piątek, 1 czerwca 2012

Pani Gadżet- Łowy z okazji Dnia Dziecka.. :)

Już od dawna miałam zaplanowane na dzisiaj lody z córką. Oczywiście jak na złość padało, ale mimo tego postanowiłyśmy się wybrać na miasto, między innymi po prezent :)

Ubrane w kalosze, uzbrojone w parasolki poszłyśmy podbijac sklepy. Kupiłam i dla siebie pare pierdółek. Kurcze.. brakowało mi tego ;)



Jak tylko zobaczyłam ten kubeczek z łyżeczką w kształcie loda, musiałam go mieć! Julcia nie chciała, ale oczywiście w domu zmieniła zdanie, więc jutro wybierzemy się po następny.. :)  Cena? 3zł.. :)






Kolczyki sowy, 3 zł za pare. Pisałam Wam tutaj o mojej słabości do motywu sowy... :)






Zbytnio za biżuterią nie przepadam i nie lubię chodzić nią obwieszona, a moja kolekcja jest dość skromna. Ostatnio jednak bardzo polubiłam nosić bransoletki.

Szeroka bransoletka kosztowała mnie 5zł. Długo się nad nią zastanawiałam, ponieważ była taka.. taka.. duża :D



W domu jednak przekonałam się, że bardzo pasuje do jakiegoś klasycznego, skromnego stroju..







Natomiast w tej bransoletce z kokardką zakochałam się od pierwszego wejrzenia.. :) Cena- 6zł.






Kolejna bransoletka.. ma karmelkowy kolor, czyli mój ulubiony. Również kosztowała 6zł






W SH za 1zł dorwałam dość podobny pasek..




Julci łowów niestety Wam nie pokażę, ponieważ poszła z nimi na drzemkę.. :) Powiem tylko tyle, że była równie zadowolona jak ja :)



Kupiłam jeszcze jasnofioletowy lakier i już mam pomysł na świetny mani, który mam nadzieję wykonam zanim Julcia się obudzi..



Tymczasem wszystkim dzieciaczkom (małym i dużym :P) życzę wiele wiele uśmiechu!


Z powodu wielu zapytań odpiszę tutaj:
Większość rzeczy kupiłam w osiedlowym sklepie typu super niskie ceny.
Reszte w Chińskim Sklepie :)


EDIT
Aaaa zapomniałabym o jeszcze jednym zakupie.. :P

89 komentarzy:

  1. widzę, że zakupy bardzo udane - kubek czaderski, pasowałby do mojej kubkowej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie kupiłaś tą szeroką bransoletkę i kokardkę z kamyczków ? :) świetnie wyglądają !

    a kubeczek też cudny- gdzie, gdzie, gdzie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szeroką bransoletkę kupiłam w sklepie no name, coś a la na wzór super niskie ceny itd.
      A tą z kokardkami w chińskim sklepie.

      Usuń
  3. ale ładna biżuteria :)
    i tania :)
    a kubeczek słodki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie ty takie świetne dodatki kupujesz? Kubeczek jest przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te bransoletki są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie Ty dorwałaś takie bransoletki i to w takich cenach?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukajcie, a znajdziecie :P
      Po co przepłacać jak można tanio znaleźć? ;)

      Usuń
  7. kubeczek jest śliczny! też taki chcę, dołączam się pytania: gdzie go kupiłaś??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kubeczek kupiłam w sklepie no name, coś na wzór super niskie ceny.

      Usuń
  8. No właśnie, podpinam się pod pytanie: gdzie? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. łaaa kubek i sowy są extra ;)) Widzę ładne sobie prezenciki sprawiłas ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne zakupy ;)))

    zapraszam na mój konkurs, kończy się już jutro! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę, skąd takie cuda za taką cenę? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękny kubeczek :) I bransoletki i w ogóle wszystko! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że u mnie nie ma takich błyskotek, w dodatku za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale tania biżuteria! zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko świetne :) Skąd ten fantastyczny kubek i szeroka bransoleta?

    OdpowiedzUsuń
  16. gdzie jest taka tania biżuteria? :P

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystko mi się podoba poza tą szeroką bransoletą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypuszczam, że może być trochę.. przerażająca :P

      Usuń
  18. bransoletki i kolczyki sowy genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super kubeczek! a karmelkowa bransoletka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. "lodowy" kubeczek jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. lakier super bo go mam;)
    a gdzie kupilas sowy?;p
    tez chce;))

    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  22. kubek cudo :)) fajne łowy, sówki śliczne, też bardzo lubię ten motyw :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. gdzie Ty kupujesz te wszystkie błyskotki? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna ta twoja nowa biżuteria;P kurde zdradź szybko gdzie to wszystko kupujesz!

