poniedziałek, 4 czerwca 2012

Panterka na paznokciach

Znowu post o paznokciach :) Tym razem panterka na miętowym tle.


Przepraszam za widoczne suche skórki, ale tego dnia często malowałam paznokcie i zmywałam lakier.




Malujemy paznokcie miętowym lakierem oraz robimy nierówne kropki  (najlepiej sondą lub wykałaczką).




Następnie nasze "kropki" obrysujemy czarnym linerem (albo  np wykałaczką pomaczaną w czarnym lakierze)










Do zrobienia dzisiejszego mani używałam dwóch lakierów Essence Colour&Go
miętowy: 53 you belong to me
beżowy: 70 nude it!






Bardzo podoba mi się połączenie takich kolorów, a mani wcale nie jest trudny w wykonaniu- polecam spróbować :)

69 komentarzy:

  1. Jak zmyję mój kosmos na paznokciach to spróbuję zrobić coś takiego :) Ślicznie Ci wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolorki i wzorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny, pozwolisz że zgapię? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, szkoda że ja nie umiem robić sobie wzorków :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam panterkę na paznokciach :) Szczególnie jej przeróżne wariacje :) Świetnie Ci to wyszło. Po raz kolejny to napiszę: ale Ty jesteś pomysłowa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne połączenie kolorów, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne połączenie kolorów i panterka wyszła super.

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie :) szczególnie kolor bazowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny mani, jestem zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super paznokcie! też kiedyś robiłam panterkę takim sposobem jak Ty tylko niestety nie mam tak ładnej płytki :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie nie lubie panterki na ubraniach czy butach ale na pazurkach fajnie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  12. prosty i zarazem efektywny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jedna z niewielu panterek, która mi się podoba :) bardzo subtelnie wyszło, aż mam ochotę zgapić :D

    OdpowiedzUsuń
  14. napatrzeć się nie mogę ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. wow wygląda świetnie! :D w zyciu bym nie wpadła żeby zrobić panterkę na miętowym tle, a tu proszę, efekt jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię panterkę na paznokciach, muszę u siebie wypróbować takie zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie wygląda, nie pomyślałam, żeby panterkę połączyć z miętą:) I nie wiem już który raz to napiszę, ale zazdroszczę paznokci!!!

    S.

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super Ci to wyszło, ale ja nie umiem funkcjonować z "pociapanymi" paznokciami. muszę mieć jeden kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  20. a mi panterka nigdy nie wychodzi :|

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi się, ale z moim szczęściem to nawet takie coś na pozór banalne mi nie wyjdzie ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo delikatny i bardzo ładny efekt :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mam tego miętusa, jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  24. faktycznie wydaje się być szybki i prosty, a wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł z takim zdobieniem paznokci :)
    Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny wzorek! Koniecznie muszę go spróbować

    OdpowiedzUsuń
  27. fajnie to wykombinowałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  28. jakie fajniutkie zrobila bym sobie takie ale nie mam czym:(

    OdpowiedzUsuń
  29. super to wyglada a przy tym proste do wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  30. uczyłam się ostatnio "ciapek" tak to określiła moja koleżanka, ręka mi się strasznie trzęsła i zdenerwowałam się i zmazałam :D ale zrobię 2 podejście

    OdpowiedzUsuń
  31. taka drapieżna mięta - bardzo fajne połączenie - mimo że piszesz że nie trudny to ja i tak jestem dla niego trochę za leniwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo pomysłowe wykończenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. łaaa, cudowny kolor, cudowny wzór!

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczna nie nachalna panterka;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Efekt świetny:-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam oba lakiery, piękny efekt! A czy ten niebieski też robi Ci bąbelki? Bo ja ile razy się nim pomaluję, to tworzą się bąbelki powietrza, które totalnie psują efekt :/

    OdpowiedzUsuń
  37. Witaj :) sliczne paznokcie :) no wiesz ja uwielbiam zakupy :):)

    OdpowiedzUsuń
  38. Muszę sobie sprawić sondę i zaszaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudne, jak zwykle. Widze ze masz ten belong to you, u mnie na niego juz nie moge trafic, a był to moj ulubiony lakier essence:(

    OdpowiedzUsuń
  40. hahha Ty to masz pomysły na te paznokietki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. chyba się skuszę na takie cuuuś! pięknie!:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ajjj, piękne:) Muszę wypróbować:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. fajny wzorek, muszę też coś takiego zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zapraszam do mnie - zostałaś otagowana ;)

    PS: pazureczki śliczne, troszkę zabawy, ale efekt jest nieziemski ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak ja lubię te twoje wspaniałości na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Podoba mi się ta subtelność panterek :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Niedawno nosiłam coś podobnego :)
    Dodaję do obserwowanych :)
    Może rewanż?
    http://justix1406.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. wow świetnie to wygląda! jesteś dla mnie zawsze kopalnią pomysłów jeśli chodzi o malowanie pazurków, masz świetne pomysły nad którymi wcale nie trzeba długo pracować, a efekt niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  49. łabądek super, ale pantera wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Super efekt :) Pomysłowe i niebanalne!

    OdpowiedzUsuń
  51. świetnie to wyszło :D
    http://nailscity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. nigdzie nie mogę dostać "you belong to me" :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...