
Lista aptek: http://ccs-foot.eu/index.php/lista-aptek/

Więcej o produktach  możecie się dowiedzieć z fanpage'u http://www.facebook.com/CCS.Foot




40 komentarzy:

  1. Też jakiś czas temu używałam soli, teraz rzadko gości ona u mnie, ale muszę znów kupić, bo uwielbiam taki relaks dla stóp ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa recenzja;-) Sól brzmi ciekawie, może się na nią skuszę;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już dawno nie używałam żadnej soli do stóp ani do kąpieli. O tej firmie nie słyszałam. Ile kosztuje ta sól?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według info na FB sól kosztuje ok 21zł

      Usuń
  4. Nigdy nie używałam soli do kąpieli, do stóp także nie ;)

    Fajnie przedstawiłaś ten produkt- świetne zdjęcia :) Myślę, że masz duże szanse na wygraną i z całego serduszka Ci tego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz ogromne szanse, bo Twoje recenzje są zawsze super i fotkami fajnymi opatrzone. :) Trzymam kciuki. :) Lubię różne sole do kąpieli. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja także głównie patrze na to aby sól zmiękczała stopy i reklaksowała, wiec z pewnością produkt by sie u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super kolor! Na pewno daje odczucie relaksu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tego, co widzę, to kolor soli także jest niesamowity. :) Skusiłabym się na taką sól.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam sole do stóp, o tej jeszcze nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna jest ta wanienka! Skąd i za ile? :D :) N.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wanienkę kupiłam w Rossmannie na wyprzedaży. Kosztowała ok 9.99 i miała w sobie mydełka.
      W tej notce wspomniałam o niej: http://mallene.blogspot.com/2012/03/dodatki-do-domu.html

      Usuń
  11. Ok, widzę je na All, ale więcej niż 10-15zł nie chciałabym za nią dać :( N.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dla mnie cena tej soli również jest minusem.

      Usuń
  12. Ja muszę kupić właśnie sól do stóp i chyba zdecyduję się na tą :) a co mi tam :P

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie genialne sposoby zastosowania :O Mallene dziękuje :* mój odkurzacz ostatnio dziwnie pachnie, pewnie się znów coś psuje, ostatnio miałam taką akcje :( wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj z solą :) Mówię Ci- świetny pomysł :)

      Usuń
  14. produkt widzę niesamowicie uniwersalny :)
    ale osobiscie jakoś nie przepadam za solami, może jeszcze nie trafiłam na żadną porządną ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne fotki...bardzo podoba mi się pomysł z wanienką ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sól ma świetny kolorek :) Miałam już pytać się o tą świetną wanienkę ale już wcześniej ktoś pytał więc nie ponawiam :) jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  17. prezentuje sie bardzo dobrze ;) zwłaszcza z tą wanienka, pomysł bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ty to jesteś pomysłowa! Fajny patent z solą jako woreczek zapachowy. No i bardzo podobają mi się zdjęcia, jakie wstawiasz na bloga - fajne ujęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  19. GIVEAWAY Z ROMANTICA na moim blogu! Do wygrania dwie śliczne bransoletki z kolekcji Candy, zapraszam serdecznie do wzięcia udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zachęcająca recenzja :) kolor jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta wanienka jest prześwietna! Sól ma śliczny kolor.. Z tym trikiem z odkurzaczem muszę spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Recenzja świetna. Fotki z wanienką boskie. A jaki kolorek ma ta sól. Niedługo moja się kończy i szukam właśnie zamiennika.

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny blog! zapraszam do mnie.
    www.piekno-nastoletniego-swiata.blogspot.com
    obs!

    OdpowiedzUsuń
  24. Recenzja bardzo rzetelna i pomocna ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię takie odświeżające zapachy do stóp:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny pomysl z tym odkurzaczem:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie lubię soli, ale przyjemnie czytało się Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kusi mnie ta sól, namówiłaś mnie na zakup jej :) A jeszcze szerokie pole do zastosowania, muszę ją mieć ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. przyznam szczerze ze nigdy soli nie uzywalam i jakos nie mam takiej potrzeby ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. jaką ty masz fajną wanienkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem zła na siebie, że tych wanienek nie kupiłam kiedy były jeszcze dostępne :/ Są taaakie piękne...!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta wanienka jest super :) Uwielbiam sole do kąpieli! A o stopy dbam z namaszczeniem :) Dostałam zaproszenie do konkursu, ale sama nie wiem, czemu nie stanęłam do boju...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...