    OdpowiedzUsuń
  25. aż nabrałam ochoty na orpingtona ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. babingtona* coś mi klawiatura oszalała :D

      Usuń
    2. Spoko, ja nawet tego wymówić nie umię :P

      Usuń
  26. Badminton! Aaaa, rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mamusia i córuś zadowolone i tak ma być :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Kubeczek jest obłędny *.* Chcęęę taki *.*

    OdpowiedzUsuń
  29. aaaa cudny ten kubeczek <3 skąd ty go wyczarowałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Też chcę taki kubeczek - wafelek!

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię w ciepłe lody,ostatnio kupiłam z ryjkiem świni :)hihi
    Ja też mam słabość do motywów sowy i bardzo mi się podobają te bransoletki z kokardkami :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ooo kubeczek jest uroczy!
    ja tyeż ostatnio kupiłam lotki, ale nie miałam jeszcze okazji ich użyć :D

    OdpowiedzUsuń
  33. miałam ochotę wczoraj sobie kupić taką bransoletkę z kokardką, tylko że czerwoną i kosztowała 26zł (!)
    a reszta prezentów słodka :]

    OdpowiedzUsuń
  34. O ja cię,świetne zakupy i jeszcze te nieziemskie ceny idealny prezent dla samej siebie na Dzień Dziecka(:

    OdpowiedzUsuń
  35. Twoje wszystkie zdobycze są świetne :)
    A gdzie można dostać taką tanią a zarazem śliczną biżuterię , w jakim sklepie ?

    OdpowiedzUsuń
  36. cudne rzeczy, bransoletki sa to die for, najlepsza ta kokardka bezowa:P

    OdpowiedzUsuń
  37. najlepszy ten ostatni zakup kojarzy mi się z dzieciństwem ;) ja dziś zafundowałam sobie celię na usta :)

    OdpowiedzUsuń
  38. y mi powiedź gdzie takie tanie cudeńka kupuje?! kokardkowe bransoletki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moich chińczykach nie ma takich cudów :P od roku nie ma nowych produktów, a to co jest znam już na pamięć :/

      Usuń
    2. U mnie chińczyk jest stosunkowo nowym sklepem więc pewnie stąd ten asortyment i niskie ceny.

      Usuń
  39. jeny, ale Ci zazdroszczę bransoletki! w H&M to za 40 co najmniej są! Kolczyki też śliczne;)!!

    OdpowiedzUsuń
  40. ale Ci się udały zakupy! Kokardkowe bransoletki cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bransoletka kokardka - świetna. W ogóle widzę, że zakupy udane :)

    OdpowiedzUsuń
  42. o ja! rewelacja ta bransoletka kokardka jest urocza, ja chce takie chińskie rzeczy tu w Krk. Świetne zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  43. Kubeczek w kształcie lodów genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten kubeczek jest słodki! Reszta zakupów także świetna, gratuluję zakupów. :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Mmmm ten kubeczek :)) Jakby Julcia nie zmieniła zdania chętnie bym przejęła ;p
    Zdobycze świetne, a paletki do badmintona no najważniejsze! =D Lato idzie, muszę kupić lotki :))

    OdpowiedzUsuń
  46. kurcze u mnie w chińskich nie ma takich fajnych rzeczy, z resztą może ja nie umiem szukać, nie wiem ;) zakupy świetne, śliczny kubeczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. O kuuuuuuurdeeeeee!!! Nie że nie mam chińskiego sklepu u siebie, to jeszcze jak kiedyś się wybrałam gdzieś tam dalej do takiego, to nie że śmierdziało, to jeszcze nic nie było !!!!!

    P.S.
    Kurczę, czy można sie z Tobą jakoś bardziej prywatnie skontaktować? Mam "Sprawę" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że tak. Pisz na maila malleneblogspot@gmail.com

      Usuń
  48. Ty masz zawsze fajną biżuterię:))

    OdpowiedzUsuń
  49. Prześliczne kolczyki sówki :))

    OdpowiedzUsuń
  50. o kuurczęę. ; ) bizuteria przepiękna.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. łooo, gdzie Ty takie cuda kupujesz? :) fajne sklepy masz tam u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Jaaa cie, ale łupy :D
    Dziękuję za komentarz. :D Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  53. Wszystko to takie delikatne i ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  54. jejjj ta gruba bransoletka i sówki sa cudne, i te ceny! jestem w szoku!

    OdpowiedzUsuń
  55. Prze prze przesłodki jest ten kubeczek! ♥

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne drobiazgi! Gdybym znalazła takie rzeczy to też bym je kupiła :)!

    OdpowiedzUsuń
  57. O jaaa! Kubek cudny! Sama bym taki chciala :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny kubek! I bransoletka z kokardką bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  59. te sówki-kolczyku chyba najbardziej mi wpadły w oko :) w ogóle- bardzo fajne zdobycze :)

    OdpowiedzUsuń
  60. co za łowy!!!:)
    A jakie z Ciebie kruszynka:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ty wiesz, ze jestem gadżeciarą, wczoraj kupiłam zestaw lakierów dla wiaderka ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Praktycznie wszystko w moim stylu :) Mogłabym to przygarnąć!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